دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی تانسل اونگل هنرپیشه و مجری اهل ترکیه

  • محدثه خاکشور
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

تانسل اونگل یکی از بازیگران ترکیه ای است که تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با وی بیشتر آشنا کنیم. پس دعوت می کنیم با بیوگرافی تانسل اونگل همراه ما باشید.

تانسل اونگل متولد بیست و چهارم سپتامبر سال ۱۹۷۶ مصادف با دوم مهر سال ۱۳۵۵ در شهر کیلیس ترکیه مجری و هنرپیشه می باشد. او مدرک گرفته ی رشته تئاتر از دانشگاه حاجی تپه است که با بازی در مجموعه حریم سلطان مشهور شد. این بازیگر دارای ۱۷۶ سانتی متر قد است. در این مطلب به بیوگرافی تانسل اونگل خواهیم پرداخت.

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر موفق ترکیه ای

بیوگرافی تانسل اونگل بازیگر موفق ترکیه ای

تانسل اونگل در شهر کیلیس ترکیه متولد شد ولی در آنکارا پرورش یافت. والدین وی دبیر بودند. اصالت مادربزرگ اونگل از طرف پدری به یونان و اصالت مادربزرگ وی از طرف مادری به مصر و اصالت پدربزرگش از طرف مادری لبنانی می باشد. تانسل اونگل در ۲۰۰۰ یعنی تحصیلات خود را از کنسرواتوار دولتی دانشگاه حاجت تپه آنکارا با مدرک در رشته تئاتر به پایان رساند و مدرک گرفت. در سال ۱۹۹۹ در وقتی ۲۳ ساله بود در نمایشنامه ای به اسم «یکی برای همه» نخستین بار در صحنه نمایش حضور یافت. بعد در سال ۲۰۰۱ در نمایش رویای یک شب نیمه تابستان به روی صحنه رفت. بنابراین شروع فعالیت او را می توان از تئاتر دانست.

آشنایی با بیوگرافی تانسل اونگل

شرح زندگی تانسل اونگل و زندگی شخصی اش

آشنایی با زندگینامه تانسل اونگل بازیگر

پیوستن به تلویزیون

با ایفای نقش در مجموعه «چه اتفاقی برای ما افتاد» در کاراکتر «ولکان» همبازی باشاک کوکلو کایا و یلماز نخستین بار به تلویزیون پیوست. بعد در ۲۰۱۰ در مجموعه ای تلویزیونی به نام «روز شمشیر» در کاراکتر علی با کارگردانی عثمان سینا و راشیت چلیکهرز بازی نمود.

آشنایی با بیوگرافی تانسل اونگل

گذری بر بیوگرافی تانسل اونگل

  •  آرون گروپس

بیوگرافی تانسل اونگل هنرپیشه ترکی و روابط عاشقانه اش

از شروع فعالیت تا مشهور شدن

در ۲۰۱۱ با نقش آفرینی در مجموعه حریم سلطان در شخصیت آلویز مشهور گردید. بعد از آن در ۲۰۱۵ با ایفای نقش در مجموعه داستان در تابستان با هنرپیشگانی مانند اویکو چلیک، فولیا زنگیر و چاغلار ارتوگرول همبازی بود که موجب دیده شدن او گردید. در ۲۰۲۰ بود که در فیلم سینمایی آپارتمان بی گناه بازیگر شخصیت ناچی نقش آفرینی نمود و مورد توجه قرار گرفت، در سال ۲۰۲۲ در مجموعه ی استانبول جدید بازی نمود که خیلی با آن معروف گردید.

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر و نقش های مورد علاقه اش

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر محبوب ترکیه ای

حضور در سینما

در ۲۰۰۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی قسمت با بازی در کاراکتر قدیر نخستین تجربه بازیگری خود در سینما را تجربه نمود. بعد در ۲۰۱۱ در فیلم سینمایی «Dekupe» در شخصیت سرکان بازی نمود و چهار بعد در فیلم سینمایی «Son mektub» مورد توجه قرار گرفته و محبوب واقع شد.

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر و نگاهش به عشق

بیوگرافی تانسل اونگل بازیگر سریال حریم سلطان

روابط عاشقانه و ازدواج

تانسل اونگل رابطه احساسی با هنرپیشه ترکی به نام الیف اوزگه آغاز نمود و در ۲۰۰۷ با وی ازدواج نمود. در نهایت پس از ۳ سال از یکدیگر جدا شدند. وی پس از کمی با داملا یلماز باز هم هنرپیشه ترکی رابه ای عاشقانه را شروع کرد.

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر محبوب ترکیه ای

شرح زندگی تانسل اونگل و زندگی شخصی وی

بیوگرافی تانسل اونگل بازیگر ترکیه ای

نگاه تانسل اونگل به عشق

اونگل در مورد عشق حقیقی بسیار زیبا بیان می کند:

«عشق واقعی این است که هر چیزی را که دوست داری با امیدی بی پایان و بدونن هیچ چشمداشتی به کسی که دوستش داری عرضه می کنی. عشق یعنی تجربه شانه به شانه هر چیزی که زندگی به ارمغان می آورد. به همین دلیل من مخالف این تصور هستم که زن یا مرد باید بیشتر فداکاری کند, بلکه هر دو به یک اندازه در عشق باید سهیم باشند.»

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر +تصاویر

جایگاه شغل در زندگی وی

تانسل اونگل در مورد زندگی حرفه ای و نقش مورد علاقه اش خود می گوید:

«اولویت من در زندگی همیشه کاری است که انجام می دهم، بازیگری و در حال حاضر اجرا به این اضافه شده است و موسیقی هم برای من خیلی مهم است. در کل انرژی بالایی دارم و سعی می کنم این انرژی را به کار و ساخت تبدیل کنم. همیشه به دنبال ارتقای مهارت هایم و افزایش شایستگی هایم هستم»

«دوستت دارم نقش اسپایدرمن یا بتمن را بازی کنم. من به ابرقهرمان ها علاقه زیادی دارم؛ اما بیشتر از همه دوست دارم نقش آناتورک را به تصویر بکشم.»

شرح زندگی تانسل اونگل و زندگی شخصی وی

زندگینامه تانسل اونگل بازیگر و روابط عاشقانه

بیوگرافی تانسل اونگل هنرپیشه ترکی با استعداد و توانا

فیلم و سریال های ترکی همیشه محبوب بوده اند، بر همین اساس بازیگران ترکی نیز شناخته شده و محبوب هستند. برخی از آنها مانند پینار دنیز، کرم بورسین و آکین آکینوزو شهرت خیلی زیادی دارند، اما برخی دیگر از شهرت کمتری برخوردارند. در این مطلب شما را با بیوگرافی تانسل اونگل یکی از بازیگران نسبتا موفق و شناخته شده ترکیه ای آشنا می کنیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *