دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امیلیا کلارک و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی این بازیگر محبوب

  • عاطفه میرزایی
  • ۵ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

امیلیا کلارک هنر پیشه جوان و زیبا اهل انگلیس می باشد که اولین فعالیت وی به سال ۲۰۰۹ بر می گردد و تا کنون در این حرفه ب صورت جدی فعالیت دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی املیا کلارک همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

 امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک که به امیلیا کلارک مشهور است. بازیگر زیبا و جوان هالیوودی که اصالتا انگلیسی می باشد. اگر شما نیز از مخاطبان تلویزیونی شبکه های ماهواره هستید حتما وی را در سریال تاج و تخت در نقش “دنریس تارگرین” دیده اید. امیلیا کلارک در این سریال بسیار به شهرت رسید و توانست طرفداران بسیاری را به خود جذاب کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه امیلیا کلارک همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی امیلیا کارلاک همراه با تصاویر زیبا

امیلیا کلارک بازیگر جوان و خوش چهره متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶ که هم اکنون ۳۳ سال سن دارد و در شهر لندن کشور انگلیس چشم به جهان گشوده است. همچنین وی در دوران راهنمایی در مدرسه تئاتر سنت ادوارد آکسفورد و دپارتمان درام لندن مشغول به تحصیل شد.

تاریخچه زندگی جالب و جذاب امیلیا کلارک

امیلیا در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده است. پدرش مهندس تکنسین صدا در تئاتر و مادرش معاون یک شرکت مشاوره در تجارت را بر عهده دارد. و یک برادر از خودش کوچک تر دارد که تحصیل کرده رشته سیاست می باشد. ولی به گفته خبرنگاران متاسفانه پدرش در ۱۰ ژولادی ۲۰۱۶ به دلیل سرطان فوت کرده است.

شناخت بیشتر با زندگینامه امیلیا کلارک

زندگینامه جامع امیلیا کلارک

آشنایی با زندگینامه امیلیا کلارک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ژست باحال و جذاب امیلیا کلارک

زندگینامه کامل و جامع امیلیا کلارک

امیلیا کلارک از سن ۳ سالگی علاقه مند به بازیگری داشت او با دیدن تئاتر نمایشی show boat که پدرش در آن کار فعالیت داشت علاقه اش بیشتر می شود. سپس در سال ۲۰۰۹ در سن ۲۳ سالگی وارد مدرسه دپارتمان لندن شد. ایشان در همان سال فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. امیلیا کلارک بیش از ۱۲ بازی در تئاتر پرداخته و در همین سال نخستین کار خود را در ویدئو تبلیغاتی یک مرکز خیریه به نام Samaritans به ایفای نقش پرداخت. همچنین او با یک فیلم کوتاه دانشجویی در دانشگاه جلوی دوربین قرار گرفت.

تاریخچه زندگی امیلیا کلارک + همسرش

عکس اینستاگرامی امیلیا کلارک بازیگر جوان انگلیسی

شرح زندگی جالب امیلیا کلارک + همسرش

گالری شخصی و جذاب امیلیا کلارک

بیوگرافی امیلیا کلارک + گالری شخصی

امیلیا کلارک در سن ۲۳ سالگی اولین بار در یک قسمت فیلم دکتر ها را بازی کرد و تا اینکه در سال ۲۰۱۰ در فیلم حمله تریاسی به ایفای نقش پرداخته است. او در همان سال مجله Screen International امیلیا کلارک را به عنوان یکی از ستارهای آینده دار نام برد.

بیوگرافی امیلیا کلارک + همسرش

تیپ باحال و خاص امیلیا کلارک هنرپیشه موفق و جوان

شرح حال جالب امیلیا کلارک

عکس و بیوگرافی امیلیا کلارک

زندگینامه خواندنی امیلیا کلارک

این بازیگر اهل انگلیس در سال ۲۰۱۰ برای سریال تاج و تخت در نقش دنریس تارگرین انتخاب شد و با بازی در این فیلم توانست به خوبی بدرخشد و همچنین در سال ۲۰۱۱ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. وی در هشت فصل این سریال که تا سال ۲۰۱۹ طول کشید حضور داشت و ایشان تا سال ۲۰۱۹ علاوه بر این مجموعه در ۱۰ فیلم سینمایی و ۳ مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی امیلیا کلارک + تصاویر شخصی

استایل زیبا و جذاب امیلیا کلارک هنرپیشه جوان و موفق

زندگینامه خواندنی و کامل امیلیا کلارک

امیلیا کلارک

بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر زیبا و جذاب اهل انگلیس

عکس دونفره با کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت

امیلیا در سال ۲۰۱۲ در سن ۲۶ سالگی با ست مک فارلین کمدین و فیلمسازی تلویزیون وارد یک رابطه عاشقانه شدند اما متاسفانه این رابطه بعد از ۶ ماه به پایان رسید. وی در اواخر سال ۲۰۱۸ در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بود که با چارلی مک داول کارگردان و نویسنده آمریکایی وارد یک رابطه جدی شده است.

زندگینامه جالب و زیبا امیلیا کلارک

عکس جذاب و جدید امیلیا کلارک

زندگینامه کامل امیلیا کلارک

 امیلیا کلارک در نمایی از سریال بازی تاج و تخت

عکس + بیوگرافی امیلیا کلارک

امیلیا کلارک بازیگر موفق از سال ۲۰۱۵ در منطقه همپستید شهر لندن زندگی می کرد. سپس در سال ۲۰۱۶ نیز یک خانه مسکونی جدید در ونیز بیچ لی آنجلس خریداری کرد. وی در سال ۲۰۱۴ توسط مجله اینترنتی اسک من بعنوان خواستنی ترین زن جهان انتخاب شد. همچنین او در سال ۲۰۱۵ توسط مجله اسکوایر هم بعنوان شهوت انگیز ترین زن جهان انتخاب گردید.

شرح زندگی امیلیا کلارک + عکس های زیبا

از علاقمندی های امیلیا می توان به ورزش شنا، اسکی، قایق رانی و روئبینگ و ساز های پیانو، گیتار و فلوت اشاره کرد. همچنین او علاقه شدید به بسکتبال دارد و از تیم هیوستون راکتس طرفدار می مند.  وی در مصاحبه ای بیان نموده که اجدادم هندی بودند. امیلیا حال در کالیفرنیا آمریکا زندگی می کند و بیشتر اوقات خود را صرف کمک به سازمان های خیریه می کند.

بیوگرافی امیلیا کلارک تصاویر جدید

امیلیا کلارک بازیگر سریال تاج و تخت

تاریخچه زندگی امیلیا کلارک + گالری

در ادامه بیوگرافی امیلیا کلارک باید اشاره کنیم که وی در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۵ سالگی هنگام فعالیت در سریال تاج و تخت دچار بیماری سر درد زیادی شد تا اینکه به علت حواس پرتی و فراموشی در بیمارستان بستری کردند که بعد از آزمایش MRI به دلیل شریان های مغزی مجبور شد که یک عمل جراحی انجام بدهد. سپس در سال ۲۰۱۳ سمت دیگر مغز او علائم از پارگی شریان دیده شد که دوباره موجب شد در منهتن آمریکا عمل جراحی انجام بدهد. اما متاسفانه این عمل ناموفق بود و تخصصان مجبور به عمل سوم، باز کردن جمجمه شدند.

بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر موفق و جوان

کارنامه بازیگری امیلیا

مجموعه تلویزیونی

دکتر ها، بازی تاج و تخت، فیوچراماو حمله تراسیک ها

فیلم های سینمایی امیلیا کلارک

صدایی از سنگ ها، آخرین کریسمس، بالا تر از سوء ظن، سولو داستانی از جنگ ستارگان کیر، من پیش از تو، دام همینگوی، شاکلد، جزیره اسپایک، سگ را رها کن، نابودگر: جنسیس

شرح حال دوست داشتنی امیلیا کلارک

ژست آتلیه ای امیلیا کلارک

عکس جدید + بیوگرافی امیلیا کلارک

عکس بازیگر جوان و با استعداد اهل انگلیس

شرح زندگی امیلیا کلارک + گالری شخصی

امیدواریم با خواندن بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر اهل انگلیس و از تماشای تصاویر زیبا و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *