دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در برخورد با افراد غرغرو باید چه رفتاری داشته باشیم؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است تکنیک های درست برخورد با افراد غرغرو را برای شما بررسی کنیم تا بتوانید رابطه بهتری با این افراد داشته باشید و همچنین راحت تر با غر زدن آن ها کنار بیایید.

افراد غرغرو می توانند مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد نمایند از این رو بهتر است سعی کنید تا روش درست با برخورد با افراد غرغرو را یاد گرفته و بهتر با این افراد برخورد کنید تا شما نیز آسیب نبینید. در واقع این افراد معمولا زمانی که در موقعیت های بد قرار می گیرند و به خواسته های خود نمی رسند شروع به غر زدن می کنند و دیگران را نیز آزار می دهند.

برخورد با افراد غرغرو

روش درست برخورد با افراد غرغرو

غر زدن در افراد می تواند ناشی از فشارهای شدیدی باشد که به این فرد وارد می شود و همچنین ممکن است این کار برای برخی از افراد به یک عادت تبدیل شده باشد و همین مورد به ظاهر ساده می تواند مشکلات شدیدی برای شما ایجاد کند. زمانی که شما افراد را متهم به غرغرو بودن می کنید عصبانی تر شده و مشکلات بد تری برایتان ایجاد می شود. در واقع برای کنار آمدن با این افراد باید صبر و حوصله بسیار زیادی داشته باشید زیرا این افراد قصد ندارند که شما را اذیت کنند ولی فشارهای ناشی از مسائل به قدری زیاد می باشد که آن ها را به این کار وادار می کند.

غر نزدن

یادتان باشد که اگر افرادی غرغرو در زندگی دارید بهتر است در مورد این موضوع با آن ها حرف بزنید و سعی کنید به صورت منطقی این کار را انجام دهید در غیر این صورت ممکن است آن ها را عصبی تر کنید و مشکلی در میان شما ایجاد گردد. این کار نه تنها برای فرد غرغرو خوب نمی باشد بلکه شما نیز بعد از مدتی ممکن است به یکی از همین افراد تبدیل شوید و دیگر خودتان هم به جان دیگران غرغر خواهید کرد.

بهترین راه برای این کمار این است که اصلا همراه با آن ها شروع به غر زدن نکنید و به اصطلاح دیگر مقابله به مثل کردن می تواند در آینده ای نه چندان دور برای شما تبدیل به نوعی عادت گردد.

غر نزدن به غرغرو ها

  •  آرون گروپس

گوش کردن

سعی کنید با این افراد به گونه ای برخورد کنید که انگار به آن ها گوش می دهید و برای تایید گاها سر خود را تکان دهید. در واقع شما باید به این افراد نشان دهید که موضوعاتی که در حال غر زدن روی آن ها می باشند برای شما بسیار مهم بوده و هر چند این کار برای بسیاری از افراد می تواند عذاب آور باشد ولی یکی از برخورد های درست این کار به حساب می آید و اگر می خواهید این مشکلات را از بین ببرید باید این کار را انجام دهید.

سعی کنید حتی با شنیدن غرهای تکراری به سراغ گوشی نرفته و یا خود را با کار دیگری مشغول نکنید زیرا این کار می تواند نشانه ای از بی اهمیت بودن طرف مقابل شما باشد و در نهایت غرغر کردن این افراد به مرور بیشتر خواهد شد و در این میلان ممکن است شما نیز یکی از این موضوعات باشید.

در واقع بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است دلیل بسیاری از غرهایی که افراد می زنند این است که کسی را ندارند تا خود را پیش او تخلیه کنند بنابراین باید به آن ها نشان دهید که پیش شما محل امنی برای گفتن مشکلاتشان می باشد. این افراد دوست دارند دیگران به آن ها گوش دهند و مانند یک انسان معمولی با آن ها رفتار شود از این رو بهتر است سعی کنید در برخورد با افراد غرغرو بهتر رفتار کنید.

معتبر شناختن

از دیگر برخورد هایی که باید در ارتباط با این افراد داشته باشید این است که آن ها را معتبر بشناسید و سعی کنید به آن ها شنان دهید که تمامی گفته هایشان را درک کرده و این مسائل را واقعی می شناسید. در ضمن حواستان به این مورد نیز باشد که تنها باید به حرف های آن ها گوش دهید و به هیچ عنوان نباید گفته های آن ها را تصحیح کنید در غیر این صورت این بحث ها کشدار می شود و می تواند مشکلات شدیدید برای شما ایجاد گردد و بحث های شما  به دعواهای بزرگی ختم گردد.

نشان دادن همدلی به افراد غرغرو

نشان دادن همدلی

همدلی کردن بسیار ساده می باشد و باید حواستان باشد که شما نیز در این میان تبدیل به فرد غرغرو نشوید و سعی کنید تنها با این افراد در مورد موضوعاتی که در آن ها مشکل دارند همدلی نمایید. بهتر است این کار شما صادقانه و از ته قلب باشد در غیر این صورت این افراد ممکن است این کار شما را بد برداشت کرده و باعث بروز بحث های جدی تری خواهد شد. در واقع یادتان باشد که اصلا از لحن طعنه زنی و مسخره کردن دیگران استفاده نکنید.

منحرف کردن ذهن از موضوع غرغر کردن

از ساده ترین برخوردها با این فاراد این است که سعی کنید ذهن آن ها را به مسائل دیگری منحرف نمایید. در بسیاری از موارد دو مورد قبلی که برای شما بررسی کردیم می تواند در کنترل غرغر کردن افراد بسیار راحت تر باشد و اگر از آن دو مورد نتیجه نگرفتید باید زیر زیرکی بحث را عوض کرده و سعی کنید ذهن آتن ها را برای مدتی از موضوع اصلی دور کنید.

در این میان بحثی را راه بیندازید تا بتوانید این افراد را وادار کنید به موضوعی که شما می خواهید فکر نماید. بدون این که فرد غرغرو. متوجه شود که شما نمی خواهید به او گوش دهید می توانید به راحتی آن ها را به بحث های دیگری بکشانید.

استفاده از بحث های دیگر برای کنترل گفتگو ها

با استفاده از این روش ها می توانید ذهن افراد غرغرو را کنترل کرده و بعد از مدتی آن ها را تغییر داده و دیگر این عادت غر زدن را از ذهن آن ها دور نمایید. در واقع این عادت غر زدن می تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد و آن ها را از این مورد بسیار ناراضی نماید ولی استفاده از روش های گفته شده کارساز می باشند و شما در برخورد با افراد غرغرو می توانید از این روش های ساده استفاده کنید. در انتها نیز می توانید برخورد با افراد شلخته و برخورد با افراد ریاست طلب را مشاهده کنید و برای این کار کافی است از لینک های داده شده کمک بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *