دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خلاقیت های زیبا و جذاب برای تزیین گلدان با سنگ رنگی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین گلدان با سنگ رنگی ترفندی جالب و خلاقانه برای زیباسازی ظاهر انواع گلدان می باشد که نیاز به ابزار زیادی ندارید و فقط با داشتن کمی خلاقیت و ذوق هنری می توانید گلدان های منزل خود را به بهترین شکل ممکن زیبا سازید و ظاهر جذابی به آن ها بدهید.

افرادی که به گل و گیاه علاقه دارند به طور معمول در فضا و دکوراسیون منزل خود از انواع گلدان برای پرورش گل و گیاه مورد علاقه خود استفاده می کنند. گلدان ها در سبک ها و مدل های متنوعی موجود می باشند که می توانید به منظور جذابیت بخشیدن به ظاهر آن ها با هر ایده ای که تمایل دارید به دیزاین آن پرداخته و گلدان های منزل خود را زیبا سازید. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب به جهت الگوبرداری شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل های تزیین گلدان با سنگ رنگی را به نمایش بگذاریم.

انواع تزیین گلدان با سنگ رنگی

سبک های جذاب تزیین گلدان با سنگ رنگی

از جمله ایده های جالبی که برای زیبا سازی انواع گلدان می توانید با صرف کمترین هزینه همراه با کمی خلاقیت و حوصله از آن بهره ببرید تزیین گلدان با سنگ رنگی بوده که در عین سادگی می توانید با استفاده از سنگ های مختلف در ابعاد گوناگون گلدان خود را با هر سبکی که دوست دارید طبق سلیقه خود دیزاین کنید و از هنر دست خود لذت ببرید.

این روش زیبایی گل و گیاه پرورشی شما را دو چندان می کند و برای تغییر دادن ظاهر و نمای گلدان بسیار کاربردی و خلاقانه می باشد. بنابراین اگر از گلدان های تکراری و ساده منزلتان خسته شده اید و تمایل دارید جلوه خاصی به آن ها بدهید تنها کافی است با در دسترس داشتن مقداری سنگ ریزه در رنگ های مختلف در هر مدلی که مدنظر دارید گلدان خود را زیبا سازید و حتی از این طریق در دکور منزل و یا حیاط خود تغییرات مثبتی ایجاد نمایید. در ادامه روشی ساده از این سبک تزیین گلدان را برای یادگیری شما عزیزان شرح داده ایم.

ایده های متنوع دیزاین گلدان با سنگ

لوازم مورد نیاز

  • گلدان مقاوم پلاستیکی یا سطل فلزی سبک و بادوام
  • کاردک
  • چسب کاشی
  • ابر

مراحل انجام کار

در ابتدا سطح سطل را با استفاده از کاردک به چسب کاشی آغشته نمایید. برای تهیه نمودن چسب کاشی می توانید به فروشگاه های ابزار فروشی مراجعه کنید. سپس سنگ های کوچک را یکی یکی بر روی سطل بچینید و بچسبانید. به سنگ ها فرصت بدهید تا به طور کامل بر روی سطل قرار بگیرند و سفت شوند، امکان دارد حدود یک روز به طول بینجامد تا چسب به طور کامل خشک گردد.
زمانی که از محکم شدن سنگ ها بر روی گلدان اطمینان پیدا کردید باید دوغاب ریختن را آغاز نمایید. درست کردن دوغاب در خانه مقداری سخت می باشد ولی می توانید چسب کاشی را با مقداری آب ترکیب نموده و به جای دوغاب استفاده نماید و نتیجه کار کاملا یکسان خواهد شد. دردسر و وقتی که برای ساخت این دوغاب نیاز دارید خیلی کم می باشد.
توجه داشته باشید که به حدی آب درون چسب کاشی بریزید که خیلی سفت یا شل نباشد. زمانی که آب را درون چسب ریختید آن را به خوبی هم بزنید و بر روی سطح گلدان بریزید. زمانی که دوغاب به طور کامل خشک شد با استفاده از یک ابر خیس بر روی سنگ ها بکشید تا کاملا تمیز گردد.
دیزاین گلدان با سنگ رنگی

تصاویری دیدنی از انواع دیزاین گلدان با سنگ رنگی

شما می توانید برای زیبا سازی گلدان از سنگ های شیشه ای، تیله و کاشی های خرد شده استفاده نمایید. در ادامه نمونه های جالبی از این سبک تزیینات را به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن کرده و ایده بگیرید.

انواع دیزاین خلاقانه گلدان با سنگ رنگیمدل های شیک دیزاین گلدان با سنگسبک های جالب دیزاین گلدان با سنگسبک های جدید دیزاین گلدان با سنگایده های جدید تزیین گلدان با سنگ رنگیمدل های خاص زیبا سازی گلدان با سنگمدل های جالب دیزاین گلدان با سنگ ریزهمدل های جذاب دیزاین گلدان با سنگایده های زیبا دیزاین گلدان با سنگایده های جالب دیزاین گلدان با سنگمدل های جالب تزیین گلدان با سنگ رنگیمدل های جدید دیزاین گلدان با سنگ رنگیتزیینات جالب گلدان با سنگ رنگیمدل های جدید دیزاین گلدان با سنگدیزاین شیک گلدان با سنگ رنگیانواع دیزاین زیبا گلدان با سنگ رنگیمدل های زیبا تزیین گلدان با سنگ رنگیدیزاین جالب گلدان با سنگ رنگیانواع دیزاین شیک گلدان با سنگمدل های زیبا دیزاین گلدان با سنگدیزاین جذاب گلدان با سنگ رنگیانواع تزیین شیک گلدان با سنگ رنگیزیبا سازی خلاقانه گلدان با سنگ ریزهانواع دیزاین خلاقانه گلدان با سنگ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصاویری که مشاهده نمودید مدل های زیبایی از انواع تزیین گلدان با سنگ رنگی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت و استفاده را از آن برده باشید. همچنین شما می توانید برای تزیین خانه با سنگ و تزیین منزل با سنگ آنتیک می توانید از این مطالب دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *