دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

صادرات پکیج دیواری بیتا لغو شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۵ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری، از شغل های بسیار خوب و با پرستیژ بالایی است که شما با سرمایه ی متوسط می توانید وارد بازار کار آن شده و در شهرهای مختلف کشور شروع به فعالیت کنید. شما در نمایندگی فروش و پخش پکیج شوفاز دیواری آراد برندینگ باید ارائه خدمات پس از فروش را برای مشتریان همراه داشته باشید تا این کار نتایج بسیار مطلوبی را به شما بدهد. پکیج های دیواری بوتان در مقایسه با موتور خانه ها دارای فواید بیشتری هستند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پکیج های دیواری داشتن استقلال هر واحد آپارتمانی است که در سیستم موتورخانه ها چنین امکانی وجود ندارد.

صادرات پکیج دیواری بیتا لغو شد

قبل از خرید پکیج ابتدا می بایست با این نکته توجه داشت که متراز خانه مورد نظر چقدر است و همچنین نحوه قرار گیری آن در طبقات ساختمانی توجه کرد، که نمایندگی های فروش پکیج شوفاژ دیواری این اطلاعات را در اختیار شما می گذارد.

شرکت هایی که نمایندگی را به عهده دارند فروش پکیج و رادیاتور را به صورت مجاز امکان خرید مستقیم و بی واسطه را با نازلترین قیمت برای خریداران فراهم می آورند.

این امر موجب حذف واسطه گرها و دلالان از این بازار میشود، که به نفع تولید کنندگان و عرضه کننده و مشتریان کالای پکیج شوفاژی است. فروش پکیج دیواری و پکیج زمینی، انواع رادیاتورهای پره ای و پنلی، قطعات پکیج بصورت مستقیم از نمایندگی رسمی محصولات شرکت بوتان عرضه می گردد، پکیج های زمینی و پکیج های دیواری بصورت عمده و تک در انواع مدل در این نمایندگی ها وجود دارد.

 

پکیج شوفاژ دیواری بوتان

پکیج دیواری وسیله ای است که به عنوان جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ، آب گرم مورد لزوم جهت گرم نمودن فضا، توسط رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزانه از قبیل شستشو، حمام و… را تامین می نماید.

امروزه پکیج شوفاژ دیواری یکی از معمول ترین وسایل ایجاد گرما در رادیاتورهای شوفاز در سراسر دنیا است، عدم اشغال فضای مفید، بالا بودن ایمنی، استقلال کامل واحدهای مسکونی، در استفاده از این سیستم را در منازل و واحدهای تجاری کاملا توجیه می کند. بالا بودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت، از دیگر عواملی هستند که دستگاه های اجرایی را نیز به استفاده از پکیج دیواری تشویق می کند، محل نصب پکیج دیواری معمولا بر روی دیوار داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه است.

صادرات پکیج دیواری بیتا لغو شد

در خوزستان علاوه بر نمایندگی های تهیه و فروش پکیج شوفاز دیواری و رادیاتور و اقلام مورد نیاز پکیج، دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری کاملا تخصصی و مرتبط با نصب پکیج دیواری بوتان انجام می گیرد.

با توجه به رشد روز افزون ساختمان سازی، نیاز ساختمان ها به سیستم گرمایشی بسیار زیاد است و از طرفی از پکیج های دیواری جهت تولید آب گرم و سیستم گرمایش ساختمان بسیار به صرفه می باشد.

دوره های تعمیر پکیج دیواری شامل عیب یابی و رفع عیب پکیج های تک مبدل و دو مبدل، نحوه رسوب گیری پکیج، نحوه هواگیری پکیج، عیب یابی و تعمیرات شیر گازی، پمپ و… است.

هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند مدرک فنی حرفه ای اخذ نمایند و وارد بازار کار شوند.

 

قیمت پکیج دیواری بیتا

پکیج دیواری را به دلیل ابعاد کوچک و شکل ظاهری زیباتر اغلب در آشپزخانه نصب می نمایند و به همین دلیل پکیچ دیواری بیتا از طرفداران بسیاری برخوردار است. پکیج دیواری به دلیل عدم بهره مندی از منبع ذخیره آب گرم امکان گرم کردن سیستم گرمایشی و تامین آب گرم مورد نیاز را به طور هم‌ زمان ندارد و در طراحی سیستم، اولویت گرمایش با گرم کردن آب گرم مصرفی است.

بعد از باز شدن شیر آب گرم مصرفی همه توان صرف گرم کردن آب گرم مصرفی می شود و اگر شیر آب گرم مصرفی به طور طولانی باز بماند، رادیاتورها سرد خواهد شد.

به همین علت بهتر است در مصرف آب گرم به این مورد دقت کنید و در زمستان به صورت طولانی شیر آب گرم باز نماند تا رادیاتور سرد شود.

صادرات پکیج دیواری بیتا لغو شد

به صورت کلی همه مدل های پکیج های دیواری به سیستم دودکش مجهز می باشند.

در این سیستم ها، دود ناشی از سوختن سوخت، یا از مسیر دودکش عادی و یا از مسیر فن پکیج، به طرف بیرون هدایت می شود.

دودکش پکیج دیواری، از نوع دو جداره است که یکی برای خروج دود و دیگری برای مکش اکسیژن برای احتراق استفاده می شود .

استفاده از پکیج دیواری می ‌تواند، فواید و سودمندی¬‌ های زیادی داشته باشد.

خرید پکیج دیواری بیتا ممکن است هزینه ای از ۸٫۹۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۹٫۴۰۹٫۰۰۰ تومان داشته باشد و اگر شما در برنامه ریزی خود قصد هزینه کردن مبلغ زیادی برای پکیج ندارید می توانید از پکیج های ارزان قیمت مثل پکیج های آنالوگ به جای دیجیتال استفاده کنید که کم هزینه تر هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *