دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بازیگران سریال سرچوخه + عکس و بیوگرافی

  • عاطفه میرزایی
  • ۷ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، معرفی بازیگران سریال سرجوخه همراه با تصاویر جدید و بیوگرافی آنها را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سریال  ” سرجوخه” مجموعه سیاسی و جدید تلویزیون و شبکه سه سیما به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی هشتمین کار معظمی می باشد که قبل از آن در سال ۹۹ سریال ” خانه امن” را برای شبکه یک ساخت. سرجوخه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و به نویسندگی سید حسین امیرجهانی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده است. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه همراه با تصاویر جدید آنها آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه + تصاویر

مجموعه تلویزیونی سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با حضور بازیگران محبوبی از جمله سامان صفاری، آرش آصفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، علی اوسیوند، احمد پورخوش، قربان نجفی، افسانه کمالی، نسلوفر شهیدی، علیرضا جلالی تبار، مهدی علیپور، حمیدرضا هدایتی، سیاوش گرجستانی، حسن اسدی، سوتلانا سوپیلنیاک، مریم وحید زاده، هژیر سام احمدی و صالح صارمی از روز دوشنبه ۳ آبان ماه سال ۱۴۰۰ هرشب ۲۰:۴۵ از شبکه سه بروی آنتن می رود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر می باشد

خلاصه داستان این سریال ( سرجوخه)

سریال روایت دو قصه موازی به زندگی دو شخصیت «غلامرضا» (حمیدرضا محمدی) و «کیان» (سامان صفاری) که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد، هر دو شخصیت در راه رسیدن به عشق ، موانع و و اتفاقات زیادی سر راهشان قرار می گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می کند.

این مجموعه درون مایه سیاسی و امنیتی دارد و در قالب یک تریلر جاسوسی با تم سیاسی برای مخاطب عوام ساخته شده است.

زندگینامه کامل بازیگر های سریال سرجوخه

افسانه کمالی

افسانه کمالی هنرپیشه سینما و تلویزیون که در ۱۹ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ چشم به جهان گشود وی در تهران به دنیا آمده است و هم اکنون ۳۴ سال سن دارد. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته فیزیولوژی می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

او در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده است که تنها یک برادر کوچک تر از خودش به نام بابک دارد.

شهرت اصلی او با سریال سایه بان و سریال سر دلبران در سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

زندگینامه جالب بازیگران سریال سرجوخه

سامان صفاری

سامان صفاری  سامان صفاری هنرپیشه جوان و با استعداد کشورمان متولد ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهر یزد چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته جهانگردی می باشد.

او در سال ۱۳۹۰ با سریال ” سقوط آزاد” مقابل دوربین قرار گرفت.

مجموعه بازیگران سرجوخه

حمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی بازیگر سرشناس ایرانی متولد ۹ فروردین ماه سال ۱۳۳۹ که هم اکنون وی ۶۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. ایشان متاهل است.

فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۴ در سن ۳۵ سالگی با سریال ” لحظه های آشنا آغاز نمود.

زندگینامه خواندنی بازیگران سریال سرجوخه

نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲ شهریور ماه سال ۱۳۶۹ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل کارگردانی و دانش آموخته طراحی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد.

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۱ در سن ۲۲ سالکی با سریال ستایش آغاز نمود و در سال ۱۳۹۹ با سریال خانه امن کاری از احمد معظمی به شهرت رسید.

ایشان در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی  هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۹ آذر ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی رشته کامپیوتر می باشد.

شهرت اصلی وی با سریال ” گاندو” در سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

زندگینامه هنرمندان سریال سرجوخه

علی اوسیوند

علی اوسیوند هنرپیشه معروف و موفق ایرانی متولد ۱ آذر ماه سال ۱۳۳۶ که هم اکنون وی ۶۴ سال سن دارد و در شهرستان مسجد سلیمان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

 وی ابتدا فعالیت خود را با تئاتر در سال ۵۷ آغاز نمود و سپس با فیلم سینمایی ” بازداشتگاه” در سال ۱۳۶۲ جلوی دوربین رفت.

او حالا از بازیگران سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی می باشد.

تاریخچه زندگی بازیگران سریال سرجوخه

علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار هنرپیشه با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ که هم اکنون وی ۴۳  سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری و تئاتر در هنرستان صدا و سیما می باشد

این هنرمند فعالیت خود را در عرصه بازیگری به صورت جدی از سال ۱۳۷۴ در سن ۲۰ سالگی با تئاتر منصور حلاج تجربه کرد. سرانجام وی در سال ۱۳۸۷ با فیلم سینمایی ” وقتی همه خوابیم” به کارگردانی بهرام بیضایی جلوی دوربین قرار گرفت.

وی در سال ۱۳۹۴ در ۳۷سن  سالگی ازدواج کرده است.

شرح حال خواندنی بازیگران سریال سرجوخه

قربان نجفی

قربان نجفی هنرپیشه محبوب و مطرح سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۴۷ که هم اکنون وی ۵۳ سال سن دارد و در شهر شیراز به دنیا آمده است. ایشان مدرک لیسانس تئاتر از دانشکده سینما را دارد.

وی متاهل است و یک پسر دارد.

بازیگران سریال سرجوخه + تصویر

احمد پورخوش

احمد پورخوش هنرپیشه جوان و خوش تیپ تلویزیون و سینما کشورمان متولد ۳ شهریور ماه سال ۱۳۶۳ که هم اکنون وی ۳۷ سال سن دارد و در شهر تهران متولد شده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مردک فوق دیپلم عمران از دانشگاه خواجه نصیر می باشد.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با فیلم سینمایی ” شعله” آغاز نمود و با سریال آنام به شهرت رسید.

تصاویر جالب از هنرمندان سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی

حمیدرضا محمدی بازیگر مطرح کشورمان متولد ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۶۵ که هم اکنون وی ۳۵ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس کارگردانی و تدوین می باشد.

محمدی کار خود را در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۳ سالگی با تئاتر شروع کرد  سپس در سال ۱۳۹۱ جلوی دوربین رفت.

تاریخچه زندگی هنرمندان سریال سرجوخه

نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر خوش چهره ایرانی متولد ۲ شهریور ماه سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر تهرام به دنیا آمده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته گرافیک از دانشگه هنر می باشد.

خانم کیوانی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۴ با سریال ” احضار” به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده آغاز نمود.

ایشان چندین سال پیش با آرش مهاجر ازدواج کرده و اکنون یک دختر دارد.

شرح حال هنرمندان مجموعه سرجوخه

حسن اسدی

حسن اسدی بازیگر محبوب ایرانی متولد ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۴۱ که هم اکنون وی ۵۹ سال سن دارد و در شهر تربت حیدریه چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر دارد.

این هنرمند موفق فعالیت خود را از سال ۱۳۴۹ در سن ۹ سالگی با تئاتر آغاز نمود و سپس در سال ۶۵ با فیلم هویت مقابل دوربین قرار گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب هنرپیشه معروف ایرانی متولد ۱۷ تیرماه سال ۱۳۲۸ که هم اکنون وی ۷۲ سال سن دارد و در شهر شیراز چشم به جهان گشوده است. ایشان بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد.

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ وقتی در سن ۱۸ سالگی با نمایش های رادیویی در شیراز شروع کرد

یکسال بعد سال ۱۳۴۷ وارد عرصه تئاتر شد تا اینکه سال ۱۳۵۲  در سن ۲۴ سالگی برای اولین بار با فیلم ۸ میلی متری بنام تابستان ۵۲ جلوی دوربین در شیراز رفت.

شرح حال کامل بازیگران مجموعه سرجوخه

مهدی علیپور

مهدی علیپور هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون ایرانی متولد سال ۱۳۶۱ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان تحصیل کرده رشته نقشه کشی صنعتی دانشگاه آزاد می باشد.

فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۰ در سن ۱۹ سالگی آغاز نمود و در سال ۱۳۸۵ با فیلم «پرواز ۹۵۹» وارد سینما شد.

زندگینامه باحال بازیگران مجموعه سرجوخه

سوتلانا سوپیلناک

سوتلانا سوپیلناک بازیگر خارجی اهل اوکراین متولد سال ۱۳۷۷ که هم اکنون وی ۲۳ سال سن دارد. ایشان فارغ التحصیل رشته  ادبیات فارسی از دانشگاه اوکراین می باشد.

نخستین تجربه بازیگری وی در فیلم ماهور بود و اکنون یکی از بازیگران سریال سرجوخه است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

آرش آصفی

آرش آصفی بازیگر موفق ایرانی متولد سال ۱۳۵۷ که هم اکنون وی ۴۳ سال سن دارد و در شهر ساوه چشم به جهان گشوده است.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با فیلم «مواجهه »آغاز کرد.

هنرمندان سریال سرجوخه + تصاویر آنها

سیروس گرجستانی

سیاوش گرجستانی فرزند مرحوم سیروس گرجستانی هنرپیشه جوان ایرانی متولد سال ۱۳۶۳ که هم اکنون وی ۳۷ سال سن دارد و در شهر تهران چشن به جهان گشوده است.

ایشان متاهل است و همسرش خانم راحله خیرالله زاده مربی تیراندازی است

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه + تصاویر جدید

عوامل سریال سرجوخه

  • سرپرست نویسندگان: سیدحسین امیرجهانی
  • مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی
  • تدوین: پری سا ناهیدپور
  • مدیر تولید: آرش زینال خیری
  • مدیر برنامه‌ ریزی: فرزاد رحمانی
  • دستیار اول کارگردان: محمد بدرلو
  • منشی صحنه: بیتا ارسطوی
  • بازیگردان: سیامک راشدی
  • جلوه‌ های ویژه بصری: مهدیار سزاوار
  • جلوه‌ های ویژه میدانی:رضا ترکمان
  •  طراح گریم: سید جلال موسوی
  • طراح صحنه: مهدی عرفاتی
  • طراح لباس: افسانه صمدزاده
  • صدابردار: مهرداد دادگری
  • مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی

آشنایی با بازیگران سریال سرجوخه

امیدواریم از خواندن بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه  همچنین از تصاویر جدید و شیک اعضا لذت برده برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *