دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بهترین بازار های استانبول با امکانات تفریحی و تجاری متنوع

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

با بازدید از بهترین بازار های استانبول می توانید، جاذبه های بسیار مهمی از این شهر توریستی را بشناسید. این شهر تنوع بسیار زیادی دارد و دارای مجتمع های لاکچری و مدرن است.

استانبول شهری توریستی با جاذبه های بسیار متنوع است. این شهر جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد. از مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به بهترین بازار های استانبول اشاره کرد. تجربه قدم زدن در این بازارها برای هر گردشگری جذاب بوده و می توانید در این بخش با آن ها آشنا شوید.

بهترین بازارهای استانبول

بهترین بازار های استانبول کدام اند؟

استانبول به دلیل وجود انواعی از مراکز خرید اهمیت زیادی دارد. در فصل های مختلفی از سال این شهر مرکز گردشگری بوده و مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این شهر دارای شیک ترین و به روز ترین مراکز خرید دنیا است. برخی از این مجتمع ها دارای پیشرفته ترین نوع معماری می باشند. این بازارها در کنار پارک های استانبول از جاذبه های این شهر توریستی هستند.

بازارهای استانبول

مرکز خرید آکمرکز:

این مرکز خرید تفریحی در منطقه بشیکتاش، خیابان نیسپتیه قرار دارد. این مکان یکی از پرطرفدارترین بازارها بوده و یکی از مهم ترین بازارهای اروپایی جهان نیز به شمار می آید. در این مرکز تنوع محصولات بالا بوده و می توانید انواعی مختلفی از محصولات را خریداری کنید. معروف برندهای دنیا در این مراکز به فروش می رسند.

بازار دیدنی استانبول

مرکز خرید کاپیتول:

این مجتمع در منطقه اسکودار، محله آلتونی زاده واقع شده است. این مرکز در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده و یکی از اولین مراکز مدرن دنیا محسوب می شود. شما در اطراف این مراکز نیز می توانید به راحتی هتل و اقامتگاه پیدا کنید. اغلب فروشگاه های واقع در این مجتمع کیف، پوشاک، لوازم آرایشی، ساعت و بدلی فروشی هستند. این مجتمع دارای امتیازات تفریحی همچون بولینگ و زمین های بازی است.

  •  آرون گروپس

بازارهای تفریحی استانبول

مرکز خرید توریوم:

این مرکز در منطقه اسن پورت و محله تورگوت اوزال قرار دارد. در واقع این مرکز یکی از مدرن ترین مکان هایی است که می توانید در استانبول مشاهده کنید. افتتاح این مرکز نیز از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است. این مجتمع یک مجموعه تجاری تفریحی با امتیازات بسیار زیاد می باشد. در این مکان می توانید، پاساژهای لوکسی مشاهده کنید.

بازارهای استانبول کدام اند

مرکز خرید زورلوسنتر:

اگر می خواهید، سراغ یکی از پاساژهای لاکچری و گران قیمت شهر بروید، می توانید سری به این پاساژ بزنید. این مجتمع نوساز بوده و دارای ۱۸۰ واحد تجاری است. شما می توانید جدیدترین برندها را با اعتبار بالا در این مراکز خریداری کنید. این پاساژ نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است و در محله لوازیوم، بولوار کاواساگی قرار دارد.

بازارهای زیبای استانبول

مرکز خرید اولت لت آسیا پارک:

اگر قصد خرید دارید و می خواهید، لوازمی ارزان تهیه کنید، سری به این مرکز بزنید. برای بازدید از این پاساژ باید به منطقه عمرانیه در فاضل نصیب بروید. این مرکز دارای هفت طبقه بوده و انواعی از برندها در آن به فروش می رسد. کافه و رستوران نیز از امکانات و امتیازات این پاساژ محسوب می شود. در معرفی ارزان ترین دیدنی های استانبول به این مرکز نیز اشاره شده است.

بهترین بازارهای استانبول شامل کاله، ویاپور، فوکس سیتی و … می باشد. هر یک از این مراکز دارای انواعی از فروشگاه ها و مغازه ها است. شما می توانید انواعی از خریدها را در این مراکز انجام دهید. این شهر هم دارای پاساژهای ارزان بوده و مراکز لاکچری و گران قیمت دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *