دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نحوه تمدید ویزای توریستی کانادا و مراحل در خواست آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

ویزای توریستی کانادا یکی از محبوب ترین ویزاهای این کشور بوده و هر ساله برای تعداد زیادی صادر می شود. همچنین تمدید کردن این ویزا نیز بسیار مهم است و دارای شرایطی می باشد.

هر ساله به دلایل مختلفی افراد زیادی از ایران قصد مهاجرت دارند. کانادا نیز یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت بوده که امتیازات زیادی دارد. این کشور همچنین در سال های اخیر ویزای توریستی صادر می کند. در این بخش با شرایط تمدید ویزای توریستی کانادا آشنا می شوید.

ویزای توریستی کشور کانادا

راه های تمدید ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی یکی از انواع ویزاهای پرطرفدار است که امتیازات زیادی دارد و هر ساله افراد زیادی از این ویزا استفاده می کنند. این ویزا که با عنوان ویزای موقت نیز شناخته می شود، در صورت گذشتن اعتبار آن باید مجدد تمدید شود. در این بخش به توضیحات بیشتری در این زمینه می پردازیم.

ویزای گردشگری کانادا

ویزیتور رکود که با ویزا تفاوت دارد، در واقع مدرکی است که اعتبار قانونی برای ماندن در این کشور را به شما می دهد. این مدرک نیز حتی دارای تاریخ انقضا بوده و تا تمام شدن این تاریخ باید کشور را ترک کنید. در صورتی که کشور را ترک کرده باشید، این مدرک امکان ورود مجدد به شما نمی دهد. گرفتن ویزای کانادا دارای شرایط و مراحلی است که در ادامه به مراحل آن اشاره می شود.

ویزای کشور کانادا

تمدید ویزا:

اگر توریست هستید و قصد ماندن در این کشور را دارید، باید برای تمدید ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید. برای این کار باید به صورت قانونی عمل کنید. مهم ترین موارد در این زمینه شامل موارد زیر می باشد:

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • پیش از تاریخ انقضای اصلی ویزای خود باید درخواست دهید.
    موارد اقامتی را رعایت کنید.
    به مهم ترین شرایط ویزای خود پایبند باشید.
    موارد مربوطه را برای اقامت موقت این کشور رعایت فرمایید.

تمدید ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست:

چگونه ویزای توریستی کانادا بگیریم؟ برای این منظور باید فرم هایی را پر کنید. در این فرم اطلاعات شخصی را وارد نمایید. ارائه درخواست آنلاین نیز مهم است. شما می توانید به صورت حضوری نیز درخواست خود را ارائه دهید. در صورتی که درخواست آنلاین داشته باشید، هزینه های پستی شما از بین می رود.

رسیدگی سریع تر در این زمینه نیز از دیگر مزایای آن است. شما از طریق حساب کاربری خود امکان مشاهده مستقیم فرایند درخواست خود را دارید. یکی از گام های مهم در این درخواست پاسخ دادن صحیح به سوالات می باشد. یکی از مهم ترین سوالات “دوست دارید در کانادا چه کار کنید؟” است. این مورد در ویزای توریستی کانادا مهم می باشد.

اخذ ویزای توریستی کانادا

مراحل درخواست:

  • ارائه درخواست آنلاین
    مطمئن بودن از مدارک لازم
    خواندن راهنما
    آماده کردن پاسخ ها
    حساب کاربری ایجاد کنید

هزینه تمدید ویزا:

برای تمدید کردن ویزا و تغییر وضعیت آن باید ویزای توریستی دریافت کنید و هزینه های از ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار است. این هزینه برای درخواست دولتی بوده و برای تمدید باید ۱۰۰ دلار به دولت پرداخت نمایید. این کار نسبتا زمان بر بوده و بستگی به هدف و درخواست شما دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *