دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چرا مقوا اشتنباخ بافت دار ارزان شد؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

کاغذی که نسبت به کاغذهای دیگر دارای بافت و ضخامت بیشتری باشد را مقوا اشتنباخ می گویند و این مقواها بافت دار هستند و برای سیاه قلم نیز از این مقواها استفاده می شود و همچنین این مقوا از درصد مشخصی از کتان و جرم تشکیل شده است. شما مشتریان گرامی برای خرید مقوای اشتنباخ با درصدهای مختلف کتان و می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوط نسبت به خرید آن اقدام کنید و کارشناسان فروش ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

چرا مقوا اشتنباخ بافت دار ارزان شد؟

از جمله مهم ترین انواع کاغذها مقوا اشتباخ می باشد، این مقواها دارای کاربردهای بسیار مختلف است، از مقوا اشتنباخ بهترین نوع از این نوع مقوا برای استفاده از مقوا اشتنباخ می باشد، این مقوا با کیفیت بسیار بالایی که دارد باعث شده است دانشجویان و هنرمندان حساب زیادی روی این محصول باز می کند.

از مقوای اشتنباخ در بسته بندیها، کشیدن نقاشی و غیره استفاده می شود و زادگاه این مقواها کشور آلمان است و در ابعاد و وزن و رنگهای متفاوت ساخته می شود.

مقوای اشتنباخ بجز طراحیهای ساده در نقاشی با گواش آبرنگ هم طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین در موارد بسیار زیادی مانند کارهای چاپی و طراحی و نقاشی هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

قیمت مقوا اشتنباخ

مقوا اشتنباخ دارای مدلهای بسیار متنوعی می باشد مواردی که باعث تنوع قیمت مقوا اشتنباخ می شود میزان درصد کتان و جرم روی این مقوا است، هرکدام از این مقوا اشتنباخها برای موارد بسیار متفاوتی انجام می شود.

یکی از مدلها مقوا اشتنباخ، مقوا رنگ روغنی اشتنباخ رنگ روغنی می باشد این نوع از مقوا استنباخ فقط برای نقاشیهای رنگ روغنی و کارهای هنری استفاده می شود و باعث جلوه های بسیار زیبایی نقاشیهای ما می شود.

این مقوا برای قلمها و مداد مشکی هم بکار می رود که نقش بسیار مهمی در هنر طراحی دارد می تواند باعث شود که کیفیت طراحی ما به شدت افزایش بیابد پس هموارده در زمان خرید قلم به مقوا اشتنباخ موجود در ان توجه کنید.

چرا مقوا اشتنباخ بافت دار ارزان شد؟

از جمله مدلهای دیگر مقوا اشتباخ می توان به مدلهای بدون اسید و همچنین مقوا دارای مقوا بافت ریز نام برد که صنعتهای مختلف و همچنین هنر ارزش بسیار بالایی دارد این نوع از مقواها در چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورها و کیه کارهای هنری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین قابلیت ان را دارد که مانند کاغذها موارد بسیار زیادی بر روی ان چاپ شود قابلیت ان را دارد که پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد همچنین این مقواها برای نقاشی و کارهای هنری مانند ابرنگ و گواش بسیار مناسب می باشد.

مقوا اشتنباخ بدون بافت برای کارهای هنری مانند ابرنگ و ناشی مورد استفاده می گیرد و همچنین یکی از ویژگیهای مقوای اشتنباخ بدون بافت این است که از قیمت بسیار پایین تر از مقواهای اشتباخ عادی می باشد.

 

مقوا اشتنباخ بافت دار

همانطور که گفته شد برخی از این مقوا اشتنباخ بافت دار هستند و بهترین کاربرد مقوای اشتنباخ در کارهای هنری، آبرنگ و سیاه قلم به کار می رود و در انواع وزنها و جرمها و غیره به بازار عرضه می شود.

نکته ی بسیار خوبی که این مقواها دارند این است که می توان از دو طرف این مقوا استفاده بهینه کرد و قیمت مقوای اشتنباخ بستگی به شرکت تولید کننده و همچنین مواد مصرفی در مقواها اشاره کرد.

چرا مقوا اشتنباخ بافت دار ارزان شد؟

مقواها انواع مختلفی دارد که می توان به مقوا پشت طوسی و مقوا اشتنباخ رنگ روغنی اشاره کرد که این مقوا برای کارهای هنری به ویژه نقاشی رنگ روغن بسیار پر کاربرد است و مقوای دیگر مقوا اشتنباخ بدون اسید است که این نوع مقوا بافت بسیار ریزی دارد و برای کارهایی که نیازمند بافت ریز مقوا است کاربرد دارد و در کارهایی چون طراحی و چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور، چاپ سر برگ، و همچنین تمامی کارهای هنری کاربرد دارند و برای چاپ بر روی این مقواها باید از پرینتر لیزری و جوهر افشان استفاده شود برای نقاشی با گواش و آبرنگ نیز می توانید از این مقوا استفاده کنید.

نوع دیگر مقوا مقوای اشتنباخ بدون بافت است که این مقوا مخصوص کار با آبرنگ و کارهای هنری است و بیشتر هنرمندان از این مقوا استفاده می کنند.

یکی از رایج ترین استفاده ای که مقوا اشتنباخ دارد نقاشی سیاه قلم بر روی این مقواها است و از این مقوا در نقاشیهایی که با ذغال کشیده می شود نیز استفاده می شود زیرا دوام بسیار بالایی دارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *