دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت و تصاویر متفاوت آن ها

  • محدثه خاکشور
  • ۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

این مطلب را به بیوگرافی بازیگران سریال ترکی قضاوت، اختصاص داده ایم تا شما را با با مختصری از زندگینامه برخی از هنرپیشگان این مجموعه تلویزیونی آشنا کنیم.

سریال قضاوت نام یکی از سریال های ترکی محبوب این روزها می باشد که در ژانر درام جنایی پلیسی به کارگردانی علی بیلگین و تهیه کنندگی کرم چاتای و به قلم سما ارگنکون تولید شده است. این سریال با نخستین قسمت خود در نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۱ تقدیم نگاه مردم قرار گرفت که البته در همان ابتدا به میزان زیادی توجه ها را به خود جلب نمود, اولین فصل این مجموعه تلویزیونی دارای ۳۴ قسمت از سریال های پرطرفدار ترکی محسوب می شود که دومین فصل آن در هجدهم سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز به پخش کرده است. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت آشنا می کنیم.

بازیگران مجموعه تلویزیونی ترکی قضاوت

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

داستان سریال قضاوت به این صورت است که یک دادستان صادق و خوب به نام ایلگاز، وکیلی خوب و رام نشدنی به اسم جیلین را برای دفاع از حقوق برادر خود با اتهام قتل برمی گزیند. آنها جهت حل پرونده قتل با حوادث شگفت انگیز خوب و بدی مواجه می شوند که احساس هایی متفاوت دور از تصور آنها را درونشان ایجاد می کند. در این مجموعه بازیگران مطرح و بااستعدادی ایفای نقش می کنند که از جمله می توان به پینار دنیز (وکیل سیلین ارگووان کایا)، اورگانچی اوغلو، مهمت بیلماز، اوقور پولات، شکران اوالی، نیلگون، پینار چاگلار گنچتورک، اونور دورماز، باشاک گومولچینل اوغلو اشاره داشت.

معرفی بازیگران سریال قضاوت

اورگانچی اوغلو

اورگانچی اوغلو در هشتم می سال ۱۹۸۱ در شهر ازمیر ترکیه متولد شد. وی از سوی پدر اصالتی ترک و از سوی مادر اصالتی آلبانیایی و سوریه ای دارد. وی در ۲۰۰۲ هنگام تحصیل در دانشگاه به پیشنهاد دمت آکباغ, از رفیق های خانوادگی فعالیت هنرپیشگی خویش را آغاز نمود. او نخستین نقش آفرینی اش را در سریالی به نام «مجموعه دانشگاه» آغاز کرده و پس از آن در فیلم های سینمایی و سریال های پربیننده زیادی حضور پیدا نمود.

در ۲۰۰۸ به آمریکا رفته و برای شش ماه به فعالیت بازیگری خود در این کشور ادامه داد. اورگانچی اوغلو سهم بالایی از شهرت خود را مدیون ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی عشق کور، از موفق و مطرح ترین مجموعه های تلویزیونی ترکی بین المللی و اولین سریال ترکیه ای برنده جایزه بین المللی امی جهت برترین تله نوولا و نیز با ۲ جایزه بین المللی معرفی گردید. وی همین طور در مجموعه تلویزیونی نتفلیکس «عشق ۱۰۱» نقش آفرینی نمود که نخستین بار در ۲۰۲۰ پخش گردید. در ۲۰۲۱ وی در داوری حضور دارد. وی در این سریال قضاوت عهده دار نقش ایلگاز کایا می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال قضاوت

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مهمت ییلماز

مهمت ییلماز از بازیگران مجموعه ی تلویزیونی قضاوت می باشد که در نقش پارس سچکین ایفای نقش می کند. او در هشتم فوریه سال ۱۹۸۶ به دنیا آمد که فعالیت در بازیگری و نمایشنامه نویسی را برای خود برگزید. او نخستین بار در مجموعه تلویزیونی از دست رفته مقابل دوربین رفت که البته پیش از آن در نمایش های متعددی بر روی صحنه رفته بود. این بازیگر برای حضور در فیلم های سینمایی «داخل در سال ۲۰۱۶، حلقه در سال ۲۰۱۹ و فاطمه در سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفت.

آشنایی با هنرپیشگان سریال قضاوت

باشاک گومول جینلی اوغلو

 باشاک گومول جینلی اوغلو از جمله بازیگران سریال قضاوت می باشد که در بیست و دوم سپتامبر سال ۱۹۹۱ در استانبول ترکیه متولد شد. وی تحصیلات متوسطه خود را در رشته ی معماری در دبیرستان آمریکایی باهچه شهیر استانبول و نیز تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته موسیقی آکادمی ملی لندن به پایان رساند. این بازیگر دارای مدارک بسیاری جهت آموزش های گوناگون هنرهای زیبایی از دانشگاه و آکادمی های دنیا می باشد.

پس از بازی در مجموعه تلویزیونی هشت روز و مورد توجه قرار گرفتن، او برای حضور در سریال پرنده سحر دعوت به بازی شد که در آن ایفاکننده نقش دنیز در کنار بازیگران مطرح ترکی دمت اوزدمیر و جان یامان بود. ولی این بازی او در نقش پیریل بایتکین در مجموعه تلویزیونی «تو در بزن» موجب شد تا گومول جینلی اوغلو به شهرت و محبوبیت خوبی برسد. او رد این سریال هم با هنرپیشگان مطرحی همچون هانده ارچل، ملیسا دونگل، بیگه اونال، کرم بورسین، اوریم دوغان همبازی بود.

باشاک در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد می باشد. تنها تصاویری از او و امره کینای در کنار یکدیگر در ساحل سال ۲۰۱۸ انتشار یافت که وجود رابطه عاشقانه میان آن ها را نشان می داد. باشاک در سریال ترکی قضاوت بازیگر یکی از نقش های اصلی سچکین می باشد.

بازیگرهای سریال قضاوت+عکس و بیوگرافی

اوغور اصلان

اوغور اصلان از بازیگران سریال قضاوت است که در نقش کمیسر ارن مقابل دوربین می رود. وی تولد یافته نهم فوریه سال ۱۹۷۲ در هاتای ترکیه است. فعالیت او به عنوان یک هنرمند ترکیه ای در عرصه های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون، همچنین موزیسینی قابل می باشد. این هنرپیشه هنرپیشگی را با تئاتر دبیرستان خود شروع نموده و سپس توانست توجه گروه تئاتر فرهنگ هاتای را به خود جلب کند. به این ترتیب به نمایش بیر شهناز اویون اثر «تورگوت اوزاکمان» شروع نمود. وی علاوه بر بازیگری به موسیقی؛ نواختن نی و ویولن علاقه دارد که با اذعان آن موفق شد تا در تئاتر موزیکال آفارا:موزیکال عربی به جمع حضار بپیوندد. وی در دانشگاهی خصوصی نیز مدرس بازیگری است. در ۱۹۹۹ بود که این هنرمند با فیلنامه نویسی به اسم سما ارگنکون ازدواج و صاحب ۱ پسر و ۲ دختر گردیدند. همسر وی فیلنامه نویس سریال قضاوت است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

اوغور پولات

اوغور پولات از بازیگران سریال قضاوت است که در چهارم سپتامبر ۱۹۶۱ به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۷۸ با پیوستن به تئاتر هنری آنکارا آغاز نمود و در ۱۹۸۱ با تحصیل در رشته تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان در این زمینه فارغ التحصیل گردید. وی برای شانزده سال در تئاتر دولتی و تعداد سی نمایش در تئاتر حضور یافت که در ۱۹۹۶ برنده جایزه تئاتر عصمت کونتای گردید. وی به خاطر مترجمی فیلم های انجام شده توسط او نیز به مراتب جایزه هایی کسب نمود.

بازیگرهای سریال قضاوت+عکس و بیوگرافی

اونور دورماز

این بازیگر در سیزدهم ژوئن سال ۱۹۹۱ در ترکیه متولد شد. وی  هنرپیشه و دستیار کارگردان می باشد که جهت بازی در فیلم سینمایی قضاوت، باشگاه و با مدیر من تماس بگیرید در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ مورد توجه قرار گرفت. او در مجموعه تلویزیونی قضاوت بازیگر نقش انگین تیلمن است.

نیلگون تورک سور

نیلگون از یدگر هنرپیشگان خانم مجموعه تلویزیونی قضاوت است که در سی ام سپتامبر سال ۱۹۹۷ در بورسای ترکیه متولد گردید. او با حضور در سریال های حیات سیرلری، سیب ممنوعه و قضاوت توانست در مرکز توجه ها قرار بگیرد. او در سریال قضاوت در نقش لاچین مقابل دوربین می رود.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

حسین آونی

حسین آونی در نقش دانیال متین کایا در سریال قضاوت بازی می کند. او از هنرپیشگان ترکی است که در مجموعه های تلویزیونی و سریال های بسیاری حضور یافته است. وی در دوازدهم آوریل سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد. وی در آثاری همچون «عشق تصادفات را دوست دارد» سریال «سرزمین دره گرگ ها» در نقش یالچین بولوت، سریال «عشق تبعید شده» در نقش نزار، سریال «دختر پولدار پسر بی پول» در نقش کمال مقابل دوربین رفته است. این هنرپیشه مطرح در سریال قضاوت برخلاف برخی نقش های مافیایی سابق، در نقش پلیس مقابل دوربین می رود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی ترکی قضاوت

شکران اوالی

شکران اوالی از بازیگران سریال قضاوت است که در یکم آوریل سال ۱۹۸۵ در محله اشرف پاشا ازمیر متولد گردید. این بازیگر خانم ترکی بعد از اتمام تحصیلات خویش در مقطع دبستان و دبیرستان به استانبول برای تحصیل در مرکز هنری در رشته بازیگری رفته و نخستین بار با مجموعه تلویزیونی دنیای اسرار مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت. و اما در سال ۸۵ نخستین حضور خود در سینما را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی پارس:عملیات گیلاس داشت.

آشنایی با هنرپیشگان سریال قضاوت

دیگر بازیگران سریال و نقش هر یک از آن ها

کان اورگانچی اوغلو در نقش دادستان ایلگاز کایا، پینار دنیز در نقش وکیل سیلین ارگووان، حسین آونی در نقش دانیال متین کایا، اوغور پولات در نقش یکتا تیلمن، اوغور اصلان رد نقش ارن دومان، اجه یوکسل در نقش اینجی ارگول، اوزلم چاکار در نقش مکبوله، مهمات ییلماز در نقش دادستان پارس سچکین، زینو اراکار در ننقش گول ارگوون، علی سکینز در نقش ظفر ارگوون، پینار کاگلار جنتورک در نقش آیلین ارگوون یلماز، آردا انارات در نقش چینار کایا، اونور دورماز در نقش انگین تیلمن، باشاک گومول چینلی اوغلو در نقش نوا سچکین، اونور تورک سور در نقش لاچین تیلمن، اونور اوزایدین در نقش عثمان یلماز، زینب آتیلگان در نقش پارلا یلماز، برن نور کارادیش در نقش دفنه کایا از جمبه هنرپیشگان و نقش های آنها می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *