دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان

  • محدثه خاکشور
  • ۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی نوشین تبریزی را با همراهی شما مرور می کنیم. امیدواریم از مطالعه بیوگرافی این سلبریتی ایرانی از دو بعد شخصی و حرفه ای نهایت لذت را ببرید.

نوشین تبریزی هنرپیشه ایرانی موفق می باشد که در دهه ۵۰ در تهران به دنیا آمده است. وی علاوه بر بازیگری کارگردانی و نویسندگی نیز انجام می دهد که نویسندگی فیلمنامه سریال «قهر و آشتی» به قلم نویسندگی این هنرمند می باشد. بیشترین درصد بازی او در تئاتر می باشد و لی در سایر عرصه های بازیگری مانند سینما و تلویزیون نیز فعالیت دارد. او به واسطه ی بازی در سریال موفق «حرفه ای»، و سریال «روزی روزگاری مریخ» و نیز سریال «جوجه تیغی» مشهور گردید. همسر او افشین سلیمان پور فوت نموده است. در این مطلب بیشتر شما را با بیوگرافی نوشین تبریزی آشنا می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی نوشین تبریزی

بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر نقش مهگل در روزی روزگاری مریخ

نوشین تبریزی هنرپیشه دهه پنجاهی در تهران می باشد که سابقه فعالیت در تئاتر، تلویزیون و سینما دارد. اما کار خود را از بازی در تئاتر شروع نمود و بعد از آن به فیلمنامه نویسی، نویسندگی و کارگردانی روی آورد. همچنین وی از اعضای هیئت انتخاب بخش نمایشنامه نویسی کنگره محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر بود. پس از تجربه به روی صحنه رفتن، این بانوی هنرمند با بازی در فیلم سینمایی «رگ خواب» در سال ۱۳۹۴ فعالیت سینمایی خویش را شروه نمود. او در این فیلم با هنرپیشگانی مانند کوروش تهامی، لیلا موسوی، لیلا حاتمی، الهام کردا هم بازی بود که بسیار برای او مفید و پر از تجربه بود. سپس وی در سریال نمایش خانگی «هیولا»، «مهمانی از کارائیب»، «جوجه تیغی»، «حرفه ای» نقش آفرینی کرده و از طریق تلویزیون نیز مهمان نگاه مردم گردید. این هنرمند نویسنده ی کتابی به نام «قهر و آشتی» می باشد.

آشنایی با بیوگرافی نوشین تبریزی

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر دهه پنجاه

مشهور شدن با چند سریال

 شهرت او به خاطر بازی در سریال های«هیولا» و «حرفه ای» در نقش تلما است. همچنین او در سریال «ساخت ایران ۳» در نقش عاطفه، دختر خاله غلام جلوی دوربین رفت که بسیار مشهور گردید. سریال ساخت ایران ۳ هم اکنون از شبکه نمایش خانگی پخش می شود که از سریال های محبوب محسوب می شود.

بیوگرافی نوشین تبریزی و آشنایی با آثار وی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه نوشین تبریزی هنرپیشه و فیلنامه نویس ایرانی

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر، کارگردان و نویسنده

آشنایی با بیوگرافی خانم بازیگر نوشین تبریزی

زندگی شخصی و ازدواج

همسر نوشین تبریزی به نام افشین سلیمان پور می باشد که در ۲۹ ماه فروردین سال ۱۴۰۰ به دلیل ایست قلبی درگذشت. افشین سلیمان پور هنرپیشه و مدرس تئاتر بود. او کار هنری خود در زمینه تئاتر را در دهه هفتاد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع نمود. در کارنامه هنری وی شاهد بازی در نمایش «گنجفه»، »طعم آلوی جنگلی»، «شهر تنهایی» و همچنین بازی در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» می باشیم. کارگردان آخرین نقش آفرینی های وی بر روی صحنه به نام های «خانه پدری» و «تالاب هشیلان» خانم نوشین تبریزی همسر وی بوده است.

بیوگرافی نوشین تبریزی و گذری بر ازدواج و همسرش

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر و کارگردان ایرانی

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر دهه پنجاهی

مروری بر برخی از آثار نوشین تبریزی

این خانم بازیگر در تئاتر هم تجربه بازیگری و هم تجربه کارگردانی را دارد. او در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد که در صورت تمایل برای دنبال کردن کارهای او و برقراری ارتباط با او می توانید از طریق آیدی «noshin.tabrizi» اقدام کنید.

زندگینامه نوشین تبریزی هنرپیشه و فیلنامه نویس ایرانی

بیوگرافی نوشین تبریزی و گذری بر ازدواج و همسرش

ندگینامه نوشین تبریزی بازیگر، کارگردان و نویسنده

تلویزیون

  • سریال «هیولا»
  • سریال «حرفه ای »
  • سریال «روز روزگاری مریخ»
  • سریال «ساخت ایران ۳»

سینما

  • فیلم سینمایی «رگ خواب»
  • فیلم سینمایی «جوجه تیغی»
  • فیلم سینمایی «مهمانی کارائیب»

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر نقش مهگل در روزی روزگاری مریخ

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون

زندگینامه نوشین تبریزی بازیگر نقش مهگل در روزی روزگاری مریخ

بیوگرافی نوشین تبریزی و آشنایی با آثار وی

قطعا وقتی یک سریال و یا فیلم سینمایی را تماشا می کنید که از آن خوشتان می آید, بازی چند تا از بازیگران آن بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند؛ بر همین اساس راغب می شوید تا با زندگینامه آن هنرپیشه ها نیز آشنا شوید. از این رو در این مطلب که به پایان رسید، بیوگرافی نوشین تبریزی کارگردان، نویسنده و بازیگر را با هم مرور کردیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *