دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

  • محدثه خاکشور
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی است که از شبکه نمایش خانگی مهمان خانه های مردم شد. برای آشنایی با الیکا ناصری همراه آرگا باشید.

الیکا ناصری از جمله بازیگران جوان و موفق کشورمان است که البته به عنوان اولین و ابتدایی ترین تجربه فعالیت خود را در تائاتر آغاز نمود که البته پررنگ نبوده و این بازی در تلویزیون بود که موجب شد تا او مورد توجه قرار بگیرد. پیوستن او به قاب تلویزیون با حضور و ایفای نقش در سریال «یاغی» رقم خورد. او در این سریال محبوب در نقش ابرا مقابل دوربین می رود. در ادامه مفصل تر به بیوگرافی الیکا ناصری می پردازیم.

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر فیلم میان ماندن و رفتن

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر دهه هشتادی سریال یاغی

وی در سال ۸۱ در تهران زاده شد که این هنرپیشه جوان که تازه قدم بر مسیر موفقیت گذاشته و با وجود استعداد و قابلیت هایی که دارد؛ کلی اتفاقات خوب در مسیر بازیگری و هنر قطعا قرار است بیفتد. از خانواده ی اطلاعاتی درج نشده است. الیکا در زمینه های مختلف سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته و دارد. او در سال ۱۳۸۸ یعنی وقتی تنها ۷ سال داشت به حرفه ی بازیگری روی آورد و پس از به روی صحنه رفتن، با بازی در فیلم سینمایی «میان ماندنن و رفتن» دامنه فعالیت خود را گسترش داد و اولین بازی جدی خود را رقم زده و حضور در سینما را تجربه نمود. همچنین با بازی در سریال «یاغی» در نقش ابرا اولین تجربه خود در تلویزیون را کسب نمود که این حضور پررنگ او موجب شناخته شدن او گردید.

آشنایی با زندگینامه الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در یاغی

آشنایی با بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر جوان و موفق

زندگی شخصی الیکا ناصری

وی در کنار فعالیت بازیگری، در حال تحصیل در دانشگاه نیز می باشد. اطلاعاتی در زمینه ازدواج وی منتشر نشده است که گفته می شود که مجرد است. وی رنگ آبی را دوست داشته و تیم فوتبالی مورد علاقه ی او استقلال است. گفتنی است که او مطالعه را نیز دوست دارد.

زندگینامه الیکا ناصری بازیگری موفق و محبوب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر فیلم میان ماندن و رفتن

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر فیلم میان ماندن و رفتن

آشنایی با زندگینامه الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

الیکا ناصری در فیلم «میان ماندن و رفتن»

این فیلم با کارگردانی بهروز شعیبی د سال ۱۳۸۸ تولید گردید. داستان زندگی او به این صورت است که مجید نان آور یک خانواده ی متشکل از ۵ نفر می باشد که سرپرست این خانواده بر اثر اتفاقی از کار افتاده است و به وسیله ی پارچه نویسی سعی دارد تا به نوعی به مجید در این زمینه کمک کند و کمی از بار او بکاهد. ولی پسر بزرگ خانواده به اسم منصور که از نظر شخصیتی با مجید برادر کوچک خود کلی تفاوت دارد؛ وی را تشویق می نماید تا به صورت غیرقانونی از مرز خارج گردیده و با فعالیت در کشورهای عربی درآمد زیادتری داشته باشد.

منصور شخصی به نام عبدل را با مجید آشنا می نماید که در جنوب کشور فعالیتش رد کردن اشخاص به صورت غیرقانونی می باشد. در این وسط صاحب منزل خانواده مجید به نام حسن آقا کمی طلا و پول به وی می دهد تا عازم کردستان شده و لوازم جهیزیه دختر وی را تهیه و بخرد.

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در یاغی

زندگینامه الیکا ناصری بازیگری موفق و جوان

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در یاغی

آشنایی با بیوگرافی الیکا ناصری بازیگری که با یاغی شناخته شد

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال یاغی تجربه جدی او در زمینه بازیگری محسوب می شود. الیکا ناصری در زمان فعالیتش در تئاتر، موفق گردید تا توجه محمد کارت را به خود جلب نموده و در نتیجه جزو بازیگرهای اصلی یاغی شود. الیکا در این سریال در نقش ابرا مقابل دوربین می رود. در سریال یاغی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا است، ابرا دختری می باشد که خانواده ی او می خواهند به کشور آلمان مهاجرت نمایند ولی خود ابرا چون دلباخته پسری به اسم جاوید با بازی علی شادمان از قشر پایین شده، راضی به این مهاجرت نیست. با وجود پافشاری های مادر ابرا به منظور همراه کردن او با خود, ابرا دست به خودکشی می زند و ….

آشنایی با زندگینامه الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

محمد کارت کارگردان توانمند و جوان ایرانی است که پیش از این سریال تجربه ی کارگردانی فیلم شنای پروانه را در کارنامه هنری خود دارد. در سریال یاغی علاوه بر الیکا ناصری، آبان عسکری همسر محمد کارت، و نیز بسیاری از هنرپیشگان مطرح همچون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، مه لقا باقری و … ایفای نقش می کنند. مه لقا باقری نقش مادر ابرا را بازی می کند.

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

آشنایی با بیوگرافی الیکا ناصری

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در یاغی

زندگینامه الیکا ناصری بازیگری موفق تلویزیون کشوزرمان

کودکی و جوانی الیکا ناصری

آشنایی با بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر توانمند و جوان

زندگینامه الیکا ناصری بازیگر فیلم میان ماندن و رفتن

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر دهه هشتادی بااستعداد

در این مطلب از شما عزیزان همراه بابت همراهیتان تا انتهای مطلب قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *