دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فواید سس سویا که هر کدبانویی باید بداند

  • آرش احمدی
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

سس سویا نسبت به سس های دیگر بهتر است و مصرف اش به همه افراد و گروه های سنی توصیه می شود زیرا عامل چربی در این سس دیده نمی شود. سس سویا را روی سالاد، جوانه گندم، گوشت، انواع پلوها و حتی پیتزا می ریزند.

فروش سس سویا

یکی از مهم ترین و طبیعی ترین عناصری که به وسیله ی تخمی در سویا سس به وجود می آید اسید گلوتامیک است. فروش سس سویا به دو روش انجام می گردد که در نمونه های صنعتی مونوسدیم گلوتامات اضافه می شود که طعم سویا سس را بهتر کند و در یک سال به آن سندروم رستوران چینی می گفتند زیرا هرکس که آن را در رستوران چینی می خورد دچار سردرد، تپش قلب و بی حسی می شد که دلیل آن همان ازدیاد آن ماده در سویا سس و غذا بود.

فواید سس سویا که هر کدبانویی باید بداند

همبرگر گوشت

همبرگر یک غذای بین‌ المللی است که در تمام دنیا دارای طرفدار می ‌باشد و در داخل کشور ما هم از متقاضی زیادی برخوردار است و جزء دسته فست فودهایی محسوب می‌ شود که همه افراد طعم همبرگر گوشت را می‌ پسندند. تفاوتی که این ساندویچ با سایر ساندویچها دارد و شاخصه بارز آن محسوب می ‌شود این است که در داخل نان گرد سرو می ‌گردد و همین مسئله موجب متفاوت بودن شکل ظاهری آن می شود.

فواید سس سویا که هر کدبانویی باید بداند

خط تولید گرانول پت بازیافتی

برای بسته بندی کردن خیلی از مواد مایع نیاز به بطری داریم و بطریهای پت پر استفاده ترین انواع هستند به همین دلیل خط تولید گرانول پت بازیافتی در حال حاضر در خیلی از مناطق راه اندازی شده است.

فواید سس سویا که هر کدبانویی باید بداند

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *