دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی پینار دنیز هنرپیشه زن سینما و تلویزیون ترکیه

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

پینار دنیز یکی از بازیگران مطرح و محبوب ترکی است که این بازیگر جوان و زیبا علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. برای آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز با ما همراه باشید.

پینار دنیز بازیگر زن شناخته شده و معروف ترکیه ای است که در چهارم نوامبر سال ۱۹۹۳ میلادی (۱۳ آبان ۱۳۷۲) در کشور ترکیه زاده شد. او با ۱۶۸ سانتی متر قد مدل و بازیگر خوش چهره و خوش استایل ترکی می باشد که علاوه بر مدلینگ در عرصه های سینما و تلویزیون فعالیت دارد. در این مطلب بیوگرافی پینار دنیز را با یکدیگر مرور می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز بازیگر و مدل ترکی

بیوگرافی پینار دنیز بازیگر

پینار دنیز در ۱۳ آبان سال ۱۳۷۲ در آدانای ترکیه متولد شد. او سومین فرزند خانواده با پدری تاجر و مادری خانه دار است. البته که او در آدانا تولد یافت اما در سن ۲ سالگی خانواده او به محله ی تارابیای استانبول رفتند که او کودکی خود را در آن منطقه گذراند. او ۲ خواهر و ۲ برادر دارد.

پینار دنیز به واسطه ی زیبایی طبیعی و توانایی بازی توانسته اسم خود را در بین اسامی مورد توجه و جنجالی اخیرا جای دهد، به طوری که در بین بالغ بر ۱۱ میلیون اسم در تمامی دنیا، موفق شده رتبه ۱۷۰۹ را از آن خویش نماید.  اما او در میان هنرپیشگان ترکی رتبه اول را دارا است.

جان یامان و هانده ارچل دو اسمی که از صدر لیست های IMDb پایین کشیده نمی شوند، بعد از اسم پینار دینز قرار دارند.

زندگینامه پینار دنیز بازیگر جذاب و خوش اندام

آشنایی با زندگینامه پینار دنیز و روابط عاشقانه وی

زندگینامه پینار دنیز و شروع فعالیت تا به شهرت رسیدن

گذری بر بیوگرافی پینار دنیز و زندگی شخصی و حرفه ای او

کلاس های بازیگری و ورود به دنیای بازیگری

او دوران بچگی به رشته های روانشناسی و وکالت علاقه داشت که تحصیلات خود را در رشته ی روانشناسی و همچنین روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه استانبول به پایان رساند. در زمان تحصیل در دانشگاه زن برادر وی، اسمش را در آژانس بازیگری ۳۵.۵ نام نویسی نمود و در نتیجه دنیز در کلاس های بازیگری آغاز به آموختن نمود. در همین آژانس بود که فانی مژده کارگردان بعد از مشاهده تصاویر پینار از وی جهت تست بازیگری دعوت نمود و وی با پذیرفته شدن در این تست به طور جدی و حرفه ای وارد عرصه ی بازیگری گردید.

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز بازیگر مطرح و محبوب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

وقتی ۲۱ سال سن داشت بازیگری را با بازی در سریال «سیل باشتان» شروع نمود که ۱ سال پس از آن در ویدیو موزیک مراد دالکیلیج نقش آفرینی کرد. او مشهور بودن خود را به بازی در سریال «قضاوت» مدیون می باشد. البته دیگر سریالی که او را به شهرت رساند، بازی در نقش بیلدیز در سریال «وطنم توی» درس ال ۲۰۱۶ بود که اغلب او را به واسطه ی این بازی می شناسند. او در این سریال با هنرپیشگانی مانند میرای دانر، بوران کوزوم همبازی بود.

زندگینامه پینار دنیز هنرپیشه بااستعداد و جوان

وی در سال ۲۰۱۸ در سریالی به نام «یک تند باد» مقابل دوربین رفت و در سریالی با نام «عشق ۱۰۱» در نقش بورجو به خوبی مورد توجه قرار گرفته و محبوبیت بالایی کسب کرد. او در سال ۲۰۲۱ در سریال «قضاوت» با بازی در نقش جلین ارگوان به میزان بالایی توجه ها را به سوی خود جلب نمود.

و اما ورود او به دنیای سینما به سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم سینمایی «برادر من ۲» باز می گردد. پینار در سال ۲۰۲۰ با بازی در نقش جدن در فیلم سینمایی «مردم به ۲ قیمت تقسیم می شوند» و نیز بازی در فیلم سینمایی «آخرالزمان عشق» بارهای دیگر مقابل دوربین سینما رفت.

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز و نگاهی به مسیر هنری او

زندگینامه پینار دنیز و رابطه های احساسی او

زندگینامه پینار دنیز بازیگر زن توانا و خوش تیپ

موزیک ویدیوها

پینار دنیز غیر از بازی در ویدیو موزیک در ۲۰۲۱، در ویدیو تبلیغاتی فرآورده های شکلاتی تادل و نیز در سال ۲۰۲۲ در ویدیوی تبلیغاتی سشوار دایسون مقابل دوربین رفت.

زندگینامه پینار دنیز بازیگر جذاب و خوش اندام

زندگی شخصی و رابطه های احساسی او

با مرور بیوگرافی پینار دنیز به وجود ۴ رابطه عاشقانه برمی خوریم که هیچ یک از آنها به ازدواج ختم نشده است. دنیز در سال ۲۰۱۴ سالی که وارد دنیای بازیگری شد؛ با هنریپشه ترکی به اسم کان تورگوت رابطه احساسی را آغاز نمود که در نهایت در سال ۲۰۱۷ از هم جدا گردیدند. وی در مورد جدایی خود از کان تورگوت بیان کرد:

«رابطه ای که داشتم, پیش نمی رفت. این موضوع ربطی به شهرت نداره. من به پیدا کردن آدم درست در زمان درست اعتقاد دارم.»

پس از این جدایی در سال ۲۰۱۸ پینار با برک جانکات همبازی اش در سرال یک تندباد وارد رابطه گردید. که البته عمر آن تنها ۱ سال بود.

و اما ارتباط او با انگین آکیورک هنرپیشه سریال فاطما گل دست به دست در فضای مجازی و مجلات چرخید که از سوی هیچ کدان آنها مورد تایید قرار نگرفت و در حد یک شایعه بود.

و اما او در سریال قضاوت با ییئیت کیرازجی همبازی بود که با او رابطه عاشقانه ای را آغاز نمود و البته این خبر از سوی ییئیت کیر از جی با منتشر شدن عکسی مورد تایید قرار گرفت.

مرور بیوگرافی پینار دنیز از هنرپیشه های توانا و خوش چهره ی ترکی

زندگینامه پینار دنیز و شروع فعالیت تا به شهرت رسیدن

انصراف از همبازی شدن با جان یامان

قرار بر این بود که جان یامان و پینار دنیز در یک فیلم با یکدیگر همبازی شوند؛ اما پینار دنیز منصرف شد. جان یامان سخنان پرحاشیه ای درباره دمت وزدمیر هم بازی زن خود پیش از این گفته بود. همین موضوع باعث شد تا پینار این تصمیم را بگیرد. او در این مورد چنین گفت:

«من جان یامان را نمی شناسم اما ترجیح می دهم با شخصی همبازی بشوم که به همکار و همبازی زن خود احترام بگذارد.»

آشنایی با زندگینامه پینار دنیز بازیگر زیبا و تو دل برو

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز و علاقه مندی ها او از بازیگر و فیلم تا ورزش

علاقه مندی های پینار دننیز

  • پینار که علاوه بر بازیگری مدل نیز است، به همین خاطر به متناسب بودن بدن خود خیلی حساس بوده و خیلی از آن مراقبت می کند. او این کار با داشتن یک برنامه غذایی مناسب و ورزش انجام می دهد.
  • او به موسیقی، رقص، مسافرت، خیالپردازی، شنا، اسب سواری، و در میان اکسسوری ها به گوشواره علاقه دارد. او رقص فلامینگو و مدرن را فراگرفته است. در اسب سواری و شنا نیز مهارت کسب کرده است.
  • فیلم های سینمایی پرتغال کودکی، رستگاری در شاوشنگ، زندگی زیباست، آملی از جمله فیلم های محبوب او می باشند، اما فیلم انیمیشنی گورستان کرم های شب تاب بیشترین تاثیر را بر روی او گذاشته است.
  • در میان بازیگران نیز از بازی مریم اوزرلی، هازال کایا، طوبی بوبوک اوستون، فرح زینب عبدالله، آصلی تاندوغان، فخریه اوجن، بورجو بیریجیک، برن سات، الچین سانگو خوشش می آید که می خواهد روزی همبازی آنها بشود.

زندگینامه پینار دنیز بازیگر جذاب و خوش اندام

زندگینامه پینار دنیز هنرپیشه مطرح و محبوب ترکیه ای

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز و علاقه مندی ها او از بازیگر و فیلم تا ورزش

افتخارات پینار دنیز

  • پینار به عنوان موفق ترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ شناخته شد.
  •  او در سال ۲۰۲۱ برترین بازیگر زن رسانه های اجتماعی «IMK» را از آن خود نمود.
  • در سال ۲۰۲۲ تحسین برانگیزترین بازیگر زن شناخته و جایزه ستاره های سال YTU و برترین بازیگر زن این سال معرفی و دومین جایزه نشست بین المللی را کسب نمود.
  • در سال ۲۰۲۲ نیز موفق به کسب جایزه برترین زوج سریال تلویزیونی برای دو نقش PINAR و Kaan در نخستین جشنواره بین المللی کریستال شد.

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز بازیگر و مدل ترکی

زندگینامه پینار دنیز هنرپیشه مطرح و محبوب ترکیه ای

بیوگرافی پینار دنیز از بازیگران مطرح ترکی

بازی در تلویزیون

  • سیل باشتان در سال ۲۰۱۴
  • دروغ مصلحتی در سال ۲۰۱۵
  • وطنم تویی در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۸
  • یک باد دیوانه در سال ۲۰۱۸
  • عشق ۱۰۱ در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱
  • با مدیر برنامه ام تماس بگیر در سال ۲۰۲۰
  • اتاق قرمز در سال ۲۰۲۱
  • قضاوت در سال ۲۰۲۱

بازی در سینما

  • برادر من ۲ در سال ۲۰۱۷
  • مردم به دو قسمت تقسیم می شوند در سال ۲۰۲۰
  • قیامت عشق در سال ۲۰۲۱

بیوگرافی پینار دنیز بازیگری محبوب و با شخصیت اخلاقی فوق العاده

آشنایی با بیوگرافی پینار دنیز و نگاهی به مسیر هنری او

زندگینامه پینار دنیز هنرپیشه بااستعداد و جوان

در مطلبی که با همراهی یکدیگر به پایان رساندیم، بیوگرافی پینار دنیز را مرور کردیم که از همراهی شما همراهان قدردان بوده و امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *