دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آدلاید کین خواننده و هنرپیشه زن استرالیایی

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

آدلاید کین بازیگر و همچنین خواننده زیبا و موفق استرالیایی است که به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا در فهرست جهانی «BWC» شناخته شد. در این مطلب شما را با بیوگرافی آدلاید کین آشنا خواهیم کرد.

آدلاید کین در نهم ماه اوت سال ۱۹۹۰ مصادف با هجدهم مرداد ۱۳۶۹ در شهر پرث استرالیا متولد شد. او فعالیت خود را اولین بار در سال ۲۰۰۷ آغاز نمود و همچنان فعالیت دارد. در سریال «جکومت» او بازیگر نقش ماری یکم اسکاتلند را بازی می کرد. از نقش هایی که او بازی نموده است، درزیلا در مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» می باشد. جالب است بدانید خانم هنرمند آدلاید کین بعنوان یکی از زیباترین زنان دنیا در فهرست جهانی «BWC» قرار گرفت. در این مطلب شما را با بیوگرافی آدلاید کین بیشتر آشنا می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی آدلاید کین=تصاویر جذابش

بیوگرافی آدلاید کین بازیگر و خواننده زیبا و محبوب

در مدرسه آنگلیکان سنت هیلدا استرالیا تحصیل کرد و وقتی ۱۷ سال داشت؛ شروع به فعالیت بازیگری نمود. با بازی در سریال حکومت مشهور و شناخته گردید. مادر او دارای اصالتی فرانسوی و ایرلندی و پدر وی نیز اسکاتلندی است. والدین او وقتی آدلاید تنها ۷ سال داشت از یکدیگر جدا شدند، و بدین ترتیب او و برادر وی (ویلیام) در کنار مادر و پدر ناتنی اش زندگی کردند. وقتی آدلاید به گروه هنرپیشگان «Neighbors» ملحق شد، با مادر خود به شهر ملبورن نقل مکان نمودند, ولی برادر و پدر ناتنی اش در همانجا ماندند. همینطور وی برای زمان کمی در نیوزلند زندگی نمود و در ۲۰۰۹ به آمریکا مهاجرت نمود تا به بازیگری خود رسیدگی کند. آدلاید دارای ۱۶۳ سانتی متر قد است.

مرور بیوگرافی آدلاید کین هنرپیشه موفق استرالیایی

شرح زندگی آدلاید کین هنرپیشه و خواننده

شرح زندگی آدلاید کین هنرپیشه و خواننده

گذری بر بیوگرافی آدلاید کین

  •  آرون گروپس

آغاز به فعالیت

آدلاید کین وقتی ۳ سال داشت با رقاصی فعالیت هنری خویش را آغاز نمود، و بعدا قدم در عرصه هنرپیشگی و خوانندگی روی آورد. وقتی ۶ ساله بود به صورت حرفه ای در بعضی آگهی های چاپی مشغول به فعالیت شد و سپس در برنامه های گوناگون تلویزیونی کودک فعالیت نمود.

بیوگرافی آدلاید کین و فعالیت هاش در سینما، تئاتر و تلویزیون

زندگینامه آدلاید کین و روابط عاشقانه اش

آشنایی با بیوگرافی آدلاید کین

تلویزیون

در ماه آگوست ۲۰۰۶ بعد از حضور در رقابتی که از سوی نشریه «دالی» برگزار می گردد، جهت ملحق شدن به هنرپیشگان مجموعه تلویزیونی همسایگان برگزیده گردید. در سال ۲۰۰۷ با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» نخستین تجربه بازی در تلویزیون خویش را کسب نمود.

در ۲۰۱۳ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «حکومت» در کاراکتر ملکه ماری مشهور شد و بعد در ۲۰۱۷ در مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» به خوبی دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. وی سپس در ۲۰۱۹ در مجموعه تلویزیونی تاریکی در نقش وندی حضور پیدا کرد و ۲۰۲۲ در مجموعه تلویزیونی آناتومی گری در کاراکتر دکتر ژول مقابل دوربین رفت. او تجربه ی زیادی در تلویزیون دارد که به واسطه ی این حضورها به شهرت رسیده است.

زندگینامه آدلاید کین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

آشنایی با بیوگرافی آدلاید کین=تصاویر جذابش

سینما

در ۲۰۱۱ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی پاس داتر تجربه ی بازی در سینما را نیز تجربه کرد و بعد در ۲۰۱۳ در فیلم سینمایی پانچ خون بازی نمود. وی در ۲۰۱۵ نیز در فیلم سینمایی «قلمرو» و در ۲۰۲۱ در فیلم سینمایی گناه کیهانی در کاراکتر فیونا ایفای نقش کرد.

آشنایی با زندگینامه آدلاید کین

تئاتر

در سال ۲۰۰۰ در نقش شهردار مونچکین نخستین بار به تئاتر روی آورد، بعدا در ۲۰۰۴ در نمایش «الیور» نقش سولیست شد. وی در سال ۲۰۰۵ نیز در نمایشنامه هر چیزی می گذرد نیز بازی کرده است.

شرح زندگی آدلاید کین هنرپیشه و خواننده

زندگینامه آدلاید کین و مرور زندگی حرفه ای و شخصی وی

روابط عاشقانه

در بیوگرافی آدلاید کین مطالعه می کنید که وی در سال ۲۰۱۱ با کانر پائولو رابطه عاشقانه ای را آغاز نمود؛ در سال ۲۰۱۳ رابطه آنها به جدایی ختم شد و در نهایت در همین سال با گرگ سالکین رابطه جدید را شروع نمود ولی عمر این رابطه خیلی کوتاه بود و تنها پس از چند ماه به جدایی ختم گردید. وی سپس در ۲۰۱۳ یعنی در همان سال با توبی رگبو نامزد نمود، که سرانجام این نامزدی نیز پس از ۱ سال جدایی بود.

در سال ۲۰۱۴ آدلاید کین با هم بازی خود به اسم شان تیل رابطه عاشقانه ای را آغاز نمود که این بار این رابطه نسبت به روابط قبلی او طولانی تر بود و تا سال ۲۰۱۶ ادامه داشت و در نهایت از یکدیگر جدا شدند.

خانم بازیگر برای بار دوم در ماه جولای سال ۲۰۱۹ با هم بازی خود در سریال «تاریکی» به نام ژاک کولیمون نامزد کرد که ازدواج آنها در ۲۰۲۰ به جدایی ختم شد.

آدلاید در سال ۲۰۲۱ با یک مدل هلندی به نام «مارته وورتمن» نامزد نمود که هنوز این رابطه ادامه دارد.

زندگینامه آدلاید کین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

زندگینامه آدلاید کین خواننده و بازیگر خوش چهره و زیبا

انتخاب نقش

آدلاید کین بازیگر جوان و موفق استرالیایی در مورد انتخاب نقش و علاقه اش به بازیگری گفته است:

«حرفه ام را به خاطر کسی رها نمی کنم. مهم ترین چیز برای من کارم و رسیدن به مردم از طریق هنرم است. این خیلی برام مهمه و اشتیاق من است. معمولا دوست دارم شخصیتی را که می پسندم بازی کنم. شاید مدتی بعد از آن نقش متنفر باشم ولی مطمئنم آن نقش را خواهم پسندید چون من دوست دارم نقشی را بازی کنم که مخاطب آن را بپسندد و آن را درک کند.»

زندگینامه آدلاید کین از شروع فعالیت تا شهرت

گذری بر بیوگرافی آدلاید کین

کمتر شنیده ها در مورد آدلاید کین

  • آدلاید اختلال اضطراب فراگیر دارد.
  • لینا هیدی و ایتان هاوک هنرپیشه های مورد علاقه اش می باشند.
  • خواننده محبوبش تیلور سوئیفت است.
  • از سوی مادری اصالتش به نوادگان خاندان استوارت می رسد.
  • فیلم سینمایی «پاکسازی ۲۰۱۳» و سریال «ارباب حلقه ها» را می پسندد.
  • غذاهای ایتالیایی را دوست دارد.
  • رنگ مورد علاقه اش سفید است
  • آدلاید کین بعنوان یکی از زیباترین زنان دنیا در فهرست جهانی «BWC» انتخاب شد.

شرح زندگی آدلاید کین هنرپیشه و خواننده

زندگینامه آدلاید کین و روابط عاشقانه اش

مرور آثار آدلاید کین

  • «پاور رنجر» در سال ۲۰۰۹
  • راز کوهستان» در سال ۲۰۱۰
  • «خیلی سخت »در سال ۲۰۱۱
  • «پاس» در سال ۲۰۱۱
  • «پاکسازی » در سال ۲۰۱۳
  • «ده گرگ » در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷
  • «بلندتر از دنیاها» در سال ۲۰۱۳
  • «سلطنت ملکه» در سال ۲۰۱۳- ۲۰۱۷
  • «قلمرو» در سال ۲۰۱۵
  • «عشقم فروشی نیست» در سال ۲۰۱۷
  • «روزی روزگاری» در سال ۲۰۱۱- ۲۰۱۸
  • «اومرتا» در سال ۲۰۲۰
  • «گناه کیهانی» در سال ۲۰۲۱
  • «آناتومی گری» در سال ۲۰۲۲

زندگینامه آدلاید کین بازیگر و خواننده

آشنایی با بیوگرافی آدلاید کین

زندگینامه آدلاید کین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

شرح حال آدلاید کین از شروع فعالیت تا شهرت

آشنایی با بیوگرافی آدلاید کین

در این مطلب اختصاص داده شده به بیوگرافی آدلاید کین با زندگینامه این هنرمند فعال در زمینه بازیگری و خوانندگی آشنا شدید. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. امیلیا کلارک یکی از زیباترین زنان شناخته شده سال ۲۰۲۲ سلنا گومز، کیتی پری دیگر زنان زیبایی هستند که چند بار به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده اند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *