دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تولید دستمال کاغذی ضد حساسیت متوقف شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

دستمال انواع مختلفی را شامل می‌ شود که جنس آنها با همدیگر کاملا متفاوت است دستمال کاغذی قم تهران شیراز از جمله دستمالهای یکبار مصرف با کیفیت است که در برندهای گوناگون تولید آنها در حال پیشرفت است چون نیاز به آنها بسیار بالا می باشد دستمالهای کاغذی خود انواع مختلفی را شامل می ‌شوند که کیفیت آنها با همدیگر فرق می کند و این باعث تفاوت قیمت در بین آنها شده است.

شما می توانید به سایت اینترنتی آراد برندینگ مراجعه کنید و دستمال کاغذی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

تولید دستمال کاغذی ضد حساسیت متوقف شد

امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند.

امروزه برای راحتی در حمل کردن، استفاده و همچنین حفظ بافت سالم و تمیز دستمالها را به صورت جیبی و در کاورهای بخصوصی تهیه می کنند که این بسته ها معمولا نایلونی بوده و فضای کمی را اشغال می کنند و اگر کاور یکبار مصرف نباشد می توانید پس از اتمام دستمالها مجددا با تا کردن دستمال کاغذی پاکت جیبی خود را پر کنید.

تنوع بالای این محصول سبب تولید و توزیع برخی از نمونه های نا مرغوبی است که با قیمت بالا عرضه می شوند لذا با ما همراه باشید تا مشخصات، انواع و مرکز فروش دستمال کاغذی با کیفیت و ارزان را به شما معرفی کنیم.

 

دستمال کاغذی ضد حساسیت

همانطور که می دانید بیشترین کاربرد دستمال برای خشک کردن و پاک کردن دست و صورت به جای حوله ساده است و امروزه دستمال کاغذی ضد حساسیت را با مواد اولیه مرغوب و نانو تهیه می کنند تا در تماس با پوست بدن و صورت به ویژه پوستهای حساس ایجاد آلرژی و عارضه پوستی نکند.

قطعا تا به حال دستمال کاغذی بی کیفیت دیده و یا خریده اید و متوجه بافت نا مناسب، خشک، زبر و یا قدرت جذب پایین آن شده اید که در تماس با رطوبت و یا سایر مواد سریعا پاره شده و به خورده دستمال تبدیل می شود و درون جیب، کیف و حتی روی لباسهای شما را پر از پرز و کثیفی می کند.

تولید دستمال کاغذی ضد حساسیت متوقف شد

چنین دستمالهایی معمولا با مواد بازیافتی و بی کیفیت و روشهای غیر اصولی تهیه شده و استانداردهای یک دستمال بهداشتی و مرغوب را ندارند و به سرعت بافت اولیه خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نیستند.

امروزه جهت رعایت بیشتر نکات بهداشتی و قابلیت بهتر در استفاده از دستمالهای کاغذی، این محصول بهداشتی را از مواد اولیه نانو و ضد حساسیت تولید می کنند که بافت بسیار لطیف و قدرت جذب بالایی دارند و کاملا آنتی باکتریال بوده و بهترین گزینه برای پیشگیری از انتقال ویروس و آلودگی به ویژه در مواقع سرما خوردگی و بیماری هستند.

 

دستمال کاغذی قم

استان قم از جمله استانهایی بوده که در زمینه تولید کاغذ و دستمال کاغذی ایرانی رتبه خیلی خوبی را به خود اختصاص داده و از گذشته های خیلی دور در این زمینه فعالیت داشته است دستمال کاغذی قم در برندهای مختلف توانسته کیفیت خوبی داشته باشد و به همین منظور بوده که حجم تولیدات کارخانه صنعتی در این استان بسیار بالا بوده و تولیدات به سراسر کشور پخش و عرضه می گردند. دستمال کاغذی هم بر حسب استفاده انواع مختلفی را شامل می‌ شوند که از لحاظ کلی می‌ توان آنها را به دو دسته دستمال کاغذی که برای دست و صورت به کار گرفته می ‌شود و در واقع از لطافت بیشتری برخوردار بوده و نوع دیگر از دستمال کاغذی هم وجود دارد که به صورت رولی و در ضخامت بیشتر به عنوان دستمال توالت از آن استفاده می شود.

تولید دستمال کاغذی ضد حساسیت متوقف شد

با توجه به اینکه استفاده از انواع دستمال کاغذی باعث شده که بهداشت به صورت کامل رعایت گردد بنابراین امروزه استفاده از همگی آنها به صورت ویژه مورد توجه واقع شده است ولی با این حال شما باید در جریان باشید که در سطح بازار دستمال کاغذیهای بی کیفیت بسیارند که با قیمتهای بالا هم آنها را به فروش می رسانند در صورتی که کیفیت آنها جوابگوی مصرف شما نبوده است به همین منظور توصیه می ‌شود که همیشه از برندهای معروف خرید کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *