دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاردستی یونیکورن شخصیت انیمیشنی پرطرفدار

  • منصوره رمضان زاده
  • ۷ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

کاردستی یونیکورن از جمله انواع کاردستی کودکانه بوده که در سبک های گوناگونی قابل ساخت می باشد و می توانید در خانه با مشارکت فرزندتان با استفاده از چند ابزار ساده و وسایلی که در اختیار دارید به راحتی و به شکلی خلاقانه این هنردستی زیبا و بامزه را بسازید و برای بازی و سرگرمی در اختیار کودکتان قرار دهید.

یکی از انواع وسایل جالب و سرگرم کننده که کودکان علاقه زیادی به ساخت آن دارند انواع کاردستی بوده که می توان با استفاده از هر نوع وسیله دور ریختنی و هر آن چه که در دسترس بوده با صرف کمی خلاقیت و ذوق هنری سازه های دستی جالبی درست کرد و از آن به عنوان یک شی تزیینی یا کاربردی استفاده نمود. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب برای یادگیری و الگوبرداری شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل های مختلف کاردستی یونیکورن را به نمایش بگذاریم.

ایده های خلاقانه ساخت کاردستی یونیکورن

با توجه به این که هر یک از کودکان به یک نوع شخصیت کارتونی و یا حتی افسانه ای علاقه مند بوده در نتیجه ساخت یک کاردستی در خانه به آن شکل قطعا برای آن ها هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. کاردستی یونیکورن همانند کاردستی باب اسفنجی و کاردستی بره ناقلا از جمله آن ها بوده که در مدل های گوناگونی وجود داشته و حتی بر روی اغلب وسایل کودکانه طرح و عکس این شخصیت های فانتزی زیبا طراحی شده و به فروش می رسد.

ایده های مختلف ساخت کاردستی یونیکورن

یونیکورن یا اسب تک شاخ یک شخصیت کارتونی بامزه و دوست داشتنی در بین بچه ها بوده که عروسک های متنوعی از آن در بازار موجود می باشد. در صورتی که فرزند شما طرفدار این شخصیت انیمیشنی بوده می توانید با الگوبرداری از روشی ساده و با فراهم کردن وسایل مورد نیاز در هر طرح و شکلی که فرزندتان دوست دارید آن را به راحتی بسازید و او را خوشحال نمایید.

کاردستی علاوه بر سرگرم نمودن کودکان قدرت تفکر و قوه تخیل آن ها را افزایش داده و باعث می شود کودک به دلیل تحرک داشتن از نظر قدرت جسمانی نیز تقویت پیدا کند. بنابراین در هنگام درست کردن کاردستی تا جای امکان سعی کنید کودک را مشارکت دهید. حتی می توانید از این طریق مسائل و موضوعات مختلفی را به آن ها به شیوه ای کاملا خلاقانه آموزش بدهید.

کارهنری خلاقانه به شکل یونیکورن

کاردستی اسب تک شاخ

  •  آرون گروپس

کاردستی اسب شاخ دار با کاغذ

انواع کاردستی را می توانید با ساده ترین و ارزان ترین وسایل همچون مقوا، پارچه، کاغذ، نمد، چوب و … بسازید و آن ها را در قالب یک وسیله تزیینی یا کاربردی مورد استفاده قرار دهید. ساخت کاردستی اسب شاخ دار نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد، به طوری که ابتدا باید آن را در ذهن خود تصویر سازی نمایید و بعد لوازمی که احتیاج دارید را تهیه کنید سپس طبق الگوی موردنظر به صورت مرحله به مرحله پیش بروید تا بتوانید کاردستی دلخواه خود را بسازید.

انواع سبک های زیبا کاردستی اسب تک شاخ

بهتر است بدانید از این نوع کاردستی حتی می توانید به عنوان تم تولد و تزیینات و دیزاین این جشن برای کودکان نیز بهره مند شوید. کاردستی اسب تک شاخ برای رده های سنی مختلف کارایی داشته و می توانید به منظور جذابیت بیشتر با صرف کمی خلاقیت و ابتکار چند مدل و ایده را با هم ترکیب کرده و با ایجاد تغییراتی کاردستی خاص و زیبایی بسازید. در ادامه چند نمونه مختلف از این کاردستی فانتزی را به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها ایده بگیرید.

ایده های جالب ساخت کاردستی اسب شاخ دارکاردستی اسب تک شاخ با مقواسبک های زیبا کاردستی یونیکورنکارهنری زیبا با طرح یونیکورنهنردستی خلاقانه با طرح یونیکورنکاردستی اسب شاخ دارکاردستی اسب تک شاخ با کاغذ و مقواکاردستی اسب شاخ دار خلاقانهمدل های جذاب کاردستی یونیکورنکاردستی زیبا اسب شاخ دارانواع کارهنری جذاب به شکل یونیکورنسبک های جالب کاردستی اسب شاخ دارکارهنری خلاقانه با طرح یونیکورنکاردستی فانتزی اسب شاخ دارکاردستی یونیکورن با کاغذکاردستی فانتزی اسب شاخ دارکاردستی اسب شاخ دارکاردستی اسب شاخ دارکارهنری به شکل یونیکورنکاردستی اسب شاخ دار با نمدکاردستی یونیکورن با مقواهنردستی خلاقانه به شکل یونیکورنکاردستی زیبا به شکل اسب تک شاخایده های جالب ساخت کاردستی اسب تک شاخهنردستی جذاب با طرح یونیکورنایده های جالب ساخت کاردستی اسب شاخ دار

تصاویری که مشاهده کردید مدل هایی زیبا و خلاقانه از کاردستی یونیکورن بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن ها برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *