دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ایجاد چال گونه با آرایش در چند مرحله آسان

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در عرض کم تر از ۱۰ دقیقه برای خود چال گونه بسازید. در واقع ساختن چال گونه با آرایش بسیار ساده می باشد و هر فردی به تنهایی می تواند این کار را انجام دهد.

یکی از زیبایی های خدادادی چال های گونه و به صورت کلی چال های صورت می باشد. اگر شما هم دوست دارید از این مدل چال ها داشته باشید می توانید با استفاده از مواد آرایشی این کار را انجام دهید. در ادامه به شما روش ایجاد چال گونه با آرایش را بررسی می کنیم و یک سری اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

درست کردن چال گونه با آرایش

روش ایجاد چال گونه با آرایش

برای این که بتوانید برای خود چال گونه درست کنید نیاز است تا رو به روی آینه بایستید و سعی کنید لبخند بزنید و در این میان مکانی که دوست دارید چال گونه برای شما نمایان شود را مشخص نمایید. در واقع زمانی که لبخند می زندی چین هایی از لب های شما دیده می شود و چال گونه باید در قسمت بیرونی این چین ها باشد که می توان گفت تقریبا در نقطه بالایی لب فوقانی می باشد. برای این که بتوانید دقیق تر این مکان را مشخص نمایید باید اطمینان پیدا کنید که به پهنای صورت خود لبخند می زنید در غیر این صورت چال ها به صورت نامتقارن ساخته می شوند و زیبایی چندانی به شما نخواهند داد. این روش از روش های بدون جراحی می باشد و شما می توانید به راحتی و تنها با چند قلم از مواد آرایشی چال گونه برای خود ایجاد نمایید. معمولا این روش برای این که عکاسی کنید بسیار مناسب می باشد و بعد از این که آرایش شما پاک شود ممکن است کمی بد دیده شود. در ادامه مراحل ایجاد چال گونه را برایتان بررسی می کنیم.

علامت گذاری کردن

همانطور که گفته شد باید رو به روی آینه ایستاده و لبخندی به پهنای صورت بزنید و نباید در این کار خجالتی باشید در غیر این صورت ممکن است نتوانید به صورت دقیق دو چال گونه را علامت گذاری کنید. وقتی که لبخند می زنید می توانید با استفاده از مداد های آرایشی این دو نقطه ای که دوست دارید چال گونه برای شما ایجاد شود را علامت گذاری نمایید. بهتر است برای این علامت گذاری ها از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید زیرا این رنگ در زمان فید شدن بهتر عمل می کند و سریع تر همرنگ پوستتان می شود.

چال گونه با آرایش

کشیدن هلال ماه

حال که مشخص شده است چه مکانی از صورت شما باید دچار چال گونه در آرایش ها شود می توانید یک هلال ماه کوچک در این ناحیه بکشید. این کار را باید در حالتی انجام دهید که صورت شما دیگر لبخندی ندارد و کاملا خنثی می باشد. می توانید از همان مدادی که در مرحله قبلی استفاده کرده اید کمک بگیرید تا این کار را نیز انجام دهید.این خط منحنی که می کشید نباید بیش تر از ۲.۵ سانتی متر باشد و باید کمی منحنی تر از خط ناخن هایتان دیده شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

هماهنگ شدن با آرایش

چال گونه ای که برای خود کشیده اید را باید با آرایش خود هماهنگ کرده و آرایش نهایی شما نباید خیلی غلیظ باشد و تنها داشتن یک آرایش ساده و ظریف کمک می کند تا بتوانید این کار را بهتر و سریع تر انجام دهید. اگر می خواهید این خطر چال گونه را با آرایش خود هماهنگ کنید می توانید از انگشت دست و یا براش های آرایشی استفاده کنید و سعی کنید این کار را زیاد تکرار نکنید زیرا امکان حذف شدن این خط ها وجود دارد.

لبخند زدن

بعد از اتمام آرایش می توانید لبخند بزنید تا نتیجه کار خود را مشاهده کنید. در واقع این کار به شما کمک می کند تا بدون نیاز به روش های سخت و هزینه های اضافی تنها با استفاده از یک مداد آرایشی بتوانید برای خود چال گونه ایجاد کرده و از زیبایی دو چندان خود لذت ببرید.

 درست کردن چال گونه با مداد چشم

در واقع استفاده از این روش ساده و بدون هزینه بسیار بهتر  و مقرون به صرفه تر از روش های جراحی برای درست کردن چال گونه می باشد و می تواند عارضه ای ناشی از جراحی را نیز کاهش دهد. اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه به شما پیشنهاد می شود اطلاعاتی در مورد کانتور بینی پهن و زاویه سازی فک با کانتور نیز بدست آورید و برای این کار کافی است تا بر روی لینک های داده شده بزنید و به صفحات مربوطه بروید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *