دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صابون مراغه سیاه را از عطاری ها بخرید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰

صابون مراغه سنتی که از دنبه گوسفند و سود سوزآور تهیه می شود هیچگونه افزودنی شیمیایی و مواد صنعتی ندارد و فقط از مواد کاملا طبیعی عمل آوری می شود.

صابون مراغه سیاه

مراکز بسیار زیادی در ایران وجود دارند که صابون مراغه اصل را به فروش می رسانند برای خرید می توانید به سایتهای معتبر فروش این صابون مراجعه کنید.

مواد اصلی تشکیل دهندی صابون مراغه سیاه دنبه ی گوسفند بوده و از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

صابون مراغه سیاه را از عطاری ها بخرید

چسب آکواریوم پمادی

ویژگی های چسب آکواریوم آن است که ضد قارچ بوده که این ویژگی باعث می شود که در محلی که چسب استفاده می شود از رشد قارچ جلوگیری کند که این موضوع در صنایع لوله کشی بسیار اهمیت دارد. یکی دیگر از ویژگی های خوب چسب آکواریوم پمادی آن است که دارای قدرت چسبندگی زیادی است ودر برابر فشار مقاوم است هم چنین در زمان کوتاهی خشک شده واز انعطاف زیادی برخوردار است.

به طور معمول این چسب راباید در دمای ۵ تا۳۰درجه نگه داری کنیم تا کیفیت و خواص آن حفظ شود برای استفاده از این نوع چسب ها باید ابتدا محل مورد نظرمان را کاملا تمیز و خشک کنیم.

صابون مراغه سیاه را از عطاری ها بخرید

فروش گردو پوست کاغذی

امروزه خرید محصولات مختلف مانند سابق نمی باشد و کسانی که تمایل دارند محصولی را تهیه کنند به دنبال فروشندگان متعدد می گردند.

در حال حاضر فروش گردو پوست کاغذی به دلیل اینکه در راس خرید قرار دارد گزینه مناسبی برای خرید بوده اما به راحتی نمی توان آن را خریداری کرد و در این زمینه شناخت فروشنده مهم می باشد تا بتوان محصول مورد اطمینانی را تهیه کرد.

صابون مراغه سیاه را از عطاری ها بخرید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *