دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاربرد پارچه کودری پولکی در چه نوع لباسهایی است؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

پارچه ‌های کودری معمولاً جزء دسته پارچه‌ های ارزان‌ قیمت و پر مصرف به شمار می‌ رود که خرید و فروش آنها بسیار بالا است و افراد زیادی از آنها استفاده می‌ کنند خریداران پارچه‌ های کودری معمولاً این پارچه را به‌ صورت عمده خریداری می ‌کنند و در مراکز فروش خود به ‌صورت متری آنها را به فروش می ‌رسانند یا حتی آنها را برای تولید انواع لباس زنانه به تولیدیهای پوشاک می ‌فرستند.

مهم ‌ترین خصوصیتی که پارچه ‌های کودری دارد این است که بسیار نازک و خنک می ‌باشد و برای فصل تابستان بسیار مناسب است همچنین راحتی زیادی را دارد و سبب می ‌شود تا هنگامی‌ که در تن ما است سبکی خاصی را در آن احساس کنیم همچنین این پارچه‌ ها از لطافت بسیار خاصی برخوردار می ‌باشد و در شهرهای بسیار گرم مانند بوشهر و غیره پر مصرف می‌ باشند.

کاربرد پارچه کودری پولکی در چه نوع لباسهایی است؟

پارچه‌ های کودری طرحدار به دلیل این‌ که دارای مدلهای مختلف و بسیار بالایی می ‌باشند قابل شمارش نبوده و به‌ همین ‌علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌ است که علاوه‌ بر تهیه لباس در کاربردهای دیگری نیز می ‌توان از آنها استفاده کرد که شما برای اطلاع از تمامی این مصارف کافی بوده تا با آراد برندینگ همراه باشید.

پارچه‌ های کودری به دلیل کیفیت بالا در برابر انواع شست و شو مقاومت نشان می ‌دهند و همچنین درخشش و زیبایی خود را از دست نمی‌ دهند به‌ جرات می‌ توان گفت پر فروش‌ ترین پارچه ‌های نخی کودری، پارچه کودری گلدار می ‌باشد و اکثر خانمها ترجیح می‌ دهند که از پارچه‌ های طرحدار آن برای دوخت لباس، شلوار یا حتی مانتوهای خود استفاده نماید.

پارچه ‌های کودری علاوه‌ بر طرحهای سنتی دارای طرحهای فانتزی، خال‌ دار، یا طرحهایی با انواع اشکال هندسی می ‌باشد همچنین پارچه ‌های کودری به‌ صورت حاشیه‌ دار نیز تولید می‌ شوند تا بتوانند به‌ خوبی مورد توجه نسل جوان به خصوص دخترها قرار بگیرند که در بین اینها مدل گلدار پارچه‌ های کدری بسیار پر فروش‌ تر است.

 

پارچه کودری عروسکی

جهت تولید انواع این پارچه ها نیاز به دانش تخصصی است تا تراکم تار و پود پارچه به صورت کاملا اصولی و استاندارد صورت بگیرد تا پارچه کودری در انواع مختلفی نظیر عروسکی تولید شود.

از جمله ویژگیهایی که برای پارچه های کودری در نظر گرفته می شودمی توان به این موارد اشاره کرد:

  • میزان حداقلی در آبرفت پارچه
  • جنس لطیف و زیبا
  • تنوع در رنگبندی و طرح
  • تراکم بالا در عین نازکی پارچه
  • راحتی و خنک بودن

کاربرد پارچه کودری پولکی در چه نوع لباسهایی است؟

در حال حاضر پارچه کودری عروسکی یکی از محبوب ترین موارد کاربردی در صنعت طراحی می باشد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر ساییدگی دارای درجه مقاومت بالایی می باشد.

انتخاب رنگ و طرح از مراحل اصلی در دوخت و کاربرد پارچه ها محسوب می گردد در واقع این مسئله باعث شده تا سلامت روح و روان شما نیز منجر شود.

ضخامت این پارچه ها دارای سایز استانداردی بوده که آن را برای استفاده از فصول بهاری و تابستان بسیار مناسب می باشد و در انتخاب غالب اکثر افراد قرار گرفته است.

این پارچه پر مصرف به دلیل عرضه بسیاری که در کشور داشته می تواند به عنوان یکی از اقلام مهم صادراتی نیز یاد شود که از مهمترین مقصدهای ارسالی این محصول کشور ترکیه و دبی می باشد.

 

پارچه کودری پولکی

این روزها اگر در بازار پارچه فروشان قدم بزنید با انواع طرح و رنگ مواجه می شوید که هرکدام برای استفاده خاصی فروخته می شوند پارچه کودری پولکی، مخصوص برای لباس های مجلسی بوده و طرح و رنگ زیبایی دارند هرکدام از این نوع پارچه ها مناسب سلیقه ای خاص هستند و کسانی که می خواهند برای جشن های خود لباس دوخته این نوع پارچه ها را مورد بررسی قرار می دهند و رنگ های مختلفی را خریداری می کنند.

با توجه به بازارهای گسترده این محصولات و توان بالای تولید کنندگان داخلی بازار صادراتی این محصولات نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد.

کاربرد پارچه کودری پولکی در چه نوع لباسهایی است؟

همچنین به دلیل کیفیت بالا وتولید انبوه شرکت هایی هستند که بازار صادراتی را در دست گرفته و پارچه کوردی پولکی ناب و زیبا را به جای جای جهان صادر می کنند که باعث شده کارخانه ها کیفیت تولید را افزایش بدهند و مدام به فکر طرح و رنگ های جدید با قابلیت تثبیت رنگ ها باشند.

بررسی های نشان می دهد که محصولات نساجی ایران برای کشورهایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق، حوضه خلیج فارس و حتی ترکیه و اروپای شرقی به راحتی ارسال شده و از جایگاه خوبی در این کشورها قرار دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *