دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نشانه های زدن زیر قول ازدواج و وعده دروغ در ازدواج

  • سعیده ستاری
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

اکثر دخترا ن با هدف ازدواج با جنس مخالف دوست می شوند. اما گاهی اوقات پسران با زدن زیر قول ازدواج خود این رابطه را تمام می کنند. ما در این مطلب نشانه های پسری را که قصد ازدواج ندارد را برای شما بیان می کنیم.

همیشه یک رابطه امن و سالم دارای هدف است ولی چیزی که مهم است این است که هر دو طرف این موضوع را بدانند. معمولا دختران با هدف ازدواج با جنس مخالف دوستی بلند مدتی دارند که در آینده با او ازدواج کنند و زندگی مشترک را تشکیل دهند. اما گاهی اوقات با زدن زیر قول ازدواج خود این دوستی را به هم می زنند.

دلایل زدن زیر قول ازدواج

دلایل زدن زیر قول ازدواج

آیا هدف شما از دوستی با جنس مخالف ازدواج است؟ اگر تنها هدفتان این است باید صادق باشید و در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید و بر اساس هدف خود و معیار های مدنظر خود انتخاب کنید. شما از پسری ۲۰ ساله که نه درسش تمام شده، نه سربازی رفته و نه شغلی دارد نباید توقع داشته باشید ظرف مدت ۶ ماه تکلیفش را با شما مشخص کند. اگر قصد شما از دوستی با جنس مخالف ازدواج نیست نباید در رابطه چنین ادعایی کنید و باید با طرف مقابل خود صادق باشید.

نشانه‌های پسری که قصد ازدواج ندارد

در ادامه نشانه های پسری را که قصد ازدواج ندارد را برای شما بیان می کنیم تا در انتخاب هایتان دقت داشته باشید.

  • این موضوع را به طور مستقیم برای شما عنوان می کند

بارزترین چیزی که به ما نشان می دهد رابطه به ازدواج ختم نمی شود این است که فرد خودش این موضوع را بیان می کند. زمانیکه یک فرد قصد ازدواج ندارد حتی اگر دلایل غیرمنطقی داشته باشد نمی توانیم ازدواج را به او تحمیل کنیم. پس اگر هدف شما از این رابطه ازدواج است بهتر است این موضوع را با او در میان بگذارید. حل کردن این موضوع یا مانع ازدواج را از بین می برد یا جدایی صحیح و اصولی خواهیم داشت. شعارهایی چون در لحظه زندگی کن یا کسی از فردای خودش خبر ندارد را رها کنید. این شعارها در ظاهر زیباست اما مناسب این شرایط نیست. پس خودتان را بیهوده امیدوار نکنید و منطقی شرایط خود و طرف مقابل را سنجیده و سپس تصمیم بگیرید.

دلایل پسرران در زدن زیر قول ازدواج خود

  • نداشتن شرایط اولیه ازدواج

در کشوری که ما زندگی می کنیم شرایط اولیه ای برای ازدواج کردن یک پسر وجود دارد. پسری که هنوز وضعیت تحصیل، سربازی و شغل برای او معین نشده است به همین سبب با این شرایط توانایی اداره یک زندگی مستقل را ندارد. درخواست آشنایی برای ازدواج بدون آنکه شرایط اولیه او را در نظر بگیریم خیلی بی معنی است و کاری غیر منطقی است. اما اگر پسری بدون داشتن شرایط اولیه ازدواج درخواست دوستی می کند بنابراین او هدفی به غیر از ازدواج را در سر دارد. پس اگر شما هم قصد ازدواج دارید باید در انتخابتان به این موضوع توجه کنید. منظور ما از این موضوع این نیست که با پسری وارد رابطه شوید که حتما پولدار و ثروتمند باشد. گاهی اوقات چه دختر چه پسر در زمان حال آمادگی ازدواج را ندارند اما پتانسیلش در شخصیت و برنامه هایش وجود دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • شما را به خانوده‌اش معرفی نمی‌کند

اگر دوست پسرتان شما را به خانواده اش معرفی نمی کند، این موضوع را جدی بگیرید. اگر بعد از مدت زمانی طولانی که از رابطه شما گذشته است هنوز شما را با خوانواده اش آشنا نکرده است و قرار ملاقاتی ترتیب نداده است، دیگر احتمال کمی وجود دارد که این اتفاق بیفتد. اگر او زندگی اش را طوری تنظیم کرده است که باقی عمر را در کنار شما بگذراند پس قطعا شما را با افتخار به دیگران معرفی می کند.

هدف ازدواج نداشتن

  • به بهانه‌های مختلف خواستگاری رسمی را به تاخیر می‌اندازد

اگر شریک عاطفی شما هنوز در مورد اینکه هنوز از شما درخواست ازدواج نکرده است بهانه می آورد، بهتر است این موضوع را بپذیرید که او قصد زدن زیر قول ازدواج خود را دارد. بهانه آوردن قطعا به جایی نمی رسد و اگر دوست پسرتان به خاطر کار زیاد عصبانی است یا دائما با خانواده خود درحال جنگ است، احتمال کمی وجود دارد که این رابطه به ازدواج ختم شود. اگر پسری واقعا خواهان شما باشد، اجازه نمی دهد هیچ مشکلی مانع از این شود که شما به هم نرسید. در حقیقت او هر کاری را بتواند انجام می دهد تا رویای ازدواج با شما را واقعی کند یا دلایل منطقی برای شما بیاورد و از شما فرصتی بخواهد.

  • برنامه نداشتن برای آینده

اگر دوست پسر شما هیچ برنامه ای برای آینده مشترکتان ندارد، بدانید که قصد ازدواج با شما را ندارد. شاید این رابطه از نظر شما یک رابطه عاشقانه و ابدی است، اما از نظر دوست پسرتان یک رابطه زود گذر است. اگر او خواهان ازدواج با شما باشد از رویاها و آرزوهایی که شما جزئی از آن هستید را برای شما بیان می کند. اگر از رویاها و آرزوهای شیرین مشترک خبری نیست بهتر است هر چه زودتر این رابطه را به هم بزنید و او را از زندگی خود حذف کنید. حتی اگر با وجود اینکه به شما علاقه دارد اما فرد بی برنامه ایست نمی تواند عشق شما را به سرانجام برساند.

دلایل زدن زیر قول ازدواج چیست

  • فوری ابراز علاقه کردن

بعضی از مردان بسیار عجول هستند و در همان روزهای اول ابراز علاقه می کنند، این ابراز علاقه و عشق آن قدر ناگهانی است که به نظر می رسد هیچ معنایی برای آنها ندارد. هر فردی می تواند ابراز عشق کند، ولی چیزی که مهم است، معنای مخفی در پس این جمله های عاشقانه است. اگر دوست پسر شما در همان قرار های اول به شما ابراز عشق می کند توصیه می کنیم این دوست داشتن عجولانه را جدی نگیرید. عشق و دوست داشتن کم کم در دل نفوذ می کند و رشد می کند، پس اگر پسری سریع به شما گفت دوستت دارم، بدانید این عشق به پختگی و بلوغ احتیاج دارد.

  • خیانت پشت خیانت

خیانت شیشه عمر همه رابطه ها است. اگر در رابطه شما وجود ندارد، در هر مرحله ای که هستید، تکلیف خود را مشخص کنید. اگه در دوستی، دوست پسرتان به شما خیانت کرد، مطمئن باشید قصد زدن زیر قول ازدواج خود را دارد. مساله خیانت باید حل شود. در رابطه دوستی که خیانت وجود دارد صحبت درباره ازدواج بیشتر به شوخی شبیه است! شما نباید در رابطه ای که تعهدی وجود ندارد به ازدواج فکر کنید.

آشنایی با نشانه های زدن زیر قول ازدواج

  • بی تفاوت بودن به ادامه یا تمام شدن رابطه

برای کسی که هدفش از رابطه ازدواج نیست، بود و نبود شما برای او تفاوتی ندارد. اگر شما بروید سعی و تلاشی برای برگرداندن شما نمی کند و اگر بمانید طوری رفتار نمی کند که قدر بودن شما را بداند. شما در این رابطه آزاد هستید که بروید یا بمانید.

در پایان به منظور مطالعه دیگر مباحث مرتبط با این موضوع همچون خیانت در رابطه و اصول رابطه بلند مدت می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *