دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بهترین روش تزریق چربی در سال ۱۴۰۱

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

آیا با تزریق چربی و بهترین روش تزریق چربی آشنا هستید و می دانید کدام یک از روش ها برای شما بهتر است ؟ یکی از مشکلات رایج پیری کاهش تولید کلاژن و الاستین در بدن است. این امر منجر به کاهش حجم چربی پوست و خشکی و در نتیجه ایجاد چین و چروک در منافذ پوست می شود. راه های زیادی برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست وجود دارد که تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در ایران یکی از آنهاست. در ادامه شما را با بهترین روش تزریق چربی و ویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی در ایران آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید .

بهترین روش تزریق چربی کدام است ؟

دو روش نانوفت و میکروفت از بهترین روش های تزریق چربی هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

روش نانوفت : تزریق چربی نانو چربی یک روش انتقال چربی است که از یک کانول (سوزن) بسیار ظریف برای صاف کردن چین و چروک های صورت، بازیابی خطوط جوان و بهبود کیفیت پوست صورت استفاده می کند. در این روش ابتدا مقدار کمی چربی از قسمت‌ های چربی بدن داوطلب (مانند باسن، ران یا پایین شکم) استخراج می‌ شود، سپس این چربی در سانتریفیوژ پردازش می‌ شود تا سایر مواد و ناخالصی‌ ها از سلول‌ های چربی جدا شود.

بهترین روش تزریق چربی در سال 1401

نتیجه این پالایش، به وجود آمدن یک مایع روان و غلظت از ذرات ریز چربی است. سپس این مایع با استفاده از یک سوزن فوق العاده نازک (کانول) به مناطق مورد نظر صورت تزریق می‌شود. از آنجایی که سوزن بسیار کوچک و چربی آن بسیار نرم است، می توان مناطق کوچک را مستقیماً هدف قرار داد تا تغییرات دقیق و نتایج طبیعی ایجاد شود. این روش برای رفع چین و چروک و خطوط ریز و درشت صورت بیشترین کاربرد را دارد و بسیار بی خطر محسوب می شود.

روش میکروفت: بر خلاف نانوفت، روش میکروفت حجم های بیشتری را هدف قرار می دهد، به همین دلیل است که از این روش می توان برای از بین بردن خطوط اطراف باسن و سینه ها استفاده کرد. میکرواینجکشن چربی می تواند به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش ها مانند لیفت صورت، لیفت ابرو یا جراحی پلک برای بهبود نتایج انجام شود. اولین قدم در تزریق میکرو چربی، برداشتن چربی از ناحیه ای مانند ران، شکم، باسن یا پهلوها پس از بی حسی موضعی است. در طی این مرحله، یک کانولای ظریف به آرامی سلول های چربی را استخراج می کند تا آنها را برای فرآیند تزریق چربی سالم نگه دارد.

سپس سلول های چربی استخراج شده با دقت تصفیه می شوند تا آماده تزریق به ناحیه دیگری از بدن شوند و در نهایت سلول های چربی با استفاده از یک سوزن ظریف درست زیر سطح پوست وارد می شود و به نواحی مورد نظر تزریق می شوند. در طی روش تزریق چربی، ممکن است از بی حسی موضعی استفاده شود تا فرد دچار درد یا ناراحتی نشود. تزریق چربی میکروگرافت در مردان و زنانی که حجم صورت خود را در نواحی خاصی از دست داده اند قابل استفاده است.

بهترین روش تزریق چربی در سال 1401

ویژگی های مهم بهترین دکتر تزریق چربی

همانطور که گفته شد روش های مختلفی برای جوانسازی و فرم دهی قسمت های مختلف بدن مانند تزریق بوتاکس، استفاده از پروتز و غیره وجود دارد، در مقایسه با این روش ها، تزریق چربی یکی از مطمئن ترین روش ها می باشد. اما ایمن بودن این روش به تخصص و مهارت بهترین دکتر تزریق چربی در تهران بستگی دارد. برای آشنایی با دکتر تزریق چربی می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر تزریق چربی در تهران اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید، باید بهترین دکتر تزریق چربی در تهران را جستجو کنید. در ادامه به معرفی معیارهایی می پردازیم که با در نظر گرفتن آنها می توانید پزشک خوبی را برای تزریق چربی انتخاب کنید:

  • برای انجام این کار در مراکز معتبر پزشکی را انتخاب کنید که گواهی دریافت کرده باشد. متأسفانه در حال حاضر افراد زیادی مدعی این کار هستند و از همه ابزار و روش ها برای این کار استفاده می کنند که در مواردی جان فرد را به خطر می اندازد.
  • باید بدانید که داشتن تجربه عالی یکی از اولین معیارها برای انتخاب بهترین پزشک برای تزریق چربی است. زیرا با توجه به ظرافت و دقت مورد نیاز برای انجام این جراحی، هیچ چیزی به اندازه تجربه نمی تواند بر روی نتیجه تاثیر بگذارد. بنابراین به دنبال پزشکی باشید که تجربه تزریق چربی به نواحی حساس بدن را داشته باشد.
  • دکتری که برای انجام این جراحی انتخاب می کنید باید توانایی تشخیص را داشته باشد. زیرا تشخیص اینکه آیا این روش برای درخواست شما مناسب است یا خیر به عهده اوست. به عنوان مثال، برخی از افرادی که خیلی لاغر هستند، چربی کافی برای برداشتن و تزریق به قسمت دیگری از بدن خود ندارند. بنابراین تزریق چربی برای این دسته از افراد مناسب نمی باشد . بنابراین پزشک شما باید روشی را به شما پیشنهاد دهد که با شرایط شما سازگار باشد.

بهترین روش تزریق چربی در سال 1401

کلام آخر

تزریق چربی مانند سایر عمل های زیبایی بسیار حساس است ، در برخی موارد، این عمل در سطح وسیع تری انجام می شود و تهاجمی تلقی می شود و مهم است که این روش توسط دکتر تزریق چربی و یا بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران انجام شود ، برای انجام تزریق چربی خود ، بهتر است با بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران که در سایت جراحتو به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما تزریق چربی را انجام داده اند، تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های تزریق چربی برای افراد بهتر است .

به شما نظر دوستان ، کدام یک از روش های تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد ؟

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *