دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوگل پیکسل واچ و اطلاعات کامل درباره این ساعت مچی

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است بررسی گوگل پیکسل واچ بپردازیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانید سریع تر در مورد خرید ساعت های هوشمند تصمیم بگیرید.

زمان بسیاری می باشد که خبر از ساعت های گوگل است و بالاخره بعد از این همه مدت گوگل از ساعت خود رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی گوگل پیکسل واچ پرداخته و اطلاعاتی که از این ساعت در دست می باشد را در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی پیکسل واچ گوگل

بررسی گوگل پیکسل واچ

گوگل یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی وسایل خود می باشد و معمولا آن ها را به نحوی طراحی می کند که استفاده از آنها ساده تر و لذت بخش تر باشد از این رو همیشه از پرفروش ترین برند ها به حساب می آید. در مورد ساعت جدی گوگل نیز این موضوع وجود دارد و طبق معمول این ساعت برای بسیاری از افراد بسیار راحت بوده است و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این ساعت دارای طراحی مینیمال می باشد و می تواند همزمان شما را به یاد ساعت های کلاسیک بیندازد. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این ساعت انجام شده است می توان به این مورد اشاره کر که دست کاربران در حین خم شدن اذیت نمی شود و هیچ آسیبی به آن نمی رسد. البته این ساعت دارای وزن بسیار کمی می باشد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

نرم افزار به کار رفته در ساعت

پیکسل واچ گوگل یکی از ساعت های هوشمندی می باشد که دارای سیستم عامل Wear OS 3 بودهو این کار با همکاری شرکت سامسونگ انجام شده است. البته به یاد دالشته باشید که برای این نسخه بروز رسانی هایی نیز منتشر خواهد شد و به این ساعت هوشمند گوگل یک سری از ویژگی هایی مانند مکان یابی آفلاین نیز اضافه شده است.

نرم افزار پیکسل واچ گوگل

فیت بیت با گوگل واچ

یکی از قول هایی که گوگل داده است این است که با استفاده از فیت بیت می تواند منجر به ردیابی سلامت و تناسب اندام شود. در واقع این ویژگی جذاب را با کمک سامسونگ بر روی ساعت های خود اضافه خواهد کرد و از این شرکت یاد می گیرد که چگونه باید این کار را انجام دهد. در واقع آپ فیت بیت روی این ساعت ها می آید تا کاربران بتوانند به داده های خود دستیابی داشته باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع پیکسل واچ های گوگل

یکی از نشریه های آلمانی بیان کرده است که گوگل در حال ساخت سه نوع پیکسل واچ با نام های رمزی Ling، Triton و Sardine می باشد.یکی دیگر از خبر گزاری ها بیان نموده است که پروژه کلی با نام ROHAN شناخته خواهد شد. تا کنون اطلاعات دیگری از این اسم رمز ها داده نشده است ولی ممکن است چندین مدل ساعت با تفاوت ای بسیاری به بازار عرضه گردد.

تراشه به کار رفته در این ساعت

یکی از فواید این ساعت ها این است که می تواند نیاز های روزانه شما را برآورده نماید. گزارش داده اند که گوگل واچ از یک تراشه از برند Tensor استفاده کرده است. این تراشه ۵ نانومتری و مبتنی بر اگزینوس می باشد و اکنون نیز این تراشه در گلکسی واچ ۴ یافت می شود و گوگل می خواهد در این بخش ترفند هایی نیز به آن اضافه نماید.

تراشه پیکسل واچ گوگل

باتری پیکسل واچ

در این ساعت ها از باتری های ۳۰۰ میلی میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد و این مدل ممکن است تنها برای یکی از مدل ها باشد و بقیه ممکن است باتری های قدرتمندی داشته باشند. اگر این خبر درست باشد و همه گجت های گوگل از این باتری استفاده کنند می توان گفت عمر باتری های این ساعت ها همانند باتری ساعت های گلکسی واچ ۴ می باشد.

سازگاری با اندروید

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این ساعت ها این است که تنها با گوشی های اندرویدی سازگار می باشد و شما نمی توانید جایگزین دیگری مانند آیفون را برای این ساعت ها در نظر بگیرید. این مورد می تواند یکی از باگ های بزرگ به حساب بیاید و بسیاری از افراد از این مورد ناراضی خواهند بود.

نسخه سلولی در پیکسل واچ گوگل

در این بخش از بررسی پیکسل واچ گوگل باید بدانید که این ساعت ها ممکن است دارای نسخه های سلولی نیز باشند و این بدین معنا می باشد که اگر گوشی شما در نزدیکی تان نباشد این دستگاه همچنان با آن ارتباط برقرار خواهد کرد. جالب است بدانید که ساعت های فیت بیت نمی توانند نسخه سلولی را هندل نمایند از این رو این راهی است که گوگل از آن استفاده خواهد کرد تا بتواند این دو محصول را از دیگر متمایز نماید.

نسخه سلولی پیسکل واچ

قیمت ساعت گوگل

جالب است بدانید که بسیاری از ساعت هایی که بازار می آیند و همین قابلیت ها را دارند دارای قیمت های پایه ای مانند ۲۵۰ دلار می باشند و بعد با نسخه های جدید تر قیمت آنها افزایش پیدا خواهد کرد. این در حالی است که گوگل واچ هنوز قیمتی برای ساعت های خود اعلام نکرده است ولی پیش بینی می شود که این ساعت ها با قیمت بسیار بالایی عرضه گردد. بر اساس اطلاعات داده شده ممکن است این ساعت با سامسونگ گلکسی واچ ۴  و اپل واچ سری ۷ قابل رقابت باشد از این رو با قیمتی برابر ۴۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و چه بسا که این قیمت افزایشی نیز خواهد داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *