دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

اتریوم نامی آشنا و حسرت برانگیز برای فعالان حوزه رمز ارز بوده و پس از بیت کوین در رده دوم ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا قرار دارد. اتریوم در صرافی و کیف‌های پول دیجیتال با نماد اختصاری ETH بوده و بیشترین قیمت فروش ثبت شده آن بیش از ۳۵۰۰ دلار آمریکا است. هم‌اکنون نیز در دوران رکورد بازار قیمتی بالای ۱۵۰۰ دلار را برای هر واحد توکن خود داشته و با توجه به ارزش ریالی آن، اهمیت خرید اتریوم از محلی معتبر دارای اهمیت بالایی است. خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت برای تریدرها و کاربران ایرانی پیشنهاد می‌شود.

خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت

نوسانات بازار رمز ارزها در اثر اخبار مربوط به قیمت نفت، جنگ، مداخلات سیاسی و حوادث تاثیرگذار، رخ خواهد داد. از این رو باید در سریع‌ترین زمان ممکن و در محلی مطمئن اقدام به تبدیل واحدهای پولی به رمز ارز اتریوم و بالعکس نمود. طی این مقاله به دنبال بررسی خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری دلایل خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت تا پایان این مطلب با بخش وبلاگ سایت صرفی ایرانی کارت همراه باشید.

اتریوم چیست

اتریوم رمز ارزی معتبر با قرارداد غیرمتمرکز و منبع باز در بلاک چین بوده و با توجه به ارزش بالای آن پس از بیت کوین در معاملات تجاری مورد استفاده قرار گرفته است. غیرمتمرکز بودن اتریوم به معنی عدم نگهداری تمامی اطلاعات مربوط به پروژه در محلی ثابت بوده و بدین صورت امکان دسترسی گروه‌های خاص به اطلاعات مردم عادی محدود خواهد شد. اتریوم از لحاظ ساختاری تفاوت‌های با بیت کوین داشته ولی به طور گسترده توانسته جایگاه خود را در سطح بازارهای جهانی به دست آورد.

خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت

اتریوم نیز به مانند بیت کوین دارای دستگاه ماینتر یا استخراج‌کننده خاص خود بوده و افراد می‌توانند با تهیه تجهیزات مناسب مانند یک معدنچی به دنبال ETH (اتریوم) باشند. نوسانات قیمت تمامی رمز ارزها وابسته به قیمت فروش بیت کوین و اتریوم بوده و برای خرید اتریوم باید به صرافی مطمئن مراجعه کنید. جهت انجام خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت نیاز به پرداخت هزینه اضافی به غیر از ایجاد حساب کاربری و احراز هویت نخواهید داشت. در ادامه با برخی از مزایا و دلایل خرید ارز دیجیتال اتریوم بیشتر آشنا خواهید شد.

 ویژگی های رمز ارز اتریوم چیست

ورود به حوزه رمز ارزها برابر با صرف سرمایه اولیه از دنیای واقعی به جهان دیجیتال خواهد بود. از این رو باید به تمام خصوصیات محل سرمایه‌گذاری خود واقف شده و سپس اقدام به انجام معاملات کوتاه، میان یا طولانی مدت نمایید. زیر مزایا و ویژگی‌های رمز ارز اتریوم برای کاربران شامل لیست موارد است:

  • غیرمتمرکز و منبع باز بودن
  • دارای قرارداد هوشمند
  • دارای Ethereum Virtual Machine یا ماشین مجازی اتریوم
  • امکان ایجاد برنامه تلفیقی به شکل dApps یا برنامه غیرمتمرکز برای کاربران و شرکت‌ها
  • امکان سرمایه‌گذاری کوتاه، میان و بلند مدت
  • قابل استفاده در معاملات تجاری
  • سرعت بالا در انجام تراکنش‌ کاربران
  • امنیت قوی در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال
  • آسانی استخراج ارز اتریوم به نسب بیت کوین
  • حجم معاملات بالا
  • قابلیت توکن‌سازی
  • لیست شدن اتریوم در تمام صرافی‌های دیجیتال معتبر
  • سرعت مناسب شبکه عملیاتی و عدم اختلال در کارکرد آن تا به امروز
  • جذب سرمایه از سوی شرکت‌ها و اشخاص تجاری شاخص در سطح جهان
  • استفاده از الگوریتم Proof of Work در بلاک چین اتریوم

آینده اتریوم چگونه خواهد بود

تخصیص سرمایه در دنیای ارزهای دیجیتال با توجه به اطلاعات و تجارب کسب شده موجب سود تضمینی کاربران خواهد شد. تمایل افراد به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های معتبر با سابقه فعالیت قوی‌تر سبب تضمین سود دهی و کاهش خطرات ورشکستگی مالی را در پی دارد. ارز دیجیتال ETH (اتر) با توجه به جایگاه فعلی و تثبیت شده خود در بازار رمز ارزها تا چندین سال خیال سرمایه‌گذاران را از بابت عدم‌ رکود همیشگی آسوده ساخته است. افت قیمت بازار رمز ارزها وابسته به قیمت نفت، جنگ‌ها و مداخلات سیاسی بوده و اتریوم نیز به تبعیت از قیمت بازار دچار کاهش ارزش دلاری خواهد داشت.

خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت

اما در زمان مناسب و برگشت وضعیت بازار به حالت مناسب جهان ارز دیجیتال شاهد سوددهی چندین برابری اتریوم خواهید بود. در چنین زمانی باید از قافله خریداران اتریوم جا نمانده و با مراجعه به محلی معتبر اقدام به تهیه ETH نمایید. برای کاربران ایرانی که مشکل جابجایی و تبدیل ریال به دلار را دارند؛ خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت پیشنهاد شده و حتی در صورت لزوم امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ای پشتیبانی را خواهید داشت.

آیا سرمایه گذاری روی اتریوم مناسب است

به کارگیری اتریوم توسط شرکت‌های تجاری و اشخاص بزرگ دنیای اقتصاد مهر تاییدی به رویکرد مثبت شبکه اتریوم بوده و حتی ETH یکی از ارزهای ثابت لیست شده در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال جهانی نیز به شمار رفته است. در صورت نیاز مالی می‌توانید به سرعت اتریوم خود را به فروش گذاشته و با سرعت بالای شبکه آن به وجه خود دست یابید. همچنین با توجه به وضعیت فعالیت‌های در پیش روی اتریوم، پیش‌بینی‌ها حکایت از سود دهی بسیار بالا و رشد جایگاه این ارز در جامعه جهانی دارد.

ایرانیکارت بستری برای معاملات امن و سریع ارزهای دیجیتال

کاربران ایرانی همواره با مشکلاتی نظیر: فیلتر بودن صرافی‌های بین‌المللی، تحریم کاربران ایرانی از سوی شرکت‌های اقتصادی و معضلات تبدیل واحد ریال به دلار آمریکا را در کنار نبود مراکز ایرانی معتبر را دارند. با در نظر گرفتن ارزش مالی بالای هر واحد اتریوم اهمیت معاملات در محلی امن و معتبر حائز اهمیت بوده و تمام کاربران باید به نکات امنیتی دقت ویژه‌ای داشته باشند. بسیاری از کاربران ایرانی با استفاده از فیلترشکن‌ها مبادرت به فعالیت در صرافی‌های خارجی می‌نمایند؛ اما از احتمال بالایی مسدود شدن حساب‌های کاربری توسط صرافی‌های خارجی به دلیل جعل ip مطلع نیستند!

صرافی ایرانیکارت توانسته با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات مربوط به: رمز ارز، وام‌های دانشجویی، کیف‌های پول دیجیتالی، تامین هزینه‌های ویزا و سفارت در کنار پرداخت وجه انواع آزمون بین‌المللی، خرید بازی و برنامه را در کارنامه درخشان خود دارد. امکان استعلام از مراکز امنیتی و نهادهای نظارتی کشور نیز برای کاربران ایرانی ممکن است. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل یا طرح سوال احتمالی می‌توانید از خدمات آنلاین و پشتیبانی تلفنی مشاوران بهره ببرید. خرید امن و سریع اتریوم با صرافی ایرانیکارت و سپس سرمایه‌گذاری کوتاه، میان یا طولانی مدت را برای شما فراهم خواهد نمود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *