دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خلاقیت های تحسین برانگیز تزیین سبزی پلو با ماهی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

جدیدترین و زیباترین ایده های تزیین سبزی پلو با ماهی که در این بخش برای شما علاقمندان به سفره آرایی قرار داده شده است، شامل ترئین با پلوی ساده و پلو هستند. در این دیزاین ها از لیمو، گوجه و سبزی استفاده می شود.

تزیین غذا شامل ایده های خلاقانه و به روزی است که شما می توانید با الگوبرداری از آرگا جدیدترین این دیزاین ها را داشته باشید. در این بخش از سفره آرایی آرگا با تزیین سبزی پلو با ماهی با جدیدترین و زیباترین ایده های روز آشنا می شوید.

تزیین سبزی پلو با ماهی

زیباترین تزیین سبزی پلو با ماهی

تزیین پلو در کنار مرغ، ماهی، گوشت و … یک کار بسیار ساده است. شما می توانید از یک سینی سرو برای پذیرایی و دیزاین استفاده کنید در این صورت می توانید، تزئینات بیشتری در سینی خود به کار بگیرید. تزئین برنج و ماهی در کنار یکدیگر زیبایی خاصی به سفره شما می دهد.

تزیین جدید سبزی پلو با ماهی

تزیین شیک سبزی پلو با ماهی

نمونه دیزاین سبزی پلو با ماهی

چند دیزاین سبزی پلو و ماهی

  •  آرون گروپس

چند مدل تزیین پلو و ماهی:

سبزی پلو یک غذای محبوب و پرطرفدار است. شما می توانید این پلوی ترکیبی را در کنار ماهی نیز سرو کنید. شما می توانید در آرگا جدیدترین مدل تزیین پلو را مشاهده نمایید. این ایده ها با ترکیب زرشک، برنج زعفرانی و … است. شما می توانید از ایده های آن برای تزئین سبزی پلو نیز استفاده کنید. گلم قرمز نیز ترکیب فوق العاده ای در کنار ماهی بوده و شما می توانید از ترشی کلم قرمز نیز استفاده کنید.

تزیین سبزی پلو و ماهی

دیزاین آسان سبزی پلو با ماهی

تزئین سبزی پلو ماهی در سینی سرو

خاص ترین دیزاین سبزی پلو ماهی

دیزاین لاکچری سبزی پلو ماهی

ساده ترین تزئین سبزی پلو ماهی:

از ایده های ساده و راحت برای تزئین این نوع غذا استفاده از لیموی تازه برش خورده، گوجه فرنگی و سبزی جعفری است. استفاده از رنگ های متنوع در سینی سرو می تواند، زیبایی خاصی به سفره پذیرایی شما بدهد. تزیین ماهی با ایده های متنوع و شیک نیز در لینک قرار داده شده است که می توانید، مشاهده کنید.

تزئین حرفه ای سبزی پلو ماهی

تزئین سبزی پلو ماهی عید

تزئین سبزی پلو ماهی شکم پر

دیزاین سینی سبزی پلو با ماهی:

اگر می خواهید یک دیزاین سنتی داشته باشید، بهتر است از یک سینی سرو گرد برای این کار استفاده کنید. در این شیوه ماهی و برنج در کنار یکدیگر سرو می شود. برنج کته ای را از قالب خارج کنید، کنار دیس قرار دهید حالا ماهی برشته شده را که حین پخت به آن برش زده اید، کنار برنج بگذارید. روی برنج مقداری زعفران ریخته و دور ماهی را با مقداری لیمو برش خورده تزئین کنید.

دیزاین سبزی پلو ماهی مجلسی

ایده جالب دیزاین سبزی پلو ماهی

تزئین ویژه سبزی پلو ماهی

دیزاین مرحله ای سبزی پلو ماهی

تزئین متفاوت سبزی پلو ماهی

در این بخش با جدیدترین ایده های تزئین سبزی پلو و ماهی آشنا شدید. این ایده ها بسیار ساده هستند و به راحتی می توانید برای سینی سرو استفاده کنید. این ایده های جدید برای دیزاین سینی های رستورانی نیز کاربردی می باشند. استفاده از مقداری زیتون،ترشی کلم و … در این سینی می تواند طرح و رنگ دیگری به غذای شما بدهد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *