دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه, مجموعه تلویزیونی ترکیه ای ۲۰۲۱

  • محدثه خاکشور
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب به آشنایی شما با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه می پردازیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد. این سریال ساخته شده در ژانر درام- اکشن – جنایی است که هنرپیشگان موفق و مطرحی نیز در آن به ایفای نقش می پردازند.

سه سکه یا سه قرون به ترکی استانبولی اوچ کوروش نام یکی از سریال های ترکی محبوب است که به اتمام رسید. این سریال دارای ژانر درام، اکشن و جنایی می باشد که نخستین قسمت آن در یکم نوامبر سال ۲۰۲۱ با کارگردانی سینان اوزتورک و نویسندگی داملا سریم و است آکچیلاد پخش گردید. هنرپیشگان اصلی اکین کوچ و اوراز کایگیلاراوغلو می باشند, غیر از پخش این سریال در شبکه شو تی وی، در شبکه های جم نیز پخش می گردد. در این مطلب بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه را شرح می دهیم.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه

بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه

سریال ترکی سه سکه در دهم آبان سال ۱۴۰۰ از شبکه شو تی وی شروع شد و از تازه ترین سریال های ترکیه ای محسوب می شود. این سریال برگرفته از فیلنامه ی داملا سریم، مورات اویورکولاک و ایست آکچیلاد تهیه کرده است. داستان سریال از این قرار است که عرفان قهرمان (فرهان) قاتلی زنجیره ای می باشد که بر روی بدن هر کدام از قربانی های خود سه سکه قرار می دهد. پرونده وی به واحد جرم های سازمان یافته ارجاع می گردد و کاپیتان افه تکین سرپرستی پرونده را برعهده می گیرد. عرفان در این لحظه فرار کرده و به منطقه ای رومی نشین به اسم چنگیزاکلی می رود. کارتال چاکا رئیس مافیای رومی و محافظ این منطقه می باشد. وقتی کارتال پی می برد که افه قاتل نمی باشد به فکر می افتد که قاتل را دستگیر نمایند و …

بیوگرافی هنرپیشگان سریال سه سکه

بازیگران سریال سه سکه و نقش های هر یک از آنها

اوراز کایگیلاراوغلو در نقش (کارتال چاکا)، نسرین جوادزاده در نقش ( بهار چاکا)، اکین کوچ در نقش (افه تکین)، جیوان جانووا در نقش اوکتای چاکا، آصلیهان مالیورا در نقش لیلا (چاکا تکین)، نجیب ممیلی در نقش (کیلیچ هیجاز)، اوعور ییلدیران در نقش شسو)، یورا آک کاش در نقش (چتین)، مصطفی کیرانتپه در نقش (روشن)، الیسا آکار در نقش (بهار تکین)، سزین اکیاش اوغلاری در نقش (آزاده)، کادبر چرمیک در نقش ( بایبارس)، داملا ماکاردر نقش (هالیده)، نریمان چاکا در نقش (نورسل کوسه)، جونیت یالار در نقش (عدنان تکین)، ظفر الگوز در نقش (نضیح یاندل)

اوراز کایگیلاراوغلو

این بازیگر ترکی یکی از هنرپیشگان سریال سه سکه می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان مجری نیز فعالیت می کند. او در سی ام ماه ژوئن سال ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه به دننیا آمد. وی تحصیلاتش را در رشته ی بازرگانی و تبلیغات از دانشگاه بیلگی استانبول به پایان رساند. اوراز کار خود را به صورت حرفه ای در سال ۲۰۰۸ شروع نمود و در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال درام کمدی نوجوانانه Pis edili مورد توجه قرار گرفت. و اما مجری گری خود را در سال ۲۰۱۳ با مسابقه وقتشه و بعد مسابقه ردیابی به دست آورد. کایگیلاراوغلو به تازگی در نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی درام «دختر سفید» و مینی سریال «دقیقا دقیقا» ایفای نقش نموده است. او در این سریال همسر بهار می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی بازیگران مطرح و کمتر مطرح سریال سه سکه

دیرن پولاتگولاری

از دیگر هنرپیشگان سریال ترکیه ای «سه سکه» می باشد که در دوازدهم فوریه سال ۱۹۸۰ در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او در این سریال در نقش یک قاتل زنجیره ای مقابل دوربین می رود.

اکین کوچ

او در سریال سه سکه در نقش افه تکین ایفای نقش می کند. این هنرپیشه ترکی در بیست و یکم ماه ژوئن سال ۱۹۹۲ در آنتالیای ترکیه به دنیا آمد. کار هنری خود را در سال ۲۰۱۳ به صورت حرفه ای شروع نمود. اکین در رشته تئاتر از دانشکده مرکز هنر یورجوک مدرک گرفت. از اصلی ترین بازی های او، نقش احمد یکم در سریال « ماه پیکر» و و نقش محمد در فیلم سینمایی علی و نینو و نقش افه در سریال سه سکه می باشد.

زندگینامه بازیگران سریال محبوب ترکیه ای سه سکه

نسرین جوادزاده

این بازیگر ترکی یکی دیگر یفاگران نقش در سریال سه سکه می باشد که در سی ام ژوئیه سال ۱۹۸۲ در باکو یک شهر در آذربایجان به دنیا آمد. وقتی یازده سال داشت, با مادر خود به شهر استانبول رفت. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی تلویزیون و سینما از دانشگاه مرمره به پایان رساند. او با بازی در سریال «بی خانمان» قدم در عرصه بازیگری قدم گذاشت و بعد از آن در سریال های «روسری قرمز» در سال ۲۰۱۲ و «افسانه ها» در سال ۲۰۱۵، «سیب ممنوعه» در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۱ نقش آفرینی نمود.

معرفی زندگینامه بازیگران سریال سه سکه

آصلیهان مالیورا

آصلیهان مالیورا در هفتم ماه نوامبر سال ۱۹۹۵ به دنیا آمد. او بازیگر زن موفق ترکیه ای است که در سریال اوچ کوروش ایفای نقش می کند. او در سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز به بازی نمود و تا همین الان نیز بازی می کند. وی در سریال سه سکه بازیگر نقش لیلا می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه یا سه قرون

تورسل کوسه

تورسل کوسه از هنرپیشگان مجموعه تلویزیونی «اوچ کوروش» می باشد که در ۲۹ ماه مارس سال ۱۹۶۱ در ملطیه ترکیه متولد شد. او هم تحصیلات و هم کار خود را در آلمان سپری نموده است. این بازیگر به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی بهشت حسابی مورد توجه واقع شده و مشهور و محبوب گردید. در سریال سه سکه او در نقش نرمان مقابل دوربین می رود.

زندگینامه بازیگران سریال محبوب ترکیه ای سه سکه

جیوان جانووا

جیوان جانووا از بازیگران سریال سه سکه است که در ۲۸ ماه ژوئن سال ۱۹۵۵ متولد شد و در تاریخ ۲۰ ماه اوت سال ۲۰۲۲ فوت نموده است. او در سال ۱۹۷۴ میلادی تا لحظه ی مرگ در بازیگری کار می کرد. در این سریال او بازیگر نقش اوکتای می باشد.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه

سزین آکباش اوغلاری

این بازیگر یکی از هنرپیشگان سریال سه قرون یا همان سه سکه می باشد که در ۲۲ ماه آوریل سال ۱۹۸۱ به دنیا آمد. این بازیگر ترکیه ای در سال ۲۰۰۰ تا به این لحظه کار هنری خود در زمینه بازیگری را آغاز نمود و تاکنون ادامه دارد. او رد این سریال در نقش آزاده مقابل دوربین می رود.

زندگینامه بازیگران سریال سه سکه

بورا آک کاش

بورا آک کاش یکی دیگر از هنرپیشگان سریال سه سکه است که در دوازدهم ماه اکتبر سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او هنرپیشه و خواننده ترکیه ای می باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ آغاز نمود. او سریال سه سکه در نقش یک بازیگر به نام ستین مقابل دوربین می رود.

معرفی زندگینامه بازیگران سریال سه سکه

در این مطلب شما عزیزان علاقمند به مطالعه و آشنایی با زندگینامه سلبریتی ها را با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه شما واقع شود، همچنین برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش بیوگرافی پیکی بلیندرز از دیگر سریال های محبوب و پرمخاطب خارجی می توانید کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *