دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا از مخروط ترافیکی تبلیغاتی استفاده کنیم؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه در تمامی اماکن عمومی و خصوصی، خیابانها، کوچه ها، بزرگراه ها، آزادراه ها، پارکینگهای مختلف از انواع علائم و وسایل ترافیکی استفاده می شود، به کار گیری این موانع و وسایل ترافیکی از ضرورات کنترل ترافیک می باشد.

در تمامی کشورهای دنیا از علائم ترافیکی مانند مخروطی استفاده های مختلف می کنند، باید بدانید که با استفاده از این محصولات میزان تصادفات بسیار کمتر شده و کنترل ترافیک به خوبی انجام می شود.

مجموعه آراد برندینگ آماده است تا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد، با داشتن چند دهه تجربه در حوزه پخش انواع علائم ترافیکی مانند مخروط ترافیکی می توانیم ادعا کنیم که بزرگترین و معتبر ترین مرکز پخش این محصول هستیم.

چرا از مخروط ترافیکی تبلیغاتی استفاده کنیم؟

به منظور ساخت و ساز و آسفالت کردن جاده می توان از این محصول استفاده نمود، همچنین اگر در جاده تصادفی پیش آمده باشد باید از مخروط ترافیکی و رنگ ترافیکی سرد استفاده کرد، برای جدا کردن مسیرها نیز می توان ازین محصول کاربردی استفاده نمود.

این محصول به دلیل حمل و نقل آسان و وزن کم، همچنین به دلیل اینکه به راحتی جمع میشود و فضای کمی را در حالت جمع شده اشغال می کند، بسیار مناسب کارهای مختلف کنترل ترافیک می باشد.

 

فروش مخروط ترافیکی تبلیغاتی

مراکز فروش مخروط ترافیکی تبلیغاتی و استوانه ایمنی برای فروش این محصولات در بازار از روش‌ های فروش خاصی که امروزه در زمینه عرضه این محصول وجود دارد، استفاده می ‌کند و محصولی خوب و باکیفیت در بازار ارائه می کنند. یکی از روش های مورد استفاده برای فروش محصول، استفاده از فروش حضوری این محصول در این مراکز می‌ باشد و از آنجا که استفاده از این مرکز ممکن است زیاد مقرون به صرفه نباشد، می توان از روش های جدید تری نیز برای فروش این محصول استفاده کرد که باعث رواج و رونق این مرکز فروش شود.

چرا از مخروط ترافیکی تبلیغاتی استفاده کنیم؟

صادرات و واردات کالا بین کشورها و قاره های گوناگون موجب می شود تا شرکتها در سراسر دنیا به بازارهای گسترده تری دسترسی داشته باشند و ارزش افزوده بیشتری را برای کشور خود و اقتصاد جهانی تولید کنند. در این میان یک الگوی ثابت برای دسترسی به بازارهای جهانی و صادرات و واردات کالا وجود ندارد، بلکه صادر کنندگان در هر کشوری که هستند باید کشف کنند که دارای چه مزایایی هستند که موجب جذاب شدن کالای آنها در بازارهای جهانی می شود و وارد کنندگان باید دقت کنند که هر کالایی را از چه مقاصدی می توانند تهیه کنند و کدام یک از این مقصدها ارزش بالاتری را پیشنهاد می‌ دهد.

کشور ما با استفاده از روش ها و فرمول های مختلفی کسب در آمد می کند. یکی از همین روش های محبوب کسب درآمد در کشور ما، صادرات انواع مختلف مخروط ترافیکی حلقه دار است. به طوری که سالیانه مقدار خیلی زیادی ارز فقط و فقط از طریق صادرات انواع مخروط حلقه دار ترافیک و مخروط قرمز رنگ به کشور ما وارد می شود. البته ایران در این زمینه به صورت تک و تنها فعالیت نمی کند و رقبای خیلی زیادی در زمینه خرید مخروط ترافیکی فعالیت دارند.

 

خرید عمده مخروط ترافیکی اصفهان

امروزه شرکتهای مختلف با استفاده از یک لامپ چشمک زن بر روی مخروط ترافیکی اصفهان تاشو و رنگ ترافیکی اکرلیک توانسته اند که مشکل چراغ اضافی ترافیکی را حل کنند، همچنین با توجه به استفاده از شبرنگ بر روی مخروط ترافیکی رانندگان در شب به صورت کامل می توانند آن را ببینند و از خطرات احتمالی دور بمانند.

امروزه مخروط ترافیکی کاربردهای بسیار فراوانی در انواع مکانها و موقعیتهای مختلف دارد، بسیاری از آنها قابل حمل هستند و تعدادی از مدلهای آنها قابلیت حمل ندارد و باید در مکان مورد نظر نصب شوند.

سیمان سفید مدرن چه کاربردی دارد؟

در تقاطعها و جاهایی که خروجیهای اتوبانها وجود دارد حتما تا به حال مخروطیهای شبرنگ قرمز رنگ را مشاهده کرده اید.

استفاده از مخروط تاشو باعث شده است که میزان تصادفات به شدت کاهش یابد و دید در شب راننده ها نیز بسیار بهتر شود.

این محصول همچنین در فرودگاه ها نیز کاربرد دارد و در ابعاد بزرگتر از آن در فرودگاه ها و باند فرودگاه استفاده می شود. همچنین از این محصول در پارکینگهای بزرگ و چند طبقه نیز استفاده می شود.

زمانی که بحث کنترل صحیح ترافیک در میان باشد، یکی از محصولات اصلی در کنترل عبور و مرور مخروطی ترافیکی تاشو می باشد. بسیاری از افراد عادی نیز با خرید این محصول حریم قانونی محل پارک یا پارکینک منزل خود یا آپارتمان را مشخص می کنند، استفاده های فراوان این محصول باعث شده که تمامی کشورها به دنبال استفاده از آن در تمامی مکانهای مورد نظر باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *