دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین بازار های قطر و ویژگی های هر یک از این مراکز تجاری و تفریحی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

بهترین بازار های قطر شامل بازار واقف، رویال پلازا، لاگونال مال و … هستند. این مراکز دارای معتبرترین برندهای دنیا بوده و به دلیل لاکچری بودن و امکانات بالای خود محبوبیت زیادی دارند.

قطر کشوری کوچک اما بسیار پیشرفته است. این کشور در سال های اخیر یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای مسافرت بوده و دارای منابعی سرشار از نفت می باشد. این کشور پیشرفته همچنین دارای فروشگاه های مدرن و جدیدی است. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین بازار های قطر بپردازیم.

آشنایی با بازارهای قطر

بهترین بازار های قطر کدام اند؟

اکثر بازارها و مراکز خرید در این کشور مدرن و لاکچری هستند. اهمیت این مراکز به دلیل وجود انواعی از برندها و محصولات ارزشمند می باشد. وجود انواع مختلفی از امکانات و تجهیزات لاکچری در این مراکز موجب شده تا اهمیت زیادی در جذب توریست داشته باشند. این مراکز از مهم ترین دیدنی های قطر هستند که در این بخش به معرفی جاهای دیدنی قطر پرداخته ایم.

مال آو قطر:

یکی از مدرن ترین ها که یک مرکز تجاری تفریحی می باشد. این مرکز برندهای مهمی دارد و می توانید محصولات آدیداس و جونز را از این مرکز خریداری کنید. سالن تئاتر و سینما از مهم ترین ویژگی های این مجموعه هستند. نورپردازی بالا و امکانات تفریحی همچون بولینگ موجب شده تا این بازار شهرت زیادی داشته باشد.

شیک ترین بازارهای قطر

سیتی سنتر دوحه:

این مراکز خرید نیز محبوبیت زیادی دارند. اهمیت تجاری و تفریحی این مرکز نیز پوشیده نیست. فاصله این مرکز تا فرودگاه حمد تنها ۲۵ کیلومتر می باشد. این مرکز بسیار شلوغ و پر تردد است. این مرکز ۵ طبقه دارای ۳۵۰ بوتیک بوده و انواعی از کالاها و برندهای جهانی را دارد.

بازارهای قطر

  •  آرون گروپس

لاگونا مال:

این مرکز بسیار شهرت داشته و دارای ۱۵۰ بوتیک می باشد. شما می توانید انواعی از محصولات و برندهای جهانی را در این مرکز خریداری کنید. این مجموعه دارای ۱۵ رستوران لاکچری بوده و انواعی از غذاهای بین المللی و فست فودی را سرو می کند.

بهترین بازارهای قطر

مرکز خرید لند مارک:

این مرکز بسیار محبوب بوده و در منطقه اغرفه واقع شده است. طراحی سنتی این مرکز خرید یکی از ویژگی های برجسته آن به شمار می آید. مهم ترین محصولاتی که در این مرکز به فروش می رسند، لوازم آرایشی و پوشاک هستند. شما می توانید معتبرترین برندها را از این مرکز خریداری کنید.

مجلل ترین بازارهای قطر

مرکز خرید ویلاجیو:

از بهترین بازارهای قطر می توان به این مرکز اشاره کرد. این مرکز در دوحه پایتخت قطر واقع شده است و محبوبیت زیادی دارد. مساحت این بنا ۱۲۰ هکتار و با برخورداری از معماری مجلل و شیک مورد توجه است. سبک معماری این بنا ایتالیایی بوده و معماری همانند ونیز دارد. در سفر به قطر بازدید از این مرکز را از دست ندهید. برای آشنایی با دیدنی های دوحه باید سری به این مرکز بزنید.

خرید از بازارهای قطر

فستیوال سیتی:

این مرکز نیز در شهر دوحه واقع شده است. این مرکز خرده فروشی بوده و انواعی از کالا در آن به فروش می رسد. بوتیک های این مجموعه برند بوده و در بیرون از محوطه آن نیز مکانی برای ورزش و پیست دوچرخه سواری وجود دارد. امکانات این مرکز نیز فوق العاده هستند.

مدرن ترین بازارهای قطر

شما علاقمندان برای آشنایی با مکان های دیدنی قطر می توانید به لینک مراجعه کنید. این کشور تفریحی توریستی یکی از مهم ترین کشورهای دنیا بوده و به دلیل جذابیت های گردشگری بالا در دنیا شناخته شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *