دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش و محتوای داستان این سریال ایرلندی

  • محدثه خاکشور
  • ۶ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

این روزها سریال کین پورش یکی از سریال های محبوب و پربیننده می باشد که سلبریتی های مطرحی در آن حضور دارند, از همین رو تصمیم گرفتیم گذری کوتاه بر داستان سریال داشته و به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش بپردازیم.

سریال کین پورش یک سریال ایرلندی درباره شبکه های تبهکاری این کشور می باشد که در دوبلین ایرلند نیز فیلمبرداری گردیده است. در این سریال هنرپیشگان مطرح بسیاری ایفای نقش می کنند که از جمله ی آنها می توان به آیدان گیلن و سیاران هیندز اشاره داشت. خانواده کینسلا فروشنده مواد مخدر هستند که فرانک کینسلا بزرگ و رئیس این خانواده می باشد. فرانک به کمک برادرهای خویش این سازمان خلافاکاری خانوادگی را اداره می کند. در این مطلب بیشتر در مورد سریال کین پورش و البته بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش حرف می زنیم.

زندگینامه بازیگران سریال ایرلندی کین پورش

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش

کین پورش سریالی جذاب و سطح بالا که اغلب نقش ها به شکلی فوق العاده طراحی شده و هنرپیشگان به نحو احسن از پس این نقش ها بر آمده آند. قصه از این قرار است که دشمن دومین پسر مافیا به نام کین آناکین مورد تعرض قرار می دهد و همین موضوع موجب می گردد تا از دیدار با پورشه پیتچایا، دانشجویی جوان که به صورت پاره وقت در موسسه ای سرگرمی و اوقات فراغت به عنوان پیشخدمت کار می کرد, از آنجا بگریزد. پورشه شاهد این اتفاق بود. سپس کین به پورشه در ازای خلاصی او از دست دشمن ها، پیشنهاد دادن مبلغی معین را داد. در نتیجه پورشه که رزمی کار حرفه ای ست تصمیم به خلاصی و فرار دادن کین می گیرد. از این پس در کنار ماجراهای خطرناک، سریال رنگ و بوی عشق می گیرد و ماجراهای عاشقانه نیز وارد سریال می گردد.

«کلیر دون» در این سریال در نقش آماندا کینسلا ایفای نقش نموده و وظیفه پولشویی را بر عهده دارد. «چارلی کاکس» در نقش مایکل کینسلا جلوی دوربین می رود. یک برادر کمرو و باحیا که به تازگی از زندان آزاد گردیده است و برای دیدار دختر کوچک خود نمی خواهد خطایی از او سر بزند. «سام کیلی» در نقش اریک کینسلا، یک برادر کله شق و از اعضای خشن این خانواده مقابل دوربین می رود. «امت جی اسکنلن» نیز در نقش جیمی کینسلا، همسر آماندا جلوی دوربین می رود.

ولی «سیاران هیندز» رییس بزرگ تمامی خانواده های بومی به شمار می رود. وی در نقش ایمون کانینگهام جلوی دوربین می رود و اداره امور کلیه خانواده ها بر عهده اوست و … که باقی سریال را باید با یکدیگر مشاهده کرده و ببینیم چه می شود. اما می خواهیم در ادامه گذری کوتاه بر بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش داشته باشیم.

بیوگرافی بازیگران سریال پرهیجان کین پورش

آیدان گیلن

آیدان گیلن هنرپیشه ایرلندی در ۲۴ ماه آوریل سال ۱۹۶۸ به دنیا آمد. وی در سریال های تلویزیونی «بازی تاج و تخت»، فصل ۴ و ۵ «پیکی بلایندرز» و «وایر و افسانه های واهی»، «پروژه کتاب» همچنین در فیلم های سینمایی «شاه آرتور؛افسانه شمشیر»، «بوهمین راپسودی»، «شوالیه های شانگهای»، «دوازده راند»، «فرزند مادری» اشاره داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال کین پورش

سیاران هیندز

سیاران هیندز هنرپیشه تلویزیون و سینما است که ۹ فوریه سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد. در کارنامه هنری او به فیلم های موفقی همچون «یخ زده»، «خون به پا خواهد شد»، «سکوت» می توان اشاره داشت.

چارلی کاکس

این بازیگر انگلیسی در ۱۵ ماه دسامبر ۱۹۸۲ در لندن به دنیا آمد. میزان زیادی از شهرت او متعلق به بازی در کاراکتر مت مورداک/ دردوبل در سریال مارول کامیکس در دوبل و مدافعان نتفلیکس می باشد. علاوه بر این نقش آفرینی موفق و مطرح او سابقه در فیلم های سینمایی «جای اژدها»، «غبار ستاره»، «نظریه همه چیز» دیده می شود. او با سامانتا توماس ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال کین پورش

وینسنت دن آفریو

این بازیگر آمریکایی در ۳۰ ماه ژوئن سال ۱۹۵۹ در بروکلین نیویورک به دنیا آمد. او در سال ۱۹۹۳ با گرتا اسکاکی ازدواج نمود که ثمره این ازدواج البته ناموفق که تا سال ۱۹۸۹ دوام داشت، ۳ فرزند می باشد که لیلا جرج یکی از آنها می باشد. بازی در فیلم سینمایی «مردان سیاه پوش» از فعالیت های چشمگیر و معروف وی به شمار می رود.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش

امت جی اسکنلن

اسکنلن در ۳۱ زانویه سال ۱۹۷۹ در دوبلین ایرلند به دنیا آمد. این بازیگر ایرلندی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و تا کنون ادامه داده است. وی در سال ۲۰۱۵ با کلیر کوپر ازدواج کرده است. در کارنامه هنری به سریال و فیلم هایی برمی خوریم که موفق ترین و شاخص ترین آنها می توان «نگهبانان کهکشان» را نام برد.

کوین فایگی

وی در دوم ژوئن سال ۱۹۷۳ در بوستون ماساچوست ایالات متحده به دنیا آمد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به پایان رساند. او غیر از بازیگری به عنوان تهیه کنندگی سریال و فیلم های مطرح آمریکایی (تهیه کننده دنیای سینمای مارول) و مجری استودیو فعالیت می کند. همچنین او از اعضای انجمن تولید کنندگان آمریکا می باشد که در سال ۲۰۱۸ موفق شد تا جایزه اسکار برترین فیلم را به خاطر تهیه پلنگ سیاه از آن خود کند. در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ وی مدیر ارشد قسمت خلاقیت انترتینمنت گردید. او با کایتلین فایگی ازدواج کرده و متاهل است. بعد از انتقام جویان؛ پایان بازی که پرفروش ترین فیلم در اکران محسوب می شد, وی به پرفروش ترین تهیه کننده تمام دوران مبدل شده و شناخته گردید.

بیوگرافی شاخص ترین هنرپیشه های سریال کین پورش

در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش پرداخته شد. امیدواریم این آشناسازی مفید و مورد توجه بوده باشد. همچنین برای آشنایی با زندگینامه هنرپیشگان برخی دیگر از سریال های پربیننده ایرانی همچون بیوگرافی بازیگران سریال یاغی، بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست بر روی لینکهای قرار داده شده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *