دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مراکز خرید واکس داشبورد را بشناسید

  • آرش احمدی
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

زمانی که شما از واکس داشبورد، اسپری داشبورد خودرو، ژل های براق کننده داشبورد و مایع داشبورد استفاده می کنید، به این منظور است که می خواهید سطح داشبورد خودرو خود را از خاک های روی آن، کثیفی های سطحی که بر روی داشبورد شما قرار گرفته است، محافظت کنید و آن ها را نابود سازید.

خرید واکس داشبورد

از مهمترین ویژگی ها و شاخص تعیین کننده در یک واکس خوب میزان ماندگاری آن است، که چه مدت زمان و چه میزان ماندگاری را بر روی سطح رویه داشبورد خواهد داشت.

در حال حاضر خرید واکس داشبورد مقرون بصرفه است پس بهترین نوع آن محلولی است که بتواند یک لایه درخشنده را بر روی سطح رویی داشبورد به وجود آورد و معمولاً این مدت زمان طلایی فقط به ۴۸ ساعت می رسد.

مراکز خرید واکس داشبورد را بشناسید

پخش گردو تویسرکان

یکی از خوشمزه ترین انواع گردوها، گردو تویسرکان است که در سطح جهان معروف است و مشتریان زیادی به دنبال خرید این محصول هستند و آن را در سبد خرید خود قرار می دهند.

شهر تویسرکان از خاک مطلوب و آب و هوای کوهستانی برخوردار است که برای پرورش و پخش گردو تویسرکان مناسب است و به همین دلیل پایتخت تولید گردو و سیر صادراتی در ایران می باشد.

مراکز خرید واکس داشبورد را بشناسید

آجر سفال سوراخ دار

امروزه آجر سفالی علاوه بر دیوار چیزی در ساخت سقف نیز به کار می رود، زیرا به دلیل وزن بسیار کمی که دارد از وزن بار مرده ساختمان کم خواهد کرد و همچنین در برابر آتش سوزی مقاوم است.

انواع آجر سفالی شامل: آجر سفال نما و آجر فوم دار است، آجر سفال سوراخ دار و فوم دار در یکی از سوراخ های خود دارای فوم می باشد که موجب عایق شدن نسبت به حرارت و صدا می باشد.

مراکز خرید واکس داشبورد را بشناسید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *