دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های منطقه باکرکوی استانبول و تاریخچه این منطقه زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

منطقه باکرکوی استانبول یکی از نواحی تفریحی و دیدنی در استانبول بوده که قدمت تاریخی زیادی دارد. قدمت این منطقه به زمان عثمانی و بیزانسی باز می گردد. این منطقه خانه هایی باشکوه و مجلل دارد.

استانبول تلفیقی از جاذبه های مدرنیته و تاریخی است. شهری که امروزه مقصد بسیاری از گردشگران بوده و اهمیت زیادی دارد. اما یکی از نواحی قدیمی و بسیار تاریخی در این شهر که از جذابیت های زیادی نیز برخوردار است، منطقه باکرکوی استانبول بوده که جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران دارد.

جذابیت های باکرکوی

معرفی منطقه باکرکوی استانبول:

این منطقه تاریخی توسعه یافته امروزه یکی از مکان های گردشگری بوده که جذابیت های بسیار زیادی دارد. این منطقه ویژه ساکنین مرفه بوده و در این بخش جذابیت های بیشتری از آن را می شناسید. قرارگیری این منطقه در میان بزرگراه و سواحل دریای مرمر اهمیت بیشتری به آن بخشیده است.

دیدنی های باکرکوی

بررسی تاریخچه باکرکوی:

تاریخچه این منطقه بسیار غنی بوده و اهمیت تاریخی و تفریحی زیادی برای گردشگران است. قدمت این منطقه به زمان بیزانس نیز باز می گردد. این منطقه دارای چندین ساختمان بوده و با برخورداری از معماری های خود مورد توجه است. این منطقه ویژه خاندان سلطنتی بوده و به همین دلیل سازه های باشکوهی را به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین سازه های این نواحی کمپ مارتیوس می باشد.

منطقه باکرکوی استانبول

در زمان عثمانی ها نیز این نواحی اهمیت تاریخی زیادی داشته است. این نواحی در فصل تابستان یکی از تفریجگاه های سلطنتی بوده و دارای خانه ها و عمارت های بسیار بزرگی است. در قرن ۱۹ این نواحی به یک منطقه مسکونی تبدیل شده و یکی از آرام ترین نواحی به شمار می آید. این نواحی دارای مراکز تجاری بوده و مرکز خرید کاروسل در آن قرار دارد.

  •  آرون گروپس

آشنایی با باکرکوی

جاذبه های باکرکوی:

این منطقه علاوه بر مراکزر خرید به روز و متعدد خود جاذبه های دیگری نیز برای گردشگران دارد. امکانات متنوعی که در این نواحی برای گردشگران در نظر گرفته شده اهمیت زیادی دارند. میدان اسب سواری نیز یکی از تفریحات بزرگ و وسیع در این نواحی است. اگر علاقه زیادی به مسابقات اسب سواری دارید، می توانید سری به این میدان بزنید. ورزشگاه و دو میدانی آتاکوی نیز در این نواحی قرار دارد.

جاذبه های باکرکوی

این نواحی دارای جاذبه های دیدنی بی شماری است. فانوس دریایی، موزه هوانوردی، عمارت دریایی و … از مهم ترین جاذبه های استانبول بوده که در این منطقه واقع شده اند. محله یشیل کوی یکی از نواحی دیدنی و زیبایی است که شما امکان بازدید از آن را خواهید داشت. روستایی کوچک که برای ماهیگیری مقصد بسیار مناسبی است. این نواحی دارای طبیعتی بکر و ویژه برای گردشگران می باشد.

در معرفی مکان های دیدنی استانبول  به زیبایی های این نواحی تفریحی نیز اشاره شده است. این نواحی در سال های اخیر در تجارت نیز پیشرفت های بسیار چشمیگیری داشته است و از امیتازات تفریحی زیادی برخوردار می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *