دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فلافل بندری خانگی پر طرفدار را بشناسید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از اصیل ترین غذاهای خیابانی و ارزان قیمت در جنوب کشور فلافل بندری است که در انواع مختلفی به صورت خانگی یا دست ساز و کنجدی یا پنیری تهیه می گردد. این غذا یکی از خوش طعم ترین و ساده ترین غذاهای است که می‌توانید آن را تهیه نموده و استفاده نمایید قرص فلافل به طور کلی از نخود پخته شده و چرخ شده تهیه میشود. در سایت آراد برندینگ امکان خرید آنلاین محصول نامبرده بصورت عمده و کلی برای مشتریان عزیز فراهم شده است شما می توانید به راحتی این محصول را در هر حجمی سفارش داده و تحویل بگیرید.

فلافل بندری خانگی پر طرفدار را بشناسید

در ساخت فلافل استفاده از مواد مرغوب و روش طبخ از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از کنجد یا پنیر می تواند طعم منحصر به فردی به فلافل ببخشد تا مورد پسند افراد بیشتری واقع شود فلافل بندری به شهرهایی همچون اهواز و آبادان شهرت دارد طعم تو و جذاب این غذا به خاطر ادویه های منحصر به فردی است که در آن استفاده می شود.

فلافل بندری یکی از غذای آسان و ارزانی هست که می توانید به راحتی آن را تهیه نموده و مصرف نمایید یکی از علتهای پرطرفدار بودن این محصول طعم بسیار دلنشین و قیمت مناسب آن می باشد.

 

قیمت فلافل بندری

این غذا به دلیل این که از طعم و فایده زیادی برخوردار می باشد باعث شده تا افراد زیادی از آن استفاده داشته باشند و همین علت منجر به افزایش فروش و قیمت فلافل بندری شده است.

وجود نخود گلستان در فلافل باعث شده تا این غذا به عنوان یک بمب آهن شناخته شود و افرادی که از این موضوع رنج می برند با خوردن آن می توانند تا حد زیادی از این مشکلات را جبران کنند.

 

این خوراکی دارای زیادی از منگنز بوده و برای افرادی دارای ریه ناسالم هستند بسیار مفید می باشد پس اگر دارای این مشکلات ریوی هستید خوردن فلافل می تواند بسیار کمک کننده باشد.

فلافل بندری خانگی پر طرفدار را بشناسید

بسیاری از ورزشکاران برای این که عضله سازی مناسبی را داشته باشند از این غذا استفاده می کنند تا در حفظ استخوان و ماهیچه هایشان تاثیر گذار باشد.

فیبر موجود در این محصول باعث شده تا افرادی که از سیستم دفاعی پایینی برخوردار هستند با خوردن این خوراکی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

برخی از افراد برای این که بتوانند در هزینه ها صرفه جویی داشته باشند این فلافلها را به صورت عمده از مراکز فروش و تولید کننده ها سفارش می دهند. به طور معمول برای حجیم تر شدن فلافل به آن موادی را اضافه می‌کنند تا انسجام و طعم بهتری داشته باشند کنجد یکی از بهترین انواع این مواد محسوب می‌شود که همراه با سبزی تازه و ادویه های مخصوص به مواد اولیه این غذا اضافه می گردد.

 

فلافل بندری خانگی

اگر می خواهید بهترین طعم و ترد ترین حالت فلافل بندری را میل نمایید بهتر است آن را به صورت خانگی تهیه کنید طرز تهیه فلافل بندری خانگی بسیار آسان می باشد و لازم نیست از مواد خاصی برای طبخ آن استفاده نمایید.

این غذا یکی از بهترین پیشنهادها برای رژیم غذایی افراد گیاهخوار محسوب می‌ شود و می‌ تواند پروتئین و مواد مورد نیاز بدن برای تامین انرژی را فراهم کند این غذا در کشورهای عربی یکی از محبوب ترین غذاها به حساب می آید که خاستگاه اصلی آن نیز می باشد استفاده از فلافل به عنوان افطار یکی از فرهنگهای غذایی رایج در کشورهای همسایه است.

فلافل بندری خانگی پر طرفدار را بشناسید

به طور کلی هر چقدر فلافل به صورت ترد تهیه شود خوشمزه تر خواهد بود به همین علت توصیه می شود آن را در روغن تازه سرخ نمایید این غذای اصلی کشورهای عربی در فرهنگ غذایی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و افراد گیاهخوار از طرفداران اصلی مصرف این غذای مقوی و ساده می باشند.

چاشنی های همراه با فلافل و از جمله فلافل خانگی اهواز نقش اصلی را در تکمیل نمودن طعم آن به عهده دارند به طور معمول از خیارشور و گوجه و کاهو در کنار فلافل استفاده می‌شود اما می‌ توانید با اندکی خلاقیت از سسهای متنوع و موادی همچون ترشی سالاد کلم و پیاز پیازچه یا هر محصولی که به آن علاقه دارید استفاده نمایید.

اصلی ترین سسی که همراه با ساندویچ فلافل سرو می گردد سس انبه می باشد که با یک طرز تهیه منحصر به فرد و بسیار ساده آماده می‌ شود و به عنوان یک چاشنی مکمل کننده برای طعم فلافل به حساب می آید.

 

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *