دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیتون هایی که موجب سرازی ثروت به زندگی ام شد

  • آرش احمدی
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

زیتون میوه ای دلپذیر برای اکثر مردم جهان هست و بخصوص در ایران طرفداران زیادی دارد.این محصول انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی و خواصی را دارد. من با توجه به علاقه ام به این میوه خاص در این زمینه کسب و کار خودم را شروع کردم و با درخواست زیاد از این محصول مواجه شدم. رفته رفته توانستم این درخواست مشتریان را مدیریت و به درآمد بسیار خوبی برسم خوشحال میشوم با من همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم

زیتون صادراتی

زیتون صادراتی یک نوع میوه درختی است که بدلیل خواص فراوان آن بسیار مورد توجه علاقمندان به سلامتی می باشد. از این رو صادرات زیتون با توجه به تولید آن در کشور می تواند گزینه مناسبی برای تاجران باشد. رنگ میوه زیتون ابتدا سبز و سپس سیاه می شود و وقتی سیاه شد برای گرفتن روغن زیتون سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. زیتون در مرحله سبز نیز قابل مصرف است ولی باید تلخی آن بوسیله آب نمک یا مواد شیمیایی گرفته شود. زیتون کربوهیدرات کمی دارد اما چربی های زیادی دارد. آنها همچنین با چندین مزیت سلامتی از جمله بهبود سلامت قلب مرتبط هستند. مصرف این میوه در برنامه روزانه شما بسیار آسان است و به یک رژیم غذایی مبتنی بر مواد غذایی کامل ، افزودنی عالی می دهد .

 زیتون هایی که موجب سرازی ثروت به زندگی ام شد
زیتون شیراز

زیتون شیراز خواص بی نظیر و شگفت انگیزی داشته در نتیجه امروزه علاوه بر مصارف خوراکی در صنعت های مختلف نظیر بهداشتی و آرایشی نیز از آن استفاده می گردد، همین امر موجب افزایش تجارت و صادرات زیتون شده است. قیمت خرید و فروش روز زیتون با توجه به میزان عرضه و تقاضا به صورت سالیانه متغیر می باشد؛تجارت زیتون از جمله سرمایه گذاری هایی پر سود و کلان بوده که می تواند ارز آوری بسیاری به وجود بیاورد اما نکات مهمی در زمینه صادرات وجود دارد که از جمله مهمترین آن توجه به حمل و نقل و بهداشتی بودن بسته بندی محصول می باشد.
 زیتون هایی که موجب سرازی ثروت به زندگی ام شد

زیتون سبز

کیفیت زیتون سبز ایرانی بسیار بالا بوده و همچنین کشورهای زیادی نیز تمایل به تهیه و خرید این محصول را دارند به طور کلی صادرات نقش بسیار عالی بر افزایش ارزآوری به داخل کشور را دارد و در سراسر دنیا تمامی کشورها به دنبال تولید محصولات با کیفیت می باشند تا بتوانند نسبت به رقیبان خارجی نیز مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب نمایند. قیمت زیتون شور نسبت به زیتون پرورده مناسب تر است از این رو کارخانه های بیشتری در این زمینه فعالیت دارند. زیتون افزودنی خوشمزه به وعده های غذایی یا پیش غذا است که خواص ثابت شده متعددی دارد پیشنهاد ما استفاده منطقی از این میوه است .

 زیتون هایی که موجب سرازی ثروت به زندگی ام شد

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *