دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی و مروری بر آثار شاخص بازیگری آن ها

  • محدثه خاکشور
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی می پردازیم. در این سریال جذاب بازیگرهای بااستعدادی جلوی دوربین رفته اند که امیدواریم از مشاهده آن و مطالعه این مطلب لذت ببرید.

سریال ترکی «دختر مردم» و یا «دختر ناتنی» محصول ۲۰۲۱ است که تیزر و تصاویری از صحنه های سریال را پخش نموده که حسابی مورد توجه قرار گرفت. این اثر ساخته شده در ژانر درام رمانتیک هر شنبه شب از شبکه فاکس ترکیه پخش می گردد. فیلمنامه نویسی آن را هلال ییلدیز و کارگردانی آن را نیز فریده کایتان و تهیه کنندگی آن را مهمت بیگیت برعهده دارد. نقش های اصلی سریال را اسماعیل اگه شاشمار (هارون)  و سودا ارگینجی (ازو) ایفا می کنند. در این مطلب بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی را به قلم می کشیم.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی

بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی و تصاویر شخصی آنان

مجموعه ترکی دختر مردم و یا همان دختر نناتنی طبق یک رمان با این نام به قلم اورهان کمال می باشد که به زندگی دختری به اسم ازو می پردازد که در سن کم مادر خود را از دست داده و خودخواه و انتقام جو می باشد. او گمان می کند زندگی مورد نظر خود را همراه هارون کاراسو به پا کند, ولیی می فهمد که از پدرش برای او میراثی باقی مانده که زندگی او به طور کلی تغییر می یابد.

بازیگران دختر ناتنی محصول جذاب ترکیه

«ازو؛روزی که کشتی سرواخ شد، اول از همه دختر مردم را بیرون انداختن … ما یه خونواده ی خیلی خوشبخت بودیم، مامانم خیلی برای بابام عزیز بود، انگار که دختر مامان بزرگم بود, نه عروسش. نور چشمی کل فامیل بود. بعد یه روز بابام عاشق زن دیگه ای شد. حتی بچه ای که به دنیا آورد یکی از اونا شد ولی مادرم یهویی دختر مردم شد. به محض اینکه کشتی سرواخ شد, اول از همه مامانمو از کشتی بیرون انداختن. میگن دخترا سرنوشت مادرشونو تجربه می کنن ولی یه چیزی هست که نمی دونن، من سرنوشتم رو از مادرم ولی خونم رو از بابام به ارث بردم. مثل مامانم خودمو قربانی نمی کنم حالا من چرا باید اون کشتی که منو ازش بیرون انداختن رو آتیش نزنم؟»

در این سریال محبوب ترکی بازیگران مطرح و غیر مطرحی همچون سودا ارگینجی، فکرت کوشکان، پریهان ساواش، اسماعیل اگه شاشماز، منیر جان کیندوروک، صدف آوجی، توپراک سالام، فرات دوغرولوغلو، سینان آرسلان، پلین چیللی، چاغلا شیمشک ایفای نقش می کنند. در ادامه به بیوگرافی این هنرمندان می پردازیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مروری بر زندگینامه بازیگران سریال دختر ناتنی

سودا ارگینجی

سودا ارگینجی در سوم اکبتر سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد. او از بازیگران ترکیه ای می باشد که از ۲۰۱۲ آغاز به فعالیت کرد و تاکنون مشغول است. او در سریال های مهمی از جمله سیب ممنوعه، رز سیاه و تلخ و شیرین حضور داشته است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی دختر ناتنی

فکرت کوشکان

در بیست و دوم آوریل سال ۱۹۶۵ در استانبول ترکیه متولد گردید. او بازیگر بااستعداد ترکی است که در سیزده سالگی پدرش را از دست داد و به توکات رفت, ولی بعد از گذشت سه سال مجددا به استانبول برگشت. وی فارغ التحصیل تئاتر می باشد. او در فیلم سینمایی پدر و پسرم حضور داشته است.

بازیگران سریال دختر ناتنی یا دختر مردم

پریهان ساواش

در چهاردهم ژوئن سال ۱۹۵۷ در فاتح استانبول به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری تجربه اجرا نیز دارد. از هنرمندان فعال و پرتلاش ترکیه ای است که دارای مدرک سیکل است. او بار اول با یکی از همکلاسی های دبیرستانی خود ازدواج نمود اما زیاد دوام نیاورد. برای بار دوم با ابراهیم تاتلیس ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج دختری به اسم ملک بود، اما بعد از سه سال از یکدیگر جدا گردیدند. سپس با ییلماز ظفر ازدواج نمود که از این ازدواج نیز پسری به اسم ساواش دارند. این ازدواج او نیز بعد از ۷ سال به جدایی ختم شد.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی

اسماعیل اگه شاشماز

اسماعیل اگه شاشماز در بیست و پنجم نوامبر سال ۱۹۹۳ در مانیسای ترکیه متولد شد. او بازیگر ترکی است که فعالیتش را از سال ۲۰۱۳ آغاز و تا اکنون نیز مغول می باشد. وی برادر هنرپیشه آیتاچ شاشماز بوده و با هانده اونال ازدواج نموده است. او در سریال محبوب «تو درم را بزن» نیز حضور داشته است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی دختر ناتنی

منیر جان جیندروک

منیر جان جیندروک هنرپیشه ترکیه ای می باشد که با نقش آفرینی در فیلم های نامه خداحافظی تابستانی آنکارا در ۲۰۱۶ و نگهبان برادر در ۲۰۲۱، و مرگ اسب های سیاه در ۲۰۲۲ مورد توجه قرار گرفت. وی یکی دیگر از بازیگران سریال دختر ناتنی و یا همان دختر مردم می باشد.

صدف آوجی

صدف آوجی در بیست و دوم ژانویه ۱۹۸۲ در ترکیه هنرپیشه سینما و نیز مدل ترکی می باشد. او دارای مدرک کارشناسی رشته اقتصاد کاری و آموزش دیده جمعیت بازیگری می باشد. وی دارای ۱۷۹ سانتی متر قد و وزنی متناسب است که به دلیل همین اندام متناسب و زیبا در رقابت های زیبایی مقام کسب نمود. وی در ۲۰۰۵ با کیوانچ کاسابالی هنرپیشه و مدل ترکی ازدواج نمود که صاحب یک پسر به اسم جان هستند.
آشنایی با بازیگرهای سریال دختر ناتنی

توپراک سالام

توپراک سالام هنرپیشه ترکی در سریال داستان بدروم بازی کرده است که در سریال دختر ناتنی نیز فعالیت دارد. او در نهم اکتبر سال ۱۹۸۵ به دنیا آمده است.
معرفی هنرپیشگان سریال دختر ناتنی

چاغلا شیمشک

چاغلا شیمشک که قبل از این در مجموعه های تلویزیونی همچون خواهر و برادرانم، دختر ناتنی و نیز محله گرد و غبار به تازگی مقابل دوربین رفته است. چاغلا شیمشک به وسیله ی عثمان یاغموردرلی کشف گردید، که با قابلیت و زیبایی خویش خیلی سریع توانست موفق شود. او متولد شده ی ۲۰۰۲ است که نخستین بار در مجموعه ای تلویزیونی به اسم خداحافظی مقابل دوربین رفت. سپس در سریال پرنسس گمشده در نقش دورو در کنار بازیگرانی همچون سینان سومر و یلدیز چاغری مقابل دوربین رفت. این هنرپیشه جوان بازیگر نقش لاوین در مجموعه تلویزیونی زندگی ادامه دارد است. او در سریال عروس کوچک نیز حضور داشته است.

سینان ارسلان

سینان ارسلان هنرپیشه ترکیه ای می باشد که در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بسیاری از جمله«Vragove»، «Can Kiriklari»، «Elkizi» حضور داشته است.

آشنایی با بازیگرهای سریال دختر ناتنی

در این مطلب شما عزیزان علاقمند را با بیوگرافی بازیگران سریال دختر ناتنی آشنا کردیم. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید. اگر این مطلب مفید واقع شده است, برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه و نیز بازیگران سریال عطر عشق بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *