دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین شهر پاییزی ترکیه و مزیت سفر به این شهرها

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

بهترین شهر پاییزی ترکیه و شهر های دیگری که در پاییز دارای زیبایی های خاصی می باشند را در این مطلب برای شما بررسی می کنیم و یک سری اطلاعاتی بسیار خوب در این زمینه به شما خواهیم داد تا اگر قصد سفر به این کشور را دارید این موقعیت ها را در پاییز از دست ندهید..

یکی از بهترین زمان های سفر فصل پاییز می باشد و در اکثر نواحی هوای بسیار خنکی وجود دارد. اگر قصد دارید به کشور همسایه سفر کنید باید بهترین شهر پاییزی ترکیه را بشناسید تا بتوانید به این شهر ها نیز سفر کرده و زیبایی های آن ها را در این فصل نیز ببینید. در ادامه این شهر ها را برای شما بررسی می کنیم و یک سری اطلاعاتی را در این مورد به شما خواهیم داد.

بهترین شهر پاییزی ترکیه

بهترین شهر پاییزی ترکیه

امروزه بسیاری از افراد برای سفر های چند روزه خود به ترکیه می روند. شناخت شهر های زیبای پاییزی ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب های راحت تری داشته باشید و از این شهر های زیبا نیز دیدن کرده و عکس های بسیار جالبی بگیرید. شهر های ترکیه توریستی به حساب می آیند و شما می توانید از هر شهری که دوست دارید دیدن کنید ولی در پاییز یک سری از این شهر ها هستند که زیبایی خاصی دارند و بهتر است آن ها را از دست ندهید.

استانبول

همانطور که می دانید استانبول یکی از شهر های پر طرفدار ترکیه می باشد و سفر به این شهر را در هر فصلی به خصوص پاییز به شما توصیه می کنیم. جاذبه های گردشگری این شهر بسیار زیاد می باشد و شما می توانید خرید های خوبی از مغازه های این شهر داشته باشید. در این فصل هوای این شهر بسیار خوب می باشد و انواع و اقسام تفریحات پاییزی در این شهر وجود دارد که شما می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

آنتالیا

آنتالیا یکی از بهترین شهر های ترکیه می باشد و سفر در پاییز به این شهر دارای چند مزیت بسیار بزرگ می باشد. از مهم ترین مزیت هایی که این شهر با خمود به همراه دارد این است که در پاییز بسیار خلوت می باشد و شما می توانید به راحتی و در فصل ارزانی از این شهر دیدن نمایید. باید بدانید که در ابتدای پاییز هنوز هم می توانید از تفریحات ساحلی این شهر استفاده کنید و در ابتدای پاییز این شهر هنوز آنقدر سرد نمی باشد که نتوانید به ساحل بروید و بلکه هوای بسیار خوبی دارد. نکته دیگری که در این مورد وجود دارد این است که هر چقدر به زمستان نزدیک تر باشید هزینه های سفر کم تر می شود و شما می توانید به راحتی به این شهر سفر کنید.

قشنگ ترین شهر پاییزی ترکیه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

فتحیه

از بهترین شهر پاییزی ترکیه می توان به فتحیه اشاره کرد. در واقع این شهر حدودا ۲۰۰ کیلو متر با آنتالیا فاصله دارد و شهر بسیار خوبی می باشد و دارای جاذبه های گردشگری است و با سفر به این شهر در این فصل می توانید از این شهر ساحلی لذت برده و ساحلی بسیار زیبا و خلوت را مشاهده کنید. این شهر دارای توریست های بسیار کمی در پاییز می باشد و بیشتر مردمی که در آن مشاهده می کنید متعلق به خود این شهر می باشند. اگر دوست دارید سفری راحت و با آرامشی داشته باشید ما این شهر را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا توریست های بسیار کمی دارد و خلوت بودنش کمی تواند از هدر رفتن وقت شما در ترافیک ها پیشگیری کند.

قونیه

در ماه اول پاییز در این شهر جشنواره مولانا برگزار می شود و اگر به ادبیات علاقه دارید بهتر است در این فصل این شهر را از دست ندهید. این شهر علاوه بر این که جشنواره بسیار خوبی برگزار می کند یکی از بهترین پیشنهادها برای سفر های پاییزی می باشد و اگر به مولانا علاقه دارید و فکر می کنید که دیدن مراسم های این چنینی برایتان خوب می باشد و می توانید از آن ها لذت ببرید به شما پیشنهاد می دهیم سفر در ماه اول پاییز را به این شهر از دست ندهید.

کاپادوکیا

از دیگر شهرهایی که به شما پیشنهاد می دهیم در فصل پاییز به آن سفر کنید کاپادوکیا می باشد. این شهر در پاییز از زیبایی های بسیار زیادی برخوردار می باشد و اگر بخواهید می توانید از تفریحاتی مانند بالن سواری در صخره های معروف این شهر نیز استفاده کنید. در واقع این شهر در فصل پاییز جلوه ای دیگر پیدا می کند و برای سفر های پاییزی بسیار مناسب می باشد و اگر بالن سواری را یک بار در این شهر امتحان کنید می توانید از طبیعت زیبای این شهر لذت ببرید.

شهر های زیبای ترکیه در پاییز

حال که با بهترین شهر پاییزی ترکیه آشنا شدید به شما پیشنهاد می دهیم از سایر مطالبی که در زمینه جهانگردی و در مورد این کشور نوشته شده است دیدن کنید تا بتوانید اطلاعات بسیار خوبی از این کشور و شهر های جذاب و خوش آب و هوای آن داشته باشید تا بتوانید انتخاب های خود را بر اساس دانش و آگاهی بیشتر انجام دهید.

در آخر می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مانند بهترین بازار های استانبول و شهرهای ساحلی ترکیه اطلاعات خود را در مورد این کشور افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *