دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست و مرور مختصر کارنامه هنری آنان

  • محدثه خاکشور
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قصد داریم شما را با بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست آشنا کنیم. آفتاب پرست سریالی کمدی است که از تیرماه سال ۱۴۰۱ به روی آنتن رفته است.

سریال کمدی آفتاب پرست سریالی است که جایگزین مجموعه طنز «راز بقا» ساخته سعید آقاخانی می شود. کارگردان آن برزو نیک نژاد پیش از این تجربه تولید سریال «ساخت ایران ۲» از شبکه نمایش خانگی را داشت که در این سریال به عنوان تجربه ی دوم خود سریالی کمدی را به نمایش می گذارد. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست خواهیم پرداخت.

آفتاب پرست یک سریال کمدی با کارگردانی برزو نیک نژاد است که تهیه کننده آن سید مصطفی احمدی و فیلمنامه نویس آن امیر برادران می باشد. این سریال کمدی، خانوادگی و درام ساخته ی سال ۱۴۰۰ می باشد که به طور اختصاصی از پاتفرم فیلم نت در شبکه نمایش خانگی از بیست و هفتم تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز به پخش شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست خواهیم پرداخت.

معرفی و شرح بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست

این سریال یک سریال تهیه شده در ژانر کمدی می باشد که در مورد ۲ رفیق به اسم های منوچهر و جمال پورشه می باشد. این دو به علت انجام خلافکاری و خفت گرفتن روانه زندان می گردند. منوچهر موقع آزاد شدن جمال پورشه از وی تقاضا می کند تا به دنبال خواهر او برود که با با فروختن مال و دارایی و پرداختن بدهی اش بتواند از زندان آزاد شود. جمال بعد از آزادی به سراغ خواهر منوچهر می رود، ولی تازه می فهمد که دارایی و مالی نمانده است و … .

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست

لیست اسامی بازیگران سریال آفتاب پرست

  • باران کوثری
  • پژمان بازغی
  • حمیدرضا آذرنگ
  • حسن پور شیرازی
  • گلاره عباسی
  • الهام اخوان
  • شبنم قربانی
  • حسن زارعی
  • گوهر خیر اندیش
  • غلامرضا نیکخواه
  • آتیلا پسیانی
  • سولماز غنی
  • پیام احمدی نیا
  • عرفان ناصری
  • فروغ قچابگلو
  • علی غریب
  • سیاوش چراغی پور
  • حامد وکیلی
  • جواد خواجوی
  • سید سعید نعمتی
  • فرهاد بشارتی
  • فرزین محدث
  • سید کاظم احمدزاده

مروری بر کارنامه هنری بازیگران سریال آفتاب پرست

در این سریال بازیگران مطرح و کمتر مطرحی ایفای نقش می کنند که نقش اصلی و کلیدی آن را پژمان جمشیدی و باران کوثری بر عهده دارند.

  •  آرون گروپس

مرور زندگینامه بازیگران سریال ایرانی آفتاب پرست

پژمان جمشیدی

این بازیگر در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ به دنیا آمد. او پیش از ورود به دنیای بازیگری، بازیکن فوتبال ایران بود که نخستین فعالیت هنری او در عرصه بازیگری به سریال «پژمان» باز می گردد که اتفاقا همین سریال بود که تدارکات شهرت او را فراهم آورده و موجب مشهور شدن او گردید. او همچنین در فیلم های سینمایی شیشلیک، سوء تفاهم، علفزار ایفای نقش نموده که برای بازی در این فلیم ها موفق شده تا جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. این هنرپیشه جوان هنوز ازدواج نکرده است. او یکی از پرتلاش ترین و پول سازترین هنرپیشگان سینمای اخیرا کشورمان شناخته می شود.

زندگینامه بازیگران سریال کمدی آفتاب پرست

الهام اخوان

این بازیگر در نهم شهریور سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری به عنوان منشی صحنه نیز فعالیت دارد. او با بازی در سریال باخانمان توانست به تلویزیون بپیوندد و البته مشهور و محبوب گردد. این بانوی هنرمند هنوز ازدواج نکرده و غیر از این سریال در سریال ها و فیلم های دیگری نیز مقابل دوربین رفته است.

مروری بر بیوگرافی بازیگرهای سریال آفتاب پرست

حسن پور شیرازی

این بازیگر در ۸ تیرماه سال ۱۳۳۶ در شیراز متولد شد. او در زمینه کارگردانی و بازیگری هم سینما و هم تلویزیون فعالیت دارد که موفق شد در ششمین فستیوال فیلم دوبی در سال ۱۳۸۸ برای ایفای نقش در فیلم کشتزارهای سپید به عنوان برترین بازیگر معرفی شده و دریافت کننده جایزه ویژه هیئت داوران باشد. وی متاهل است که با مهناز افضلی یکی دیگر از هنرپیشگان ایرانی ازدواج نموده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست

باران کوثری

باران کوثری در ۲۵ ماه مهر سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد که در تئاتر و سینما و نیز تلویزیون فعالیت می کند. اولین تجربه بازی او به نقش آفرینی در فیلم سینمایی «بهترین بابای دنیا» می باشد. پدر او جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و مادر وی رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما می باشد. باران کوثری ازدواج نکرده است.

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال آفتاب پرست پخش شده از تیرماه 1401

حمیدرضا آذرنگ

وی در سال ۱۳۵۱ در تهران زاده شد. او در زمینه های مختلف کارگردانی، نمایشنامه نویسی، بازیگری فعالیت دارد که فارغ التحصیل در رشته ی روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد. او متاهل می باشد.

زندگینامه بازیگران سریال کمدی آفتاب پرست

پیام احمدی نیا

این بازیگر در دهه ۶۰ به دنیا آمده و فعالیت هنری خود را از پشت صحنه و با دستیاری کارگردانی شروع کرده است. وی نخستین دفعه در فیلم پایان خدمت در سال ۱۳۹۲ مقابل دوربین رفت و تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال آفتاب پرست پخش شده از تیرماه 1401

شبنم قربانی

تاریخ دقیق تولد وی موجود نیست، تنها می دانیم که متولد دهه ۶۰ می باشد که در دهم اسفند سال ۹۹ با انتشار یک پست در اینستاگرام خبر ازدواج خود با امین میرشکاری را مطرح کرد. امین میرشکاری صدابردار است که در سریالی به نام « ملکه گدایان» صدابردار بود و همسر او شبنم قربانی نیز بازیگر بود. او با بازی در سریال لحظه گرگ و میش توانست نخستین تجربه بازیگری حرفه ای خود را کسب کند.

مروری بر بیوگرافی بازیگرهای سریال آفتاب پرست

سولماز غنی

این هنرپیشه ایرانی فعال در زمینه های سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۵ در تهران می باشد که یکی دیگر از بازیگران دهه ۶۰ محسوب می شود. او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم سینمای آتاناری آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم سینمایی تیک آف بازیگری را ادامه داد. او به تازگی در سریال آفتاب پرست ایفای نقش می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست و داستان سریال

غلامرضا نیکخواه

وی یکی دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست می باشد که در یکم فروردین سال ۱۳۲۷ در بوشهر به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه می باشد که پس از تحصیل به بازی در تئاتر بوشهر روی آورده و قدم در عرصه بازیگری گذاشت. بعدا او در سال ۱۳۶۷ در نقشی کوتاه در شبکه دو تجربه بازی در تلویزیون را چشید.

زندگینامه بازیگران سریال آفتاب پرست چه مطرح و چه کمتر مطرح

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از جمله بازیگران مطرح و باسابقه کشورمان در زمینه های مختلف تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد که هم اکنون در سریال آفتاب پرست دیده می شود. او تولد یافته سال ۱۳۲۳ در شیراز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۹ با تئاتر دبیرستان آغاز نموده و سپس به صورت جدی تر در تئاتر ادامه داد و به سینما و تلویزیون پیوست.

آشنایی با زندگینامه تمامی بازیگران سریال آفتاب پرست

آتیلا پسیانی

وی بازیگر ایرانی شناخته شده و مطرح ایرانی است که پیش از سریال آفتاب پرست در سریال و فیلم های بسیاری ایفای نقش نموده است. او در دهم اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. مادر او جمیله شیخی بازیگر بزرگ تلویزیون، تئاتر و سینمای کشورمان است که با فاطمه تقوی هنرپیشه ایرانی ازدواج کرده است.

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال آفتاب پرست پخش شده از تیرماه 1401

سیاوش چراغی پور

او دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست می باشد که در بیوگرافی وی آمده در سال ۱۳۴۲ در قصر شیرین متولد شده و بازیگری را در آموزشگاه آناهیتا فرا گرفته است. کار هنری خود یعنی بازیگری را با فعالیت در تئاتر شروع نمود که توانست توجه کارگردانان مطرح و بزرگ را به خود جلب نموده و با آنها همکاری کند. نخستین تجربه ورود او به قاب تلویزیون بازی در سریال دوقلوها بود که اخیرا در سریال آفتاب پرست ایفای نقش می کند.

زندگینامه بازیگران سریال کمدی آفتاب پرست

جواد خواجوی

جواد خواجوی در خرداد ماه سال ۱۳۷۱ در مشهد زاده شد که فعالیت خود را در زمینه های مختلف گویندگی، بازیگری و کمدینی در پیش گرفت. جواد خواجوی تحصیلات دانشگاهی خود در رشته ی سینما را به صورت ناتمام رها کرد و فعالیت هنری خود را از تئاتر و فیلمنامه نویسی قسمت هایی از برنامه دیرین دیرین شروع کرد. اما شهرت او به صداگذاری و دوبلوری ویدئوهای طنز در فضای مجازی مربوط می شود.

زندگینامه بازیگران سریال کمدی آفتاب پرست

عرفان ناصری

این بازیگر در ۴ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران زاده شد و در زمینه های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون به ایفای نقش پرداخت. او فارغ التحصیل رشته بازیگری که به عنوان بازیگر تئاتر بیشتر شناخته می شود. وی پس از بازی در کلی فیلم های پرفروش و جالب اکنون در سریال آفتاب پرست مقابل دوربین می رود.

بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست مختصر و مفید

فروغ قجابگلی

و اما یکی دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست؛ فروغ قجانگلی است که در ۱۴ ماه اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در دزفول خوزستان زاده شد. او تحصیل دانشگاهی اش را نخست در رشته علوم هنری در دانشگاه تربیت معلم شروع نمود و سپس بعد از فراغ اتحصیل شدن، تحصیل در رشته بازیگری و کارگردانی را در سال ۱۳۷۰ در پیش گرفت.

زندگینامه بازیگران سریال آفتاب پرست با ژانر کمدی

برزو نیک نژاد

آقای نیک نژاد در اولین ماه سال ۱۳۵۱ در شهر گرگان زاده شد. وی وقتی ۲۸ سال سن داشت، در سریال پس از باران به عنوان دستیار اول کارگردان همراه سعید سلطانی نخستین تجربه کار هنری اش در تلویزیون و سینما را کسب کرد. وی تا سال ۹۰ در ۶ سریال و فیلم دیگر دستیار کارگردان سیروس مقدم، سعید سلطانی و محمدحسین لطیفی بود. نیک نژاد قبلا فعالیت هایش فیلمنامه نویسی بود که در سال ۱۳۸۶ فیلمنامه سریال لبه تاریکی را بازنویسی نمود و توانست بعنوان نویسنده معرفی گردد.

بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست همراه با عکس

از اینکه ما را تا انتهای مطلب بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست ما را همراهی کردید از شما ممنون و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. همچنین برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال یاغی و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *