دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شروع کسب و کار با محصول دستکش زندگی ام را تغییر داد

  • آرش احمدی
  • ۱ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

همیشه این رویا را داشتم که برای خودم یک کسب و کار پرسود راه اندازی کنم ولی نمی دانستم باید چه نوع محصولی را انتخاب کنم تا اینکه انواع دستکش های ایمنی را انتخاب کردم و توانستم با این محصول به درآمد بالا برسم که در این مقاله ویژگی های سه مورد از این دستکش ها را با هم نقد و بررسی می کنیم.

دستکش ایمنی کار

دستکش نسوز کارگری ارزان جنبه عمومی دارند و دستکش ایمنی کار برای کارهای صنعتی ساده و جابجایی های اجسام سبک که خطری از قبیل بریدگی، سوختگی، مواد اسیدی ندارند توصیه می شود. مشاغلی مانند: باغبانی، کارهای سبک انبار داری، کار های ساختمانی و غیره … مورد استفاده قرار میگیرند. انواع دستکش های کارگری به صورت عمده و خورده به فروش میرسد. قیمت عمده دستکش کارگری امروزه صنعتگران دقت زیادی به کیفیت محصول دارند. منظور ما از قیمت دستکش کارگری ارزان به این معنا که این نوع دستکش ها از کیفیت پایین یا نا مرغوبی برخوردار هستند، نیست. دستکش های کارگری ارزان بدون کوچکترین تفاوت در کیفیت نمونه های دیگر می باشد.

شروع کسب و کار با محصول دستکش زندگی ام را تغییر داد

دستکش ضد برق

برای اینکه بتوانید از قیمت دستکش ضد برق مطلع شوید باید اول بدانید از کدام نوع قصد استفاده دارید این محصولات با جنس های متفاوت تهیه شده و شما نسبت به کارتان می توانید از آن ها بهرمند شوید. در ادامه می توانید نمونه های آن ها را توسط عکس های مربوطه دیده و بیشتر با آن ها آشنا شوید.

در واقع هر کدام از این نوع دستکش ها برای کار خاصی طراحی و تولید شده است و همچنین شما می توانید با کیفیت ترین این محصولات را با قیمت های پایین خریداری کرده و استفاده کنید.

شروع کسب و کار با محصول دستکش زندگی ام را تغییر داد

دستکش کار ضد حرارت

اگر می خواهید در محل کار یا منزل کار جوشکاری انجام دهید حتما از دستکش کار ضد حرارت استفاده کنید. این کار باعث می شود تا مذاب جوشکاری روی دست شما نریخته و جوش زیباتر و محکم تری را به قطعه مورد نظر بدهید. همچنین چون ساق آن ها تا آرنج می رسد خیال شما در برابر آسیب های احتمالی راحت خواهد بود.

شروع کسب و کار با محصول دستکش زندگی ام را تغییر داد

نمونه های مختلفی از دستکش جوشکاری بلند در بازار موجود می باشد اما اگر از نوع بی کیفیت آن ها را خریداری کنید مطمئنن کار شما با تاخیر انجام خواهد شد و توان کاری شما تحلیل خواهد رفت همچنین اگر مامور خرید شرکت و یا کارخانه تولیدی هستید سعی کنید با کیفیت ترین این محصولات را خریداری کرده و در اختیار کارگران خود قرار دهید تا کار کارگران و استاد کارانتان خراب نشود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *