دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ۵ عطر معروف زنانه با ماندگاری بالا

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

حتما تابه‌حال برای شما پیش آمده است که رایحه عطر موردعلاقه‌تان پس از چند ساعت از بین برود و مجبور به تجدید آن شوید. میزان ماندگاری عطر در کنار رایحه و پخش بوی آن از نکات بسیار مهمی هستند که هنگام خرید باید آن را مدنظر قرار دهید. عطرها و ادکلن‌ها باتوجه‌به ترکیباتشان میزان ماندگاری متفاوتی دارند. همچنین عطرهای اصل ماندگارتر از محصولات تقلبی هستند. کلیه زنان و مردان دوست دارند رایحه عطرشان تا ساعت‌ها باقی بماند و بوی خوشی از آن‌ها متصاعد شود. برای آشنایی با ۵ تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، مطالعه مطلب پیش رو خالی از لطف نیست.

معرفی 5 عطر معروف زنانه با ماندگاری بالا

۱- تیری موگلر اورا؛ یکی از بهترین عطرهای جهان برای بانوان

عطر تیری موگلر اورا (thierry mugler aura) یک ادوپرفیوم گرم و شیرین با ماندگاری فوق‌العاده است. اگر چند قطره از این عطر را روی پوست خود اسپری کنید،‌ بوی آن تا ساعت‌ها از بدن شما متصاعد خواهد شد. این عطر با رایحه چوب عنبر، وانیل، شکوفه پرتقال، ترنج و برگ ریواس، انتخاب مناسبی برای بانوان جسور و بی‌پروا است؛ خانم‌هایی که به کلیشه‌های موجود اهمیت نمی‌دهند و با شور و هیجان به دنبال هدفشان می‌روند. تیری موگلر اورا در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و به سرعت در قلب بسیاری از بانوان در اقصی نقاط دنیا جای گرفت. با مراجعه به سایت بودیسه شاپ نسخه اورجینال این عطر را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

معرفی 5 عطر معروف زنانه با ماندگاری بالا

۲- عطر نینا ریچی مادمازل ریچی، الماس درخشان بین اسامی عطرهای معروف زنانه

نینا ریچی مادمازل ریچی (Nina Ricci Mademoiselle Ricci) در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و قلب و روح بسیاری از بانوان جوان را تسخیر کرد. نت‌های این عطر ترکیبی از گل رز، تمشک، گل خرزهره، فلفل صورتی و برگ‌بو است که در کنار یکدیگر رایحه‌ای ملایم و شیرین را تشکیل داده‌اند. مادمازل ریچی حس طراوت، شادابی و سرزندگی را در شما ایجاد می‌کند و برای استفاده در اغلب روزهای سال مناسب است. اگر می‌خواهید عطر گل‌های بهاری را تا ساعت‌ها روی پوست خود احساس کنید، این ادوپرفیوم برای شما ساخته شده است. با خرید عطر زنانه اصل میزان ماندگاری عطرهای موردعلاقه‌تان را افزایش دهید.

۳- کرید اونتوس؛ بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

کرید اونتوس زنانه (creed aventus for her) یکی از باشکوه‌ترین محصولات برند لاکچری کرید است که پس از سه سال تلاش در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. برای تولید این ادوپرفیوم از قدرتمندترین زنان تاریخ الهام گرفته شده و نمادی برای بانوان آزاد و سرکش است. با اسپری کرید اونتوس روی پوست در ابتدا ترکیبی از رایحه‌های ترنج، لیموترش، سیب، بنفشه، نعنای هندی و فلفل صورتی به مشام می‌رسد. سپس بوی کهربا، هلو، انگور سیاه، گل یلانگ و یاس بنفش فضا را پر می‌کند. کرید اونتوس یک عطر زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا است و بوی آن تا مدت‌ها روی پوست باقی می‌ماند. این عطر در گروه عطرها و ادکلن‌های لوکس قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو قیمت ادکلن کرید اونتوس زنانه اصل کمی بالا است؛ اما رایحه شگفت‌انگیز و ماندگاری فوق‌العاده آن ارزش خرید را دارد. اگر به عطرهای خنک و میوه‌ای علاقه دارید، وجود این ادوپرفیوم در کلکسیون شما ضروری است.

معرفی 5 عطر معروف زنانه با ماندگاری بالا

۴- کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی؛ بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی

کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی ( CAROLINA HERRERA 212 VIP for Women) با طراحی آلبرتو موریلاس در سال ۲۰۱۲ به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. موریلاس برای ساخت این عطر اغواگر و باشکوه از زندگی در کلان‌شهر نیویورک الهام گرفته است. رایحه ۲۱۲ وی آی پی با نت گل ساعت آغاز و به اسانس‌های دانه تونکا و وانیل ختم می‌شود. این عطر رایحه خاص و فوق‌العاده‌ای دارد و به بانوان سخت‌پسند و پرشور و هیجان پیشنهاد می‌شود. ماندگاری بسیار بالای کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی نیز دلیلی بر محبوبیت بالای آن در بین بانوان است. این ادوپرفیوم را در روزهای سرد پاییز و زمستان استفاده کنید و با رایحه سحرآمیز آن اطرافیان را تحت‌تاثیر قرار دهید.

۵- عطر جیونچی ارگانزا زنانه با ترکیبات جادویی و ماندگاری بالا

سوفی لابل عطر جیونچی ارگانزا (Givenchy Organza) را در سال ۱۹۹۶ طراحی و به بازار عرضه کرد. شیشه این عطر با الهام از اندام زنانه ساخته شده است و رایحه‌ای بسیار اغواگر و جذاب دارد. با استفاده از این ادوپرفیوم گرم و شیرین در روزهای سرد سال، گرمای مطبوعی به اطراف پراکنده کنید. برای تولید جیونچی ارگانزا از گل‌های نادر و گران قیمت استفاده شده است. با اسپری آن روی پوست در ابتدا رایحه شکوفه پرتقال، روناسیان، ترنج و جوز به مشام می‌رسد؛ سپس ترکیبی از گل‌های مریم، زنبق، پیچ امین‌الدوله، گردو و یاس فضا را پر می‌کند. در نهایت نیز رایحه چوب گایاک، سدر، عنبر و چوب‌های جنگلی را استشمام خواهید کرد. این ترکیبات جادویی حس تازه‌ای در شما ایجاد می‌کنند و باعث ماندگاریتان در یاد و خاطر دیگران می‌شوند. با یک‌بار استشمام جیونچی ارگانزا برای همیشه شیفته آن خواهید شد.

با خرید عطر اورجینال از بودیسه شاپ در یادها ماندگار شوید

در این مطلب به معرفی ۵ عطر زنانه با ماندگاری بالا پرداختیم تا بانوان عزیز انتخاب بهتر و هوشمندانه‌تری داشته باشند. رایحه این عطرها تا ساعت‌ها روی پوست باقی می‌ماند و حس بسیار مطلوبی در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. برای خرید عطر و ادکلن اورجینال به فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های معتبر مراجعه کنید.

بودیسه شاپ یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع عطر و ادکلن اورجینال است. شما می‌توانید عطرهای ماندگار زنانه و مردانه را سایت این فروشگاه به آدرس boodise.shop مشاهده و مناسب‌ترین محصول را برای خود خریداری کنید. یک عطر اصل ماندگاری بسیار بالاتری در مقایسه با یک محصول فیک دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با شماره ۵۵۵۹۶۸۱۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *