دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دانش و اصول ثروتمند شدن را بدانید

  • آرش احمدی
  • ۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از محصولات پر خاصیت شیره است که انواع مختلفی دارد. شیره انگور یا دوشاب، دارای طبع گرم و تر است و از خواص آن می‌توان به درمان کم‌خونی، پیشگیری از سرطان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه و جلوگیری از حمله قلبی اشاره کرد. شیره انگور یکی از فرآورده‌های انگور است که از آب انگور به دست می‌آید و بسیار مفید و پرخاصیت است.

شیره انجیر خانگی

محققین بر این باور هستند که با مصرف مداوم شیره انجیر خانگی برای همیشه با کم خونی و ضعف بدن خداحافظی کنید در نتیجه از مصرف این محصول بی نظیر غافل نشوید. قیمت شیره انجیر خانگی به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت محصول و معروفیت آن نسبت به شیره انجیر تولید شده به روش صنعتی بالاتر است. یکی از مقوی ترین انواع فراورده های تولیدی از میوه انجیر، شیره انجیر است. شیره انجیر استهبان بسیار معروف است و این محصول را از انجیرهای خشک شده یا انجیرهای تازه رسیده و مرطوب به روش خانگی تولید می نمایند. شیره انجیر مرغوب را از میوه تازه و سالم یا خشک شده تحت استاندارهای بهداشت تولید می نمایند.  در روش خانگی به هیچ عنوان از هیچ کدام از افزودنی ها در شیره استفاده نمی کنند.

دانش و اصول ثروتمند شدن را بدانید

شیره انگور پاستوریزه شده

همان طور که می دانستید شیره انگور پاستوریزه شده دارای خواص زیادی است که قیمت شیره انگور پاستوریزه شده بسیار مناسب است. باید در نظر داشته باشید که این محصول از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوانید مشتریان بیشتری را بدست آورید. در غیر این صورت نتیجه عکس به همراه خواهد داشت چون برخی از شرکتهای تولیدی برای تهیه شیره انگور از شکر استفاده می کنند تا هزینه آن را کاهش دهند. شیره انگور پاستوریزه شده توسط انواع ویتامینها به شما کمک می نماید پوستی زیبا، بدون لک، تپل و بدون آکنه داشته باشید. همانطور که می دانید پوست برای حفظ زیبایی خود احتیاج به انواع املاح معدنی  و ویتامین E دارد. شیره انگور به اندازه ای ریز مغذیهای فراوان در خود جای داده است.

دانش و اصول ثروتمند شدن را بدانید

شیره توت خانگی

در ساختار توت طبیعی، میزان قابل توجهی از پروتئینهای گیاهی وجود دارد که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت هستند. قیمت شیره توت خانگی چندان بالا نیست و نسبت به مزایا زیاد آن، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. خواص شیره توت چندین برابر بیشتر از خود میوه آن است؛ به همین دلیل استفاده از آن برای بدن بسیار حائز اهمیت است. برای آشنایی بیشتر با خواص درمانی شیره توت در ادامه ما را دنبال کنید. با توجه به طعم شیرین و لذیذی که شیره توت دارد، امروزه در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه شیره توت سرشار از مواد مفید است، پس افراد فکر می کنند که مصرف آن در هر زمان از شبانه روز برای بدن مناسب است.

دانش و اصول ثروتمند شدن را بدانید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *