دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با خامه در های ثروت به روی من باز شد

  • آرش احمدی
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

با تجارت در حوزه خامه و لبنیات مسیر ثروت برای من هموار شد و من توانستم در مدت زمان کوتاهی به میلیارد ها پول رسیدم. بدون توقف و وقفه در مسیر به راهی که انتخاب کرده بودم ادامه دادم.

خامه قنادی

خامه قنادی کاربردهای مختلفی در تولید شیرینی خامه ای دارد خامه قنادی در دو مدل گیاهی و حیوانی ساخته می شود. قیمت خامه قنادی به نسبت مدل گیاهی و حیوانی آن متفاوت است معمولا در بازار خامه قنادی هم بصورت شیرین و هم شیرین نشده به فروش می رسد. به منظور تهیه خامه قنادی بهتر است که آن را با درصد بالای ۳۰% خریداری کنید چرا که در هنگام استفاده و فرم دادنش به مشکل بر نمی خورید یکی از مشکلات فرم نگرفتن خامه قنادی میزان درصد چربی پایین در آن است. کارخانه تولید کننده خامه قنادی آن را بصورت پودر خامه و خامه قنادی تولید و به بازار عرضه می کنند. برای خرید خامه قنادی و پودر ژلاتین می توانید به فروشگاه های بزرگ مواد غذایی جذاب، لوازم فروش قنادی و یا شیرینی سراها مراجعه و براحتی آن را خریداری کنید.در هنگام خرید خامه قنادی حتما به میزان درصد چربی آن، وزن، پاستوریزه و تاریخ تولید و انقضا توجه نمایید از خرید خامه قنادی با درصد چربی پایین اجتناب کنید چرا که در هنگام مصرف با مشکل مواجه می شوید.

با خامه در های ثروت به روی من باز شد

خامه ترش

خامه ترش یکی از محصولاتی می باشند که می توانند برای بکار گیری در انواع غذاها استفاده شوند. خامه ترش کاله یکی از همین نوع محصولات بوده که می تواند بعنوان یک طعم دهنده بسیار مناسب برای غذاها باشد.خامه ترش در قدم اول وظیفه آن نرم و ترد کردن شیرینی و دسرها بوده است که به خوبی می تواند از پس آن بر آید و محصولات را با کیفیت بالایی به شما عزیزان عرضه نماید.شما اگر به آشپزی علاقه داشته باشید، خواهید دید که با بکارگیری از خامه ترش طعم غذاهایتان عوض می شود و می تواند بسیار مناسب تر از قبل باشد.

با خامه در های ثروت به روی من باز شد

خامه صبحانه

در خصوص این محصول لازم است بدانید که خامه صبحانه با سرشیر جزء گروه چربیها قرار می گیرد و چربی آن بین ۳۰ تا ۶۰ درصد تغییر می‌کند و برخی از مواد مغذی در ان از شیر بیشتر می باشد، خامه صبحانه ای مثل پنیر خامه ای مغزی است که این روزها در اغلب فروشگاه ها عرضه می شود و بین ۳۰ تا ۳۵ درصد چربی در آن بوده و حدود ۵۰ درصد کره کم چربی در محتویات آن وجود دارد. لازم است بدانید که چربی آن ۹ برابر شیر تازه است وهر چه ضخیم تر باشد، ویتامینهای بیشتری به مقدار محلول چربی مانند ویتامینهای A ، E و D اضافه شده است برای مثال ویتامین A در خامه ۲ تا ۱۲ برابر چربی افزایش می‌یابد، اما مقدار ویتامینهای محلول در آب مانند ویتامینهایB ،C  و اسید فولیک آن کاهش می‌یابد و در طی استریلیزاسیون مقدار زیادی ویتامینB ۱۲ نابود می‌شود، البته خواص فراوانی نیز دارد. سرشیر نوعی خامه است که از سطح شیر استخراج شده و امروزه تولید صنعتی و بهداشتی ان با بسته بندیهای مختلف به بازار امده وارد شده است، در واقع شیر یک خامه خود جوش است که در این روش از گلوله ‌های چربی به همراه برخی پروتئینهای مفید که در شیر وجو دارد تهیه می‌شوند که محصولی بسیار لذیذ و مغزی به دست می آید و از آن می توانید به عنوان یک صبحانه کامل استفاده نمائید.

با خامه در های ثروت به روی من باز شد

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *