دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پارک جنگلی باغو بندر گز با چشم اندازهای تماشایی و جذاب

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

پارک جنگلی باغو یک پارک زیبا و پر جاذبه در نزدیکی شهرستان بندر گزر گلستان می باشد. مجاورت این پارک به روستایی با همین نام موجب سرسبزی و طراوت بیشتر شده است.

استان گلستان مهد جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای بکر و زیبا است. استانی سراسر زیبایی و مکانی برای علاقمندان به طبیعت که در این بخش با یکی از دیدنی های آن آشنا می شوید. پارک جنگلی باغو در شهرستان بندر گز گلستان قرار داشته و دارای امکانات تفریحی و رفاهی زیادی است.

پارک دیدنی باغو

معرفی پارک جنگلی باغو

اگر راهی سفر به گلستان و شهرستان بندر گز هستید، یکی از جاذبه هایی که از آن می توانید، دیدن کنید این پارک می باشد. با توجه به اینکه این پارک دارای امکانات تفریحی مختلفی بوده از امتیازات زیادی برای گردشگران برخوردار است. از مهم ترین امکانات تفریحی و رفاهی در این پارک می توان به استراحتگاه های آن اشاره کرد. روستای استون نیز از دیگر جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.

معرفی پارک باغو

با توجه به اینکه این پارک در مجاورت روستای باغو واقع شده است، امتیازات زیادی برای گردشگران دارد و چشم اندازهای زیبایی را در خود حفظ کرده است. در این پارک می توانید روزی خوش و بدون از دغدغه را در کنار عزیزان و همراهان خود تداعی کنید. وجود امکاناتی همچون استراحتگاه ها و آب آشامیدنی در این پارک موجب شده تا گردشگران ساعاتی خوش داشته باشند.

پارک باغو

امکانات پارک:

از مهم ترین امکاناتی که در این پارک برای راحتی گردشگران در نظر گرفته شده است، می توان به سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی، برق، پارکینگ، سکوی نشیمن و … اشاره کرد. مسیر دسترسی به این پارک نیز برای راحتی در تردد آسفالته شده است. در طی مسیر شما از مناظر زیبای اطراف نهایت لذت را خواهید برد.

  •  آرون گروپس

جاذبه های باغو

این پارک امروزه از مکان های دیدنی گلستان برای گردشگران محسوب می شود. گردشگرانی که سفری به بندر گز دارند، حتما از زیبایی های این پارک نیز بازدید می کنند. کمپ های تفریحی و خانوادگی در اینگونه از پارک ها یکی از تجربه های لذت بخش برای شما عزیزان و همراهان خواهد بود که می توانید نهایت استفاده از آن را داشته باشید.

دیدنی های بندر گز:

بندر گز یکی از نواحی تفریحی و توریستی در این استان بوده که ویژگی های زیادی برای گردشگران دارد. این بندر دارای بازارچه های ساحلی زیبا بوده همچنین فانوس دریایی آن در میان گردشگران شهرت زیادی دارد. ساختمان گمرک در این بندر، چشمه قلقلی، اسکله، چشمه بلبل، سه شنبه بازار، امامزاده حبیب و … از مهم ترین دیدنی های این بندر تفریحی برای گردشگران می باشند.

پارک جنگلی باغو

در سفر به این نواحی از استان تجربه های جدید و بکری همراه شما خواهد بود. شما علاقمندان در آرگا می توانید با جاذبه های بیشتری از این استان آشنا شوید و شهرهای توریستی و تفریحی آن را بیشتر و بهتر بشناسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *