دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۵۰ مدل سرویس پذیرایی عروس با طرح های شیک و مدرن

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

سرویس پذیرایی عروس مجموعه ای گسترده و متنوع را شامل شده که تمامی سلایق را در بر می گیرد و شما می توانید هر مدلی که مدنظر دارید را به راحتی انتخاب و تهیه نمایید ولی بهتر است قبل از خرید نکات و موضوعاتی که در این زمینه مهم می باشد را مورد بررسی قرار داده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از اقلام مهم جهیزیه عروس که باید حتما در لیست خرید جهیزیه لحاظ گردد ظروف پذیرایی مهمان می باشد که انتخاب مدل و سبک آن بستگی به سلیقه فرد داشته و بهتر است متناسب و هماهنگ با دیگر ظروف و اقلام منزل خریداری و تهیه گردد و قبل از خرید نسبت به انواع باکیفیت آن آشنایی انجام گیرد. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده و راهنمایی شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل های متنوع سرویس پذیرایی عروس را به نمایش بگذاریم.

مدل های شیک سرویس پذیرایی عروس

به طور کلی می توان گفت جهیزیه عروس شامل لوازم ضروری مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به سرویس پذیرایی عروس اشاره کرد که مدل های مختلف و جذابی از آن در بازار موجود می باشد و شما می توانید مطابق با نیاز خود به انتخاب و خریداری یک مدل خاص از آن بپردازید.

با توجه به تنوع فراوانی که سرویس های پذیرایی چه از نظر متریال و مواد ساخته شده و چه از نظر ظاهر و جلوه آن ها در بازار دارد در نتیجه در ابتدا باید ضمن در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود که چه سبکی را برای منزل خود انتخاب می کنید نسبت به دیگر مسائل نیز توجه نمایید چرا که سرویس های پذیرایی همه روزه در مدل های جدید و به روزی با تنوع بالایی در شکل، جنس و طیف رنگی تولید و عرضه می شوند و نیاز است که با بررسی انواع مختلفی از این سبک ها انتخاب خود را بر اساس نیاز و میزان بودجه خود انجام دهید.

سرویس پذیرایی چندین دسته را شامل می شود که می توان به سرویس چای خوری، میوه خوری، کاسه های آجیل و ظروف پایه دار و بدون پایه مختص میوه، ظروف پذیرایی استند و پایه های گوناگون برای سرو انواع کیک و شیرینی اشاره کرد. همچنین باید گفت سرویس پذیرایی در جنس های متنوعی همچون سرامیک، آرکوپال، کریستال، چینی، بلور، برنجی، چوبی، مسی و … تولید شده و در بازار عرضه می شوند.

هر کدام از این جنس های مختلف ظروف زیبایی و فواید خاص خود را داشته که می توانید برای داشتن وسایل پذیرایی مجلل و لوکس در مهمانی ها و مجالس خود از آن ها بهره مند شوید. به طور مثال ظروف کریستالی به خاطر جلوه زیبا و تجملاتی، در جهاز نو عروسان هم به عنوان دکور و هم به عنوان لوازم پذیرایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و به خاطر ظریف بودن و حالت درخشانی که دارند یکی از گران قیمت ترین ظروف پذیرایی به حساب می آیند.

  •  آرون گروپس

انواع طرح های جذاب و جدید ظروف پذیرایی مهمان

تهیه و خرید سرویس پذیرایی جهیزیه متناسب با نیاز و توقعات نو عروسان و همچنین بر اساس سبک دیزاین منزل و فرهنگ بومی آنان و موارد دیگری همچون میزان بودجه و سلیقه آن ها بایستی انتخاب گردد. به عبارت کلی اقسام متنوعی از جنس ها و مدل های ظروف پذیرایی در بازار وجود دارد که در ادامه نمونه های شیک و به روزی از آن ها را برای راهنمایی در انتخاب نو عروسان به نمایش گذاشته ایم.

 

مدل هایی که مشاهده نمودید انواع مختلف و جدیدی از سرویس پذیرایی عروس بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید. برای دیدن مدل سرویس پاسماوری عروس و سرویس آشپزخانه عروس نیز می توانید از این لینک ها بازدید نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *