دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به سادگی با گردو میلیاردر شوید

  • آرش احمدی
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که به دنبال راه های میلیاردر شدن هستند،خوب است که این را بدانید که امروزه افراد زیادی هستند که به راحتی با فعالیت در زمینه گردو توانستند موفق شوند و به درآمد های بسیار بالا و باورنکردنی برسند.در ادامه به معرفی سه نوع مهم از گردو میپردازیم.

گردو پکان

نهال گردو پکان یکی از انواع نهال گردو آمریکایی در ایران است که در مناطق گرمسیر با استقبال بالایی روبرو شده است. می توان گفت این گردوی آمریکایی، بهترین نهال گردو برای مناطق گرمسیر است. اگر در یک منطقه گرمسیر زندگی می کنید و قصد کاشت نهال گردو را دارید، در انتخاب این گردوی گرمسیری شک نکنید.

نهال گردو پکان را در ارتفاعات ۰ تا ۸۰۰ متر می توان کاشت. در این ارتفاعات، نهال گردوی پکان بهترین عملکرد را خواهد داشتسرعت رشد ارقام نهال گردو آمریکایی در سال های ابتدایی کند و پس از چند سال متوسط می شود. برای افزایش محصول نهال گردو مقاوم به گرما ، گرمای زیاد تابستان مورد نیاز است، به همین علت به گردوی گرمسیری معروف است.درخت گردو امریکایی در سال پنجم به بار نشسته و هر سال میزان محصول دهی آن بیشتر می شود.

به سادگی با گردو میلیاردر شوید

گردو تویسرکان

درخت گردو تویسرکان از درختان ارزشمندی است که ارتفاع آن می تواند به ۲۰ متر هم برسدو به عنوان یک محصول صادراتی دارای جایگاه خاصی بوده . درخت گردو از درختان پهن برگ بشمار می آیدشهر تویسرکان (همدان) را به عنوان بهشت گردوهای ایران می شناسند گردو تویسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است.

شهر تویسرکان توسط جهاد کشاورزی به عنوان پایتخت مغز ایران ثبت شده است. به دلیل آب و هوای کوهستانی که تویسرکان دارد

تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. این شهر به خاطر تعدد و بزرگی درخت‌های گردویش بسیار معروف است. تویسرکان بعد از مرکز استان، ملایر و نهاوند چهارمین شهر بزرگ استان به حساب می آید. آب و هوای شهر معتدل کوهستانی است.

به سادگی با گردو میلیاردر شوید

گردو خوشه ای

قدمت این گردو خوشه ای؛ به بیش از ۱۵۰ سال در ایران می رسد. به همین علت در نظر باغداران و کشاورزان یک نهال گردو، سودمند به حساب می آید.

شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز تنها با یک تماس، اقدام به استعلام قیمت نهال گردو خوشه ای؛ کرده و سپس جهت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.

۴ مورد از ویژگی های عمومی نهال گردوی خوشه ای:

۱: این نهال مناسب برای کاشت در مناطق نسبتا سردسیری است.

۲: ارتفاع مناسب از سطح دریا برای نهال گردو خوشه ای؛ حدودا بین ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰ متر است.

۳: نهال خوشه ای؛ تقریبا ۵ تا ۶ هکتار باردهی باکیفیت در هر ۱ هکتار می تواند داشته باشد.

۴: باردهی در این نهال از سال ابتدایی کاشت شروع می شود.

به سادگی با گردو میلیاردر شوید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *