دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پد سلولزی متری به بازار عرضه شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۵ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید پد سلولزی از کاغذ کرافت تهیه و ساخته می شود که خرید آنلاین پد سلولزی در تمامی صفحات و سایت آراد برندینگ تجهیزات کولر یافت می شود. کاغذ کرافت در خیاطی به عنوان کاغذ الگو و در بسته بندی محصولات کارخانه ایی به دلیل داشتن مقاومت بالا استفاده می شود. یکی از کاربرد های بسیار موثر پد سلولزی تهویه هوا و تولید هوای مطبوع در گلخانه هاست که با این روش گیاهان موجود در گلخانه تنفس بهتری دارند و هوای داخل گلخانه با استفاده از این محصول باعث نشاط و طراوت گیاهان موجود در گلخانه می شود.

پد سلولزی متری به بازار عرضه شد

از این سیستم خنک سازی  در اکثر گلخانه های بزرگ و صنعتی استفاده می شود در این سیستم با ورود آب به پد سلولزی پدها مرطوب و خیس می شوند و هوای خنک وارد گلخانه می شود در مقابل فن اگزاست در گلخانه هوای گرم را به بیرون از گلخانه هدایت می کند. پد های سلولزی درهمه جای ایران یافت میشوند و اگر میخواهید در آذربایجان آن را بخرید توصیه میشود پد سلولزی را در ارومیه تهیه فرمایید زیرا درآنجا میتوانید با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

پوشال های قدیمی در کولر های آبی، بعد از مدتی  پر از گرد و غبار و رسوبات آهکی میشود و اثر خنک بخشی خود را از دست میدهد که پد ها  کاملا برعکس عمل کرده و به خنک نمودن کمک شاسانی میکند.

 

پد سلولزی متری

یکی از مزیت های مهم جایگزین شدن پد سلولزی متری به جای پوشال ها کاهش مصرف آب و همچنین بازدهی بیشتر در خنک سازی است شما می توانید پد سلولزی را از سایت ترب با انتخاب سایز و ابعاد برای مصارف شخصی یا صنعتی خود خریداری کنید. در کولرهای آبی به دلیل آنکه از کاغذ کرافت استفاده می شود آب بیشتری را به خود جذب می کند و این محصول برای نواحی از کشور که با کمبود منابع آبی دست و پنجه نرم می کنند، جایگزین مناسبی برای پایین آوردن مصرف آب و حتی در کولر های گازی کاهش مصرف برق است.

در کولرهای آبی به دلیل ایجاد فشار بر روی موتور کولر با استفاده از پد های سلولزی فشار را از موتور کولر کم می کند و از این روش باعث کاهش در مصرف برق خواهد شد. درواقع با جایگزین کردن این پدهای سلولزی به جای پوشال ها می توان با یک تیر چند نشان زد.

گرچه قیمت پدهای سلولزی نسبت به پوشال ها بیشتر است اما مزایای استفاده از آن ایجاب می کند تا خریدی مطمئن را داشته باشیم. پد سلولزی می توان با نصب بر روی دیوارعرضی و طولی گلخانه ها محیط و بستر خنک سازی سیستم را فراهم کرد.

پد سلولزی متری به بازار عرضه شد

پد سلولزی یکی از کاربردی ترین محصولات علمی صنعتی است که تولید آن کمک شایانی به گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، توربین های گازی کرده است به همین جهت خرید پد سلولزی متری در دستور کار مراکز و تولیدکنندان مختلف قرار گرفته است.پدهای سلولزی گلخانه ها مانند پوشال های موجود در کولرهای آبی عمل می کند اما با این تفاوت فاحش که کیفیت و راندمان پدهای سلولزی از پوشال ها بیشتر است.

 

پد سلولزی تبریز

پدهای سلولی از پرتاب شدن آب به بیرون جلوگیری می نماید. باید بدانید پد سلولزی تبریز دارای استاندارد میباشد که ارتفاع استاندارد پد آبریز آن  ۳۰ میلی متر است. راندمان را ۳ الی ۱۲برابر افزایش میدهد و برای دماهای بالای دارای آنتی باکتریال مناسب است.

جنس آن از کاغذ کرافت است که  شامل درخت بامبو و کاج می باشد و میزان جذب آب آن حدود۱۰۰۰لیتر است که در برابررطوبت بسیار مقاوم است.

پد سلولزی متری به بازار عرضه شد

پد های سلولزی برای خنک نمودن مرغداری ها و گلخانه های مناطق خشک و گرم مناسب است و پد سلولزی در یزد به علت آب و هوای خشکی که دارد بسیار خوب است زیرا زمانی که هوای خشک از پد عبور میکند به واسطه فن های مکنده به بیرون هدایت میشوند که در این بین به واسطه پد سلولزی تبخیر ایجاد میشود و خنکای مناسبی ایجاد میشود.

این پد ها به شکل عمودی روی دیوار گلخانه نصب می گردد. برای اجرای سیستم سرمایشی در گلخانه نیاز به موارد زیر داریم: پمپ آب، پد و صفحات سلولزی، مخزن نگهدارنده آب و لوله های حامل آب.

از مشخصات فنی پد سلولزی میتوان به عرض پد، ارتفاع پد، ضخامت پد اشاره کرد. ضخامت پد باید ۱۰ الی ۱۵ سانتیمتر و عرض آن حدود ۶۰ سانتی متر باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *