دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انگشتر نامزدی نقره ایرانی شهره جهانی پیدا کرد

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

حلقه نامزدی نشانه عشق و علاقه و تعهد و تاهل زوجین به یکدیگر است. تاریخچه حلقه نامزدی به گذشته های خیلی دور بر می گردد. معمولا مطابق آداب و رسوم، در جشن عقد، عروس و داماد انگشتری را به صورت نمادین بر دست هم می کنند.

انگشتر نامزدی نقره

طبق نظریه برخی مورخین تبادل حلقه نامزدی از مصر باستان و مربوط به ۴۸۰۰ سال پیش است.

طبق اسناد، مصریان باستان نزدیک به ۵ هزار سال قبل، در جشن ازدواج خود از حلقه استفاده می کردند. حتی قبل از رواج سکه، مصریان باستان، فلزی شبیه به سکه را سوراخ کی کردند و مانند یک انگشتر آن را در انگشتان قرار می دادند. جالب است بدانید در آن زمان تنها زنان انگشتر نامزدی نقره در دست می کردند.

انگشتر نامزدی نقره ایرانی شهره جهانی پیدا کرد

قیمت پارچه ابروبادی

طرح ابروبادی که به ماربل هم مشهور است طرحی می باشد که از ترکیب چند رنگ به هم تنیده شده تشکیل یافته و نیز از رنگ های متضاد یا نزدیک به یکدیگر در آن ها استفاده می شود و دارای طرح های جذابی بوده که در حال حاضر خیلی معروف و پر فروش شده اند.

با توجه به کیفیت و رنگ پارچه ابروبادی قیمت پارچه ابروبادی تعیین شده ولی باید اضافه کنیم که این محصول نسبت به دیگر پارچه ها قیمت اقتصادی تر و مناسب تری را دارد.

انگشتر نامزدی نقره ایرانی شهره جهانی پیدا کرد

پودر صابون لباسشویی

ازجمله مزیتهای پودر صابون لباسشویی این است که پودرهای لباسشویی را باید با توجه نوع و جنس لباسها و تایم و حرارت آب استفاده کرد در صورتی که استفاده از پودر صابون لباسشویی چنین داستانهایی ندارد با پودر صابون لباسشویی انواع لباسهای نوزاد حوله ها پرده ها ملحفه ها و غیره را می توان شستشو داد.

انگشتر نامزدی نقره ایرانی شهره جهانی پیدا کرد

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *