دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خلاقیت های زیبا و جالب از تزیین سبد با روزنامه

  • منصوره رمضان زاده
  • ۴ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین سبد با روزنامه از جمله ایده های کاربردی و جالبی می باشد که می توانید با کمترین هزینه و صرف کمی وقت و خلاقیت با استفاده از چند روزنامه باطله دیزاین شیک و منحصر به فردی به سبد های خود بدهید و یا با بهره مندی از روش هایی جالب سبد جدیدی با این وسیله دور ریختنی در منزل بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید.

یکی از وسایل کاربردی و مورد نیاز که برای مصارف مختلفی در خانه مورد استفاده قرار گرفته می شود سبد بوده که در مدل های متنوعی طراحی و ساخته می شود و اغلب از مواد و وسایل گوناگونی در تولید آن استفاده شده که می توانید در هر سبکی که تمایل دارید برای خود تهیه نمایید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از تزیین سبد با روزنامه را به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب تزیین سبد با روزنامه

به طور کلی می توان گفت همواره وسایل متعددی در منازل بعد از تمام شدن تاریخ مصرف آن ها به صورت بلااستفاده رها شده و دیگر کاربردی ندارند که می توان به منظور استفاده بهینه از آن ها با بهره مندی از ایده های خلاقانه آن ها را به صورت وسایلی کاربردی یا تزیینی درآورد و مجددا استفاده نمود که یکی از این موارد تزیین سبد با روزنامه می باشد.

ساخت جالب سبد با روزنامه

درست کردن یا دیزاین سبد در منزل با استفاده های از روزنامه های باطله ایده ای کم هزینه و جالب می باشد که نیازی به ابزار های زیادی ندارید و تنها با استفاده از یک چسب و روزنامه های لوله شده طبق روشی هنرمندانه می توانید هر مدل سبدی که می خواهید بر اساس سلیقه و خلاقیت خود بسازید و دیزاین نمایید. حتی می توانید برای جلوه دادن بیشتر به آن با کمک یک اسپری آن را رنگ کنید. این نوع سبد را می توانید به عنوان یک شی تزیینی زیبا و خلاقانه در قسمتی از دکور منزل خود استفاده کرده و از هنر دست خود لذت ببرید.

ساخت کاردستی و سازه های جدید با استفاده از روزنامه همچون سبد می تواند تفریحی جالب و سرگرم کننده باشد و از آن جا که مراحل ساده و راحتی دارد اغلب افراد تمایل به درست کردن این هنر دستی زیبا دارند. بدین منظور در ادامه یک روش آسان از ساخت سبد با روزنامه را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

سبک های جدید دیزاین سبد با روزنامه

لوازم مورد احتیاج

  • روزنامه باطله
  • پارچه
  • اسپری رنگ یا رنگ اکریلیک
  • جعبه مقوایی
  • روبان
  • چسب چوب
  • قیچی
  • اسپری فیکس کننده
  • قلمو
  • چسب مایع

مراحل انجام کار

به طور کلی باید گفت در هر خانه ای جعبه های مقوایی بلااستفاده وجود دارد. جعبه مورد نیاز برای این کار را آماده کرده و تمیز کنید. سپس تعدادی کاغذ یا روزنامه باطله برداشته و آن را به شکل نوار های باریک و چندلا برش بزنید. بعد از آن روزنامه های تا خورده را به شکل افقی و عمودی قرار دهید.

  •  آرون گروپس

تعدادی از این نوارها را به شکل افقی نصب کرده و باقی مانده ها برش های روزنامه را به شکل عمودی و به صورت حصیری یک در میان از نوارهای افقی عبور دهید. پس از تمام شدن حصیر کاغذی روی آن را با قلمو چسب چوب زده تا میزان استحکام آن افزایش یابد و صدمه نبیند وگرنه صدمات فیزیکی امکان دارد موجب پارگی آن گردد.

پس از خشک شدن چسب چوب سطح کار را رنگ بزنید. با رنگی که در اختیار دارید روزنامه های چسب خورده را رنگ آمیزی نمایید می توانید از هر رنگی که دلخواه شما می باشد استفاده کنید. برای این کار می توانید آن ها را به صورت تیوپ یا سطل های کوچک آماده کرده و با استفاده از قلمو روزنامه ها را رنگ کنید. همینطور می توانید از اسپری رنگی نیز بهره ببرید که به شکل یکدستی رنگ آمیزی نماید.

با استفاده از اسپری فیکس کننده کل سطح رنگی را اسپری نموده تا با کشیدن دستمال رنگ پاک نگردد. همچون تصویر ارائه شده داخل سبد ساخته شده را یک پارچه زیبا طبق سلیقه خود قرار بدهید. با صرف کمی خلاقیت می توانید داخل جعبه را با استفاده از پارچه های رنگی جذاب پوشانده تا سطح داخلی را در بر بگیرد. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشد.

دیزاین جذاب سبد با روزنامه

تصاویری دیدنی از انواع سبک های مختلف دیزاین و ساخت سبد با روزنامه

در صورتی که تمایل دارید با وسایل دور ریختنی و اضافه ای همچون روزنامه که در دسترس دارید اشیا دکوری یا کاربردی در خانه درست کنید می توانید از ایده های گوناگونی الگوبرداری نمایید که در ادامه به ارائه چند نمونه زیبا از ساخت و دیزاین سبد با روزنامه پرداخته ایم تا مشاهده نمایید و ایده بگیرید.

سبک های خاص دیزاین سبد با روزنامهدیزاین جذاب سبد با روزنامهسبک های متفاوت تزیین سبد با روزنامهدیزاین خلاقانه سبد با روزنامهسبک های خلاقانه دیزاین سبد با روزنامهایده های جدید دیزاین سبد با روزنامه  سبک های متفاوت ساخت سبد با روزنامه ایده های جدید تزیین سبد با روزنامه دیزاین خلاقانه سبد با روزنامه  ایده های متفاوت ساخت سبد با روزنامه طریقه ساخت سبد با روزنامه سبک های جالب ساخت سبد با روزنامه سبک های جذاب تزیین سبد با روزنامه دیزاین خاص سبد با روزنامه درست کردن سبد زیبا با روزنامه مدل های زیبا ساخت سبد با روزنامه ایده های زیبا ساخت سبد با روزنامه مدل های زیبا ساخت سبد با روزنامه مدل های زیبا تزیین سبد با روزنامه ایده های خلاقانه ساخت سبد با روزنامه سبک های متفاوت دیزاین سبد با روزنامه ایده های جذاب ساخت سبد با روزنامه مدل های زیبا دیزاین سبد با روزنامه مدل های جالب درست کردن سبد با روزنامه مدل های جالب تزیین سبد با روزنامه

مدل های که مشاهده کردید طرح ها و ایده های جالبی از انواع تزیین سبد با روزنامه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. همچنین برای تزیین گلدان با سنگ رنگی و تزیین کوزه سفالی می توانید به سراغ این ایده ها بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *