دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

استایل مناسب اندام ساعت شنی و نکات طلایی برای این افراد

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

استایل مناسب اندام ساعت شنی دارای یک سری از نکات های بسیار ساده ای می باشد و اگر دوست دارید استایل جذاب تری داشته باشید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با باید ها و نباید های آن آشنا گردید.

ساعت شنی یکی از پر طرفدار ترین استایل هایی می باشد که زنان دوست دارند به آن دست یابند. این استایل بسیار خاص می باشد و پذیرای لباس های بسیار خاصی است. در ادامه شما را با استایل مناسب اندام ساعت شنی و آن چه که این افراد باید بپوشند آشنا خواهیم کرد.

استایل مناسب اندام ساعت شنی

استایل مناسب اندام ساعت شنی

یکی از مهم دلیل هایی که افراد را مجبور می کند تا ظاهر خوبی داشته باشند و به آن اهمیت بدهند میل به زیبا بودن می باشد. البته در بسیاری از موارد بسیاری از افراد دچار افراط در این کار می شوند و مشکلاتی را برای سلامتی خود بوجود می آورند. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که باید بر اساس معیار های جهانی باشند و زندگی خود را بر اساس آن ها تنظیم کنند که مار بسیار اشتباهی می باشد. در واقع اندام ساعت شنی یکی از بهترین اندام هایی می باشد که هر فرد می تواند آن را داشته باشد. در این استایل خانم ها دارای شانه ها و دور سینه بسیار پهن اند و کمر باریکی دارند و در انتها نیز فرم باسن آن ها بزرگ می باشد و ران های عریضی دارند. این اندام پرطرفدار ترین اندام در بین خانم ها می باشد ولی گاها افرادی که دارای این استایل می باشند برای انتخاب لباس و پیدا کردن لباس مناسب که به سایز آن ها بخورد و بتوانند استایل شیکی داشته باشند به مشکل می خورند. در ادامه چند راهنمایی کوچک در این مورد خواهیم داشت و شما می توانید لباس هایی را برای خود انتخاب نمایید که استایل شما را تکمیل می کند. در نظر داشته باشید که تمام تمرکز شما باید روی این موضوع باشد که بتوانید بیش تر توجهات را بر روی کمر باریک خود جلب کنید تا بتوانید تعادل بین بالا تنه و پایین تنه را برقرار نمایید.

لباس های بالاتنه برای اندام ساعت شنی

انتخاب لباس برای بالا تنه اندام ساعت شنی

از مهم ترین کار هایی که باید برای تکمیل کردن این استایل انجام دهید این است که یک بالا پوش بسیار خوب را انتخاب کنید. مناسب ترین لباس ها برای این اندام تاپ ها و شومیز هایی می باشد دارای یقه هفت می باشند و کمر باریکی دارند. این لباس ها می توانند نقاط قوت بدن را به درستی نشان دهند از این رو بهتر است سعی کنید لباس های خود را بر اساس این موارد انتخاب کنید.

از دیگر لباس هایی که به شما پیشنهاد داده می شود که حتما در کمد خود داشته باشید سرهمی ها هستند. این لباس ها باعث می شوند که قد شما بسیار بیش تر دیده شود. در این میان می توانید از سبک رترو نیز استفاده کنید. این سبک از دهه ۶۰ و ۷۰ گرفته شده است و مهم ترین نکته ای که در این سبک دیده می شود استفاده از رنگ های گرم می باشد.

  •  آرون گروپس

اگر دوست ندارید قسمت سینه شما بیش تر دیده شود می توانید از لباس هایی استفاده کنید که یقه آن ها هفت می باشد و با استفاده از یک کمربند روی خط کمر می توانید آن ها را کوچک تر نشان دهید.

استفاده از این تکنیک ها برای داشتن یک پوشش جذاب بسیار خوب می باشد و می تواند شما را بسیار شیک تر از قبل نماید و جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

شلوار و. دامن متناسب برای اندام ساعت شنی

لباس های مناسب برای پایین تنه با فرم اندام ساعت شنی

افرادی که دارای اندام ساعت شنی می باشند می توانند از یک سری از لباس های خاص برای پایین تنه خود استفاده کنند تا بتوانند بر شیک بودن و جذابیت خود بیفزایند. در واقع استفاده از یک سری از لباس های خاص می تواند به این افراد کمک کند تا بتواند استایل خود را بیش تر نشان دهند.

اگر می خواهید تناسب بین پایین تنه و بالا تنه ایجاد شود می توانید از دامن های تنگ و راسته که در قسمت پایینی کمی گشاد می باشد استفاده نمایید. از دیگر مواردی که به شما کمک می کند شلوار هایی با دمپا گشاد و یا راسته می باشد. البته برای این که بتوانید انحنای بیش تاری به بدن خود بدهید می توانید از شلوار هایی استفاده کنید که روی قسمت ران ها گلدوزی دارد.

اگر از افرادی هستید که دارای سینه های بزرگی هستید می توانید از دامن هایی با فرم A استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا قسمت های متفاوت اندام شما با یک دیگر هارمونی پیدا کنند. البته در این میان هم می توانید از دامن شلواری های گشاد نیز استفاده نمایید.

اکسسوری های مناسب اندام ساعت شنی

اکسسوری های مناسب برای اندام ساعت شنی

در استایل مناسب اندام ساعت شنی می توانید از یک سری از اکسسوری ها نیز استفاده کنید تا بتوانید زیبایی فرم بدن خود را دو چندان نمایید. یکی از مهمترین اکسسوری های مورد استفاده شما باید دستمال گردن باش. در واقع این دستمال ها تکمیل کننده استایل شما اند. از دیگر اکسسوری ها می توان به کمر بند های باریک اشاره کرد زیرا این کمر بند ها می توانند انحنای بدنی شما را بیش تر نشان دهند. از جمله کیف هایی که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کرده و استایل خود را تکمیل کنید کیف هایی با فرم دایره ای می باشد. در این میان از بوت های چرمی غافل نشوید زیرا این بوت ها استایل شما را بیش تر و زیبا تر نشان می دهند.

اشتباهات رایج در استایل ساعت شنی

یک سری از اشتباهاتی وجود دارد  که بسیاری از افراد در استایل مناسب اندام ساعت شنی آن را رعایت نمی کنند و برای همین هم بدنشان بد فرم دیده می شود این اشتباهات را در ادامه برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • لباس های دارای چین زیاد را نپوشید زیرا این لباس ها اندام شما را بزرگ تر و حجیم تر نشان می دهد.
  • کمر بند های پهن را اصلا استفاده نکنید زیرا این کمر بند ها می توانند قد شما را بسیار کوتاه تر از آن چه که هست نشان دهد.
  • بهتر است اصلا از کفش های تخت استفاده نکنید و سعی کنید از کفش هایی استفاده کنید که کمی پاشنه دارند و می تواند فرم پا های شما را زیبا تر نشان دهند.

اشتباهات رایج در اندام ساعت شنی

اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید استایل وینتیج و استایل تام بوی  را مشاهده کرده و اطلاعات خود را در این زمینه ها نیز افزایش دهید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده کمک بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *