دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با برنامه ریزی درست می توانید به درآمد دلخواهتان برسید

  • آرش احمدی
  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از دلایلی که توانسته افراد مشهور در قشرهای مختلف را به درآمد بالا برساند وجود برنامه ریزی درست و صحیح می باشد از این رو شما هم باید از این افراد الگو برداری کنید تا بتوانید به این اهداف به راحتی دست یابید لذا این مقاله می تواند کمک کننده عالی در مشاغل مواد خوراکی و غذایی این به شمار آید.

خوراک مرغ

معمولاً در بیشتر مهمانی ها و مجالس انواع مختلف پلو و خورشت ها تهیه می شوند، اما در صورتی که بخواهید بر سر سفره خود غذای‌ نونی هم داشته باشید و یا از انواع خوراک استفاده کنید ما انواع خوراک مرغ مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید سفره خود را رنگین تر کرده و لذت بیشتری از خوردن غذاهایتان ببرید. خوراک زبان گوساله یکی از خوراک های مجلسی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و همانطور که از نامش پیداست با زبان‌گوساله تهیه می‌شود. در مطلبی جدا طرز تهیه خوراک زبان گوساله را به صورت مفصل به شما آموزش داده ایم.

با برنامه ریزی درست می توانید به درآمد دلخواهتان برسید

خوراک بادمجان

آش بادمجان و آش لوبیا قرمز که مخصوص همدان و بروجرد می باشد. امروزه در تمام نقاط ایران طبخ می شود و در اکثر مراسمات مذهبی هم مورد استفاده قرار می گیرد که بعد از خوراک بادمجان پرطرفدار ترین غذاها می باشند.

این نوع آش یکی از مقوی ترین و پرکالری ترین آش های سنتی ایران می باشد که برای افرادی که رژیم غذایی دارند به شدت توصیه می شود.

ما ایرانی ها همیشه عادت داریم در کنار غذاهایمان، از انواع چاشنیها استفاده کنیم. ماست یکی از این مواد غذایی می باشد که همیشه در کنار خوردن بادمجان لذت بخش است.

بسیاری از کسانی که علاقه به خوردن بادمجان به صورت سنتی دارند، همیشه ماست را بر روی غذای خود ریخته و آن را به صورت بورانی در می آورند.

همه ما این کار را توسط پدر بزرگها و مادر بزرگها خود به وفور دیده ایم. آنها همیشه قبل از استفاده از ماست کیسه ای، حتما درون آن نعناع خشک و سیر می ریختند و بعد روی بادمجان مخلوط ماست را می ریختند تا نعناع و سیر از ایجاد سردی جلوگیری کند.

با برنامه ریزی درست می توانید به درآمد دلخواهتان برسید

خوراک تن ماهی

در این روزگار شلوغ و پر دغدغه مردم بیشتر به دنبال غذاهای آماده سالم هستند که خوراک تن ماهی با گوجه می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

همان طور که از نام تن ماهی مشخص است این محصول از انواع ماهی تن از قبیل گیدر، اسبک و ماهی سرخو و غیره می باشد که زیستگاه آنان بیشتر در اقیانوسها است و پس از صید آنها و انتقال به کارخانه ها ماهیها را با استفاده از دستگاه های مکانیزه شسته و خرد می کنند و طی فرایندهای گوناگون پس از طبخ و اضافه کردن مواد نگهدارنده آنها را به صورت کنسرو بسته بندی می کنند.

با برنامه ریزی درست می توانید به درآمد دلخواهتان برسید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *