دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین شیرزادیان خواننده موسیقی پاپ

  • محدثه خاکشور
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب می خواهیم یکی از خواننده های بااستعداد موسیقی پاپ نسل جوان را به شما معرفی کنیم. در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی حسین شیرزادیان همراه ما باقی بمانید.

حسین شیرزادیان خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان متولد سال ۱۳۷۵ است که ابتدا از مداحی آغاز کرد، «وابسته» و «مثلا» از آهنگ های منتشر شده ی وی هستند. این خواننده خوش قیافه دارای ۱۸۰ سانتی متر قد است. در این مطلب بیشتر به بیوگرافی حسین شیرزادیان خواهیم پرداخت.

آشنایی با زندگینامه حسین شیرزادیان

بیوگرافی حسین شیرزادیان خواننده جوان با هدف های بزرگ

حسین شیرزادیان خواننده توانمند و مستعد ایرانی تولد یافته ی ۱۰/۱۰/۱۳۷۵ در بیمارستان تهرانپارس تهران می باشد. او تنها بچه ی خانواده ی خود است که نه خواهری دارد و نه برادری، پدر وی کارمند و مادر او خانه دار است. مدرک تحصیلی او شامل دیپلم نقشه کشی صنعتی می باشد.

زندگینامه حسین شیرزادیان خواننده موسیقی پاپ

از مداحی تا خوانندگی

حسین شیرزادیان مدتی مداحی می کرد که به عنوان پیش زمینه برای فعالیت اصلی و خوانندگی او آشنایی خوبی محسوب می شود. ابلته که پدر وی در این راه او را حمایت می کرد. شیرزادیان در سال ۱۳۹۱ در سن ۱۶ سالگی فعالیت موسیقیایی خود را در استودیویی خانگی با تمرین خواندن بر روی آهنگ بی کلام خواننده هایی همچون محسن یگانه، فریدون فروغی آغاز نمود. ولی پس از کمی به دلیل یک سری مشکل ها از موسیقی و خواندن دور شد.

آشنایی با بیوگرافی حسین شیرزادیان

ادامه فعالیت به صورت جدی

حسین شیرزادیان در سال ۱۳۹۸ (در سن ۲۳ سالگی) عزمش را جزم کرد تا رویایش را رنگ و روی واقعیت ببخشد؛ به همین علت آموختن به آلات موسیقی پیانو و گیتار را آغاز کرد. سپس به منظور ادامه فعالیت خویش پیانو را به عنوان ساز تخصصی خویش برگزید و تحت نظر استادهای موسیقی صداسازی و آواز همچون استاد پذیرش و استاد صیدالی کلاس های پیشرفته را طی نمود.

  •  آرون گروپس

حسین شیرزادیان در نهایت در سال ۱۴۰۰ پس از مدتها تمرین، نخستین آهنگ خویش به اسم وابسته را که ترانه سرا و آهنگساز آن نوید بهبودی و تنظیم آن احسان احمدی بود، را به دنیای موسیقی عرضه کرد. وی دستیابی به سطح جهانی و بین المللی در زمینه ی خوانندگی و اجرای کنسرت های داخلی و خارجی را از هدف های بلند مدت خود می داند.

بیوگرافی حسین شیرزادیان خواننده آهنگ های وابسته و مثلا

آشنایی با بیوگرافی حسین شیرزادیان

سبک فعالیتی و دیگر سبک مورد علاقه

سبک فعالیتی آقای شیرزادیان پاپ است که البته قابلیت خوانندگی در اغلب گام های موسیقی را دارا می باشد. وی علاوه بر موسیقی پاپ به موسیقی سنتی و تلفیقی بسیار علاقه دارد ولی در پاپ در خود توانای اجرای خوب و ایده آل تری را می بیند. وی ساعت های بسیاری از روز را صرف تمرین آواز و ساخت صدا است، همچنین معمولا آهنگ های خواننده های مورد علاقه خود را می شنود.

زندگینامه حسین شیرزادیان خواننده متولد دهه 70

زندگینامه حسین شیرزادیان خواننده موسیقی پاپ

علاقه مندی های حسین شیرزادیان

  • او در میان خواننده های قدیمی به برخی از آنها همچون فریدون فروغی، فرهاد مهرداد، ناصر عبداللهی و در میان خواننده های جدید به آهنگ های بهنام بانی و همچنین علیرضا طلیسچی، شهاب رمضان، احسان خواجه امیری، مسعود صادقلو علاقه دارد.
  • هنرپیشگان خارجی محبوب وی جیسون استتهام و وین دیزل و بازیگران ایرانی طناز طباطبایی، امین حیایی، لیلا اوتادی، پارسا پیروزفر می باشند.
  • این خواننده نگهداری حیوانات خانگی به ویژه سگ را دوست دارد.
  • به موتورسواری مخصوصا موتورهای سنگین علاقه زیادی دارد.
  • اغلب اوقات فراغتش را صرف تماشای فیلم، فوتبال و دیگر ورزش ها می نماید.
  • در کنار خوانندگی ورزش فوتبال را نیز دنبال می کند. تیم رئال مادرید را در میان تیم های خارجی و پرسپولیس را در میان تیم های ایرانی دوست دارد. کریستین رونالدو بازیکن محبوب وی است.

بیوگرافی حسین شیرزادیان خواننده آهنگ های وابسته و مثلا

آهنگ های حسین شیرزادیان

  • وابسته
  • مثلا

زندگینامه حسین شیرزادیان خواننده موسیقی پاپ

از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. ما بسیاری از خوانندگان مطرح و معروف الان را می شناسیم که زمانی در ابتدای کار زیاد شناخته شده نبودن، اما بعد از مدتی فعالیت و گذشت زمان کم کم محبوب شده و مورد توجه قرار گرفته اند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *