دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پتو سربازی اصفهان به آفریقا صادر شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۱ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید پتو از انواع بسیار زیادی نیز تولید شده است که یکی از پتوهای تولید شده شرکت ما پتوی سربازی می باشد که از فروش تقریبا خوبی برخوردار است و این محصولات جنس دسته اولش بسیار خوب و با کیفیت می باشد اما بیشتر پادگانها در ایران به فکر دست دوم آن نیز می باشند زیرا قیمت آن بسیار ارزان تر از نو این محصول می باشد. مجموعه آراد برندینگ به عنوان برترین تولید کننده در حال فروش پتوهای سربازی با کیفیت و مقاوم می باشد و اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت تماس بگیرید تا پتویی مرغوب را دریافت نمایید و هدف ما جلب رضایت شما است.

پتو سربازی اصفهان به آفریقا صادر شد

پتوهای سربازی در دو حالت نمدی و ساده دیده می شوند که سربازان نوع نمدی آن را بیشتر می پسندند که در رنگهای سفید، خاکستری، قهوه ای و سورمه ای تولید می شود.

این پتو سربازی پشمی وزنی سبک دارد که استفاده از آن را بسیار آسان نموده و حمل کردنشان هم راحت است، این پتوها به دلیل استفاده از الیاف بدون پرز می باشند و این در حالی است که اغلب پتوهایی که از الیاف مصنوعی تولید می گردند پز دار هستند اما جنس آنها با توجه به الیاف به کار رفته بسیار متفاوت است مهمترین ویژگی که این پتوها دارند این است که الیاف اینگونه پتوها هیچ ضرری برای پوست ندارد و حساسیت ایجاد نمی کند.

 

پتو سربازی اصفهان

پتوها دارای ویژگیهایی هستند و ویژگیهای پتو سربازی اصفهان عبارت است از:

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

– حمل راحت و آسان

– جای کمی را اشغال می نماید

– حفظ گرما

– الیاف مصنوعی نرم و لطیف

– ثبات رنگ بالا

– مقاوم در برابر نور خورشید.

پتوهای نمدی از دیر باز تا کنون وجود داشته اند که از الیاف اکریلیک و پارچه پلی استر تهیه می شدند و امروزه نیز پتوهای نمدی سربازی از این الیاف می باشند و این پتوها نسبت به پتوهای نمدی که در ساخت آن فقط از اکریلیک استفاده شده مقاوم تر بوده و قیمتشان نیز بیشتر است، همچنین این پتوها از کیفیتی بالاتر و مطلوب برخوردار هستند در انتخاب پتوهای سربازی حتما به این نکته دقت نمایید که از دو الیاف تهیه شده یا تک الیافی است.

پتو سربازی اصفهان به آفریقا صادر شد

پتوهایی که تولید می شوند باید دارای ویژگی های دیگری باشند و این ویژگیها که در فروش پتو سربازی اصفهان هم موثر است عبات است از:‌ نخ پنبه استفاده شده در آن باید محکم و مقاوم باشد، از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد، بافتی منسجم داشته باشد.

 

همانطور که از اسم پتوهای نمدی پیداست باید دارای پرزهای کوتاه شبیه به نمد داشته باشند تا در مقابل شرایط نامساعد جوی مانند گرما و سرما مقاوم باشد، این محصول از هدر رفتن گرمای بدن اشخاص ممانعت به عمل می آورد که مولفه مهمی در آن می باشد که سبب محبوبیت و فروش بالا قرار گرفته است اما باید در نظر داشته باشیم که به دلیل داشتن پرزهای کوتاه و زبر برای افرادی که پوست نازک دارند یا کودکانی که پوست لطیف دارند یا کسانی که حساسیت پوستی دارند مناسب نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

قیمت پتو سربازی دست دوم

امروزه تولید پتو سربازی دست دوم زیاد شده است به همین دلیل قیمت این محصول صادراتی را بعضی از شرکتها افزایش داده اند و نکته جالب این ماجرا دست دوم بودن این پتوها است که آن را با قیمت بالا به مردم می فروشند و طوری قیمت آن را بالا می برند که انگار پتوی نو تولید کرده اند و اگر فردی اعتراض کند با پاسخ اینکه می توانی خرید نکنی روبرو خواهد شد.

جالب است بدانید که پتوی سربازی همان پتوی نمدی می باشد که به صورت ویژه برای افراد نظامی دوخته شده است تا بتوانند موقع خواب از آن استفاده کنند و این مدل از پتوها در اکثر مواقع به دلیل آنکه نیرو بتواند به راحتی استتار نماید بدون آنکه آسیبی ببینند به شکل ساده بدون کوچک ترین طرحی نیز تولید می شود و همچنین رنگ این مدل از پتوها اکثر اوقات خاکی می باشد تا با زمین هم رنگ باشد.

پتو سربازی اصفهان به آفریقا صادر شد

برخی از بیمارستانها نیز از پتو سربازی به عنوان ملحفه بیمارستانی استفاده می کنند زیرا این پتو به گونه ای بافته شده است که فرد وقتی از آن استفاده می کند در ظرف مدت زمان کوتاهی احساس گرما را به دست می آورد.

یکی از پتوهای سربازی که باعث می شود افراد زیاد گرم شوند و آن را در پادگان یا خوابگاه های مختلف مورد استفاده قرار بدهند مدل پشمی این مدل از پتوها می باشد که آن هم به نوع ساختار و تولید این مدل از پتوها بستگی دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *